Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Carr_friesje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 13:55

Dat op het moment dat je moet verhuizen en om hulp vraagt iedereen inééns druk/ziek/zwak/misselijk/weg is.
Prima, dan sjouw ik alles zelf wel met m'n dikke buik.. :\

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 15:33

Aan dat mijn telefoon wel gewoon verbinding maakt met de WiFi beneden, en ik ook gewoon alle strepen heb, maar niet op het internet kan..

Edit: en nu doet ie het wel

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 15:49

Mijn internet die zoooooooo traag is!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 17:56

De afwas die zichzelf niet doet :+

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 18:05

Dat Divoza zou uitzoeken waar mijn pakketje is gebleven en vandaag contact met mij zou opnemen daarover.
Maar 3x raden wie er contact met me heeft opgenomen? Divoza in ieder geval niet :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 19:37

Trui schreef:
Mama, ben jij dat? :+

Helaas herken ik mezelf daarin. Ik sta op het punt om voor de tweede keer in 3havo te blijven zitten wat dus niet mag, en dus zal ik dan naar mavo moeten. Ik ben vorig jaar van school gewisseld, was voor mijzelf heel goed maar voor mijn cijfers minder. Ik ging wel van 4’en en 1 voldoende naar nu alles voldoende en 2 5’en en 1 4. Maar op deze nieuwe school is dat nog niet goed genoeg (op andere wel) omdat er op deze school een regel voor doubleurs is. En ja ik ben blijven zitten op die andere school en doe dat jaar hier over, maar toch geldt dat als doubleur.

Mijn ouders pushen mij ook heel erg, maar dit werkt ook voor mij averechts. Ik heb graag de controle. En om het idee te hebben dat ik de controle heb en niet zij, ga ik juist het tegen over gestelde doen, het dus niet doen.

Maar ik zit nu dus met het probleem dat de mavo scholen mij te goed vinden met mijn 2 5’en en een 4. En vinden dat ik op havo moet blijven. Maar dat mag dus niet omdat ik al een keer in de onderbouw ben blijven zitten.

Ik vind het vooral naaiend dat ik eigenlijk al veel betere cijfers heb, en ik op andere scholen ruim over was gegaan (ook als ik op die ene school was blijven zitten). Maar dat ik door de wissel nu wel goede cijfers heb maar Nogsteeds niet over kan..

wat stom, bij ons ging met deze cijfers gewoon naar mavo hoor, daar deden ze echt niet moeilijk dat het misschien te makkelijk was ofzo. En je moet bij ons ook maar 3 te korten staan. Dus 3 5en of 1 5 en 1 4.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 19:55

Mijn studiehouding. Dag nummer 3 die ik heb vernaggeld door niks te doen. De deadline is woensdag a.s. maar heb nog niet eens 1/10e op papier staan...

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 20:31

Geen idee eigenlijk waaraan precies, maar van alles iriteert me.
Half dagje gewerkt, ik moest de bestelling inruimen. Wordt het, op een moment dat het steeds al rustig is, plots druk als je achter staat. Hoor je die zoemer af gaan (die behoorlijk vervelend wordt na een tijdje) omdat die deur open gaat. Prima, mensen helpen met een glimlach en weer door. Blijven er een stel motorrijders voor de deur hangen, waardoor ik steeds voor niets de winkel moet checken want die schuifdeur gaat steeds open omdat zij er voorlangs lopen.

Ben je eindelijk thuis, moet ik ineens weer in de benen omdat mijn pa fikkie wil stoken, de was moest van de lijn. Loopt hij al weer terug naar buiten, haalt al wat was van de lijn, en dropt het gewoon op de stoel. Als ik vraag waar hij de wasmand heeft, krijg ik als reactie dat ik dan maar sneller moet zijn :roll:

Vervolgens blijkt mijn ma niet mee te eten, en dus krijg ik de vraag of ik aardappelen wil regelen. Nouja, ik kan ook geen nee zeggen want dan doet niemand het. Ik naar de winkel vliegen, gauw wat gehaald, blijk ik bij thuiskomst de verkeerde pas mee te hebben gehad. Boodschappen gedaan met m'n eigen pas, ipv die van m'n ma. Nouja, dat was nog te overzien...tot bleek dat opruimen van het aanrecht weer bijzonder moeilijk bleek vandaag. Moeder gooide vlees in de pan, maar liet de verpakking liggen. Ze heeft iets uitgebeeld voor mijn broer met glazen water, maar die 6 glazen opruimen ho maar. Nu wist ik niet welke vies waren en welke niet (waren ook een aantal andere glazen bij gezet), dus alles kon de vaatwasser in. Ook alle bakjes en borden die waren blijven staan tot kabouters ze in zouden ruimen :+

Inmiddels was ik al flink geprikkeld, en gooi ik iets te hard de klep van de vaatwasser dicht...gaat er een glas kapot in de vaatwasser |o

Vervolgens nog appjes van mensen die ongeduldig zijn (ik zit niet 24/7 aan m'n telefoon geplakt) en stuur zeker niet sneller een antwoord als ik smileys, vraagtekens en mijn naam toegestuurd krijg. Dus ja, dat dus :Y)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 22:01

Dat ik een documentaire wil zien, maar dat die echt nergens beschikbaar meer is

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 22:24

Hmm geen idee, is het irriteren.. irriteren aan mijn pech denk ik :')
Auto vandaag naar de garage ivm te snel heet wordende motor bij filerijden. Ik natuurlijk duimen dat het een klein dingetje was maar helaas, koelventilator stuk.. 600 euro om te repareren en kan het eigenlijk niet niet doen, is slechts een kwestie tot de motor stuk gaat..

Erg overwogen en ik dacht ik ga het doen, laat de garage me weten dat het nog een maand zal duren ivm volgeplande agenda. Ja sorry maar die APK'tjes kunnen wel wachten toch? Die auto's kunnen iig nog de weg op. Morgen ff uitzoeken of ik hopelijk ergens anders terecht kan. Ik betaal liever wat meer dat het snel kan gebeuren dan dat het zo lang moet duren. Kan mn auto echt niet missen ivm lange afstanden school/werk.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 22:32

De mug die boven mijn hoofd zoemt... Terwijl ik probeer te slapen. Ga iemand anders lastig vallen...

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 22:32

Dat ik me met scheren in mn knie sneed en die wondjes altijd zo achterlijk bloeden en niet stoppen :+

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 07:47

dat om half 5 de wekker ging voor mijn vriend. Ik wakker...
Toen ging het jonge poesje dat we gehaald hebben even lekker spelen tot kwart over 5.
En toen was ie stil, kwam mijn zoontje op mijn kamer om kwart voor 6. Dat hij wakker was, gezegd het is nog vroeg ga maar even slapen. Ging hij terug... begon het poesje weer. Daarna kwam mijn zoontje weer dat hij echt wakker was. Weer gezegd dat hij moest gaan slapen, ging liggen en ging lopen babbelen. Kwart voor 7 er maar afgegaan maar god wat ben ik moe.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 10:07

Dat ik er heel leuk en wel uitzie in mn jurkje maar dat het toch best wel fris is met blote benen :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 13:29

Dat er een tuinkabouter uit mijn voortuin weg is.Dit is geen flauw grapje hoor.

lotteenjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 13:51

Dat er zo weinig mensen zijn , dus niks te doen (ijssalon)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 14:57

Dat mijn dikke buik mij gruwelijk in de weg zit. Ik wil binddraadjes om de hedera's (klimop) binden, zodat ze goed tegen het hek omhoog kunnen groeien, maar dat valt nog niet mee als je wat naar voren moet leunen om er bij te kunnen.

Tijd voor de baby om eruit te komen :')

jodovi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 23:02

Dat ik morgen een proefwerk Frans heb en tijdens het leren ervoor vandaag mijn concentratie echt slecht was.. Waardoor ik het nu dus echt niet ken. :\

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 09:17

Schreeuwende kinderen

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 10:04

aan mezelf, heb allerlei afspraken gepland op mijn vrije middag, had gewoon beter naar het strand kunnen gaan met dit mooie weer.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 11:35

Dat ik veel te veel wil en veel te weinig tijd heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 15:51

Vossenstront, meer zeg ik niet.

Afbeelding

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 16:08

:r

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 16:29

Colorado kever op volkstuincomplex nog niet in mijn planten, maar voor hoe lang nog. -O- ;(

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 16:52

Dat ik niet weet wat normaal/gezond is.