Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 14:07

Omg ik ben echt verliefd op deze hakken <3
http://www.hm.com/nl/product/86380?article=86380-A

Misschien dat ik ze van de week even ga passen. :o Durf ze niet te bestellen omdat ik bang ben dat ze niet fijn zitten (ik heb wel eens dat het stukje waar je tenen uitkomen enorm snijdt of heel hard is en dan krijg je sneetjes en blaren.. :n )

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 14:17

Mooie outfits Macy en Sanne :j

Gave hakken Frummels!

Zag nog meer leuke sneakers langs komen.
Ik ben niet meer zo'n sneakerfan, hield vroeger ook meer van hoge sneakers.
Maar ze liepen altijd zo fijn <3

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 14:29

Ik ben tot mijn 21e echt zo een meisje geweest dat in haar sneakers woonde. :D
Merk nu dat ik het leuk vind om er vaak wat "netter" uit te zien, en het helpt mee dat ik naar kantoor geen sneakers aan mag. Probeer nu weer wat vaker hakken te dragen, maar ze echt alleen te kopen als ze nergens pijn doen. In het verleden kocht ik ze toch, ondanks mijn voeten tot bloedens toe kapot waren als ik ze een uur aan had. :+
Draag nog steeds wel sneakers hoor in mn vrije tijd, maar wel minder dan eerst :j
Wil nog steeds nieuwe all stars! (vind die beige/sand zo leuk)

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 14:35

Zo blij als een kind met mijn nieuwe bikini! :D

Afbeelding

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 14:36

Frummels: :)) wonen in sneakers!
Ik zou dan ook gaan voor comfortabele hakken, tot bloedens toe oplopen au #)
Wel leuk dat je stijl dan toch wat veranderd is!

Bij mijn vorig werk deed ik vooral praktische schoenen aan, die vies mochten worden, waar ik goed op kon lopen en niet mee weg gleed (lastig als je een cliënt fysiek moet begeleiden en je hebt geen houvast met je schoenen :+ ).
In mijn vrije tijd pak ik vaak wat makkelijks, ik ben te lui om veters te strikken :7

Mooie bikini Macy!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 14:38

Ik loop wel op hakken, maar alleen als ik naar school ga of als ik weet dat ik niet zo veel hoef te lopen. Ben daarbuiten toch al zo lang :=

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 14:39

Ik ging gisteren onverwachts 10km fietsen met m'n 11cm hakken en 2cm plateau :') Fietst voor geen meter en die kloteschoenen schieten natuurlijk iedere keer van de trappers af. En het ziet er zó stom uit :') Nooit meer.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 14:50

Oh wauw gave bikini <3

Hakken koop ik ook alleen als ze echt fijn zitten, anders kan ik er echt geen dagje op naar school haha.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 14:57

Macyy schreef:
Zo blij als een kind met mijn nieuwe bikini! :D

[ Afbeelding ]

En terecht _/-\o_ mooooi! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 14:58

Oh wauw! Mooi kleurtje inderdaad!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 15:00

Ik vind persoonlijk dat ik er de laatste tijd een beetje slordig uitzie :') maar dat kolt denk ik ook wel door mijn jas . Ik heb een parka jas van hollister die ik nu draag ivm de regen maar echt classy is dat niet.
Moet terug wat zoeken denk ik :P achja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 15:04

Ik draag niks anders dan parka's en het interesseert me echt niet dat het niet de meest charmante jassen zijn, vind ze fantastisch. <3

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 15:12

Ik heb ook altijd een parka aan hoor. Ik vind dat helemaal geen slonzige jassen hoor. Zeker in de winter wil ik graag iets aan wat over mijn kont valt, lekker warm.

Ik heb er 1 van Cars, maar hij is voor de Nederlandse winters eigenlijk net een beetje te warm :+

Ik heb deze:
Afbeelding

En hoewel de bontkraag nep is haal ik die er wel altijd af. Vind dat nooit zo mooi maar het was bijna onmogelijk een jas te vinden zonder de kraag :n

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 15:30

Mooie bikini Macy! :j

Darah: ja vind het wel grappig dat mijn stijl zo veranderd is. Durf nu ook iets meer dan vroeger. (Ik droeg eigenlijk altijd jeans met een tshirt, basic vest en sneakers. :D )

Hakken naar school vertik ik echt. Moet best een stuk lopen van leiden centraal naar de school dus dat doe ik echt niet. Alleen als ik een presentatie oid moet houden, dan doe ik ze in mijn tas en op school aan haha.

Hakken naar kantoor vind ik wel netjes en gepast (is bij ons allemaal erg formeel, juridische sector) alleen heb ik het probleem dat ze bij ons flexplekken hebben voor stagiaires en scriptie stagiaires en ik ben 1.80 dus als ik hakken aan heb krijg ik mijn benen maar onder gemiddeld 15% van alle bureau's die er staan. :+ En de mazzel dat er zo eentje vrij is heb ik zelden.. Heb me nu een bureau zonder pc toegeëigend want ik werk vanaf mijn laptop (scriptie). Dus nu kan het wel weer. :j (is een hoog bureau)

Ik vind parka's helemaal niet slonzig hoor, als je ze goed draagt dan. Sommige mensen krijgen het nog voor elkaar om zelfs een paar Jimmy Choo's slonzig te dragen. :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 15:33

Ik heb trouwens een jaar geleden suede Sendra laarzen gekocht (korte zwarte met een blok hak) en ze doen ZOVEEL pijn. De wreef is veel te strak en de hiel ook. Heb nu na een jaar maar een poging ondernomen om ze wijder te maken. Eentje ligt nu in de vriezer met zakjes water er in en de ander staat bij de deur met natte kranten er in :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 15:46

Ik ben ook heel erg veranderd van stijl. Op de middelbare school eerst heel conform en binnen de lijntjes, toen steeds vaker shorts en dat soort dingen. Toen kwam ik aan dus voelde ik me niet meer zo prettig in shorts. Heb toen een hele tijd wel veel rokjes en jurkjes gedragen. Afgelopen maanden ging ik meer voor het draagcomfort (schooldagen van half 9 tot half 6 en dan ook nog eens heel intensief bezig dus een legging met een wijd shirt/trui gaat dan voor een leuke outfit) en de laatste weken vind ik het weer leuker om er wat meer tijd in te stoppen. Onderga een hele transformatie :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 15:47

Moet zeggen dat ik het op dit moment lastig vind om me op mijn figuur te kleden. Ik ben een volle dame en draag het liefst rokjes en jurkjes. Heb dan altijd zelf het idee dat dat wel afkleedt maar als ik dan foto's van mezelf zie ofzo kan ik wel janken :') Stom dat dat onzekere bij mij pas later komt, in de pubertijd had ik dat een stuk minder

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 15:48

Frummels schreef:
Darah: ja vind het wel grappig dat mijn stijl zo veranderd is. Durf nu ook iets meer dan vroeger. (Ik droeg eigenlijk altijd jeans met een tshirt, basic vest en sneakers. :D )

Wat grappig zeg :D Leuk om te lezen hoe dat bij anderen is 'ontwikkeld'.
Bij mij is het juist andersom. Ik was vroeger veel uitbundiger qua stijl, kreeg daar heel veel nare reacties op (tja, kakkerschool he) en ben toen een paar jaar een grijs muisje geweest. De afgelopen jaren is dat gelukkig wel veranderd, niet dat ik zo uitbundig ben zoals vroeger, maar meer mijn eigen stijl gevonden (en niks aantrekken van wat anderen vinden := ).

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 15:58

Nou ik heb het eens even teruggezocht, maar zo vol ben jij toch helemaal niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 16:01

1.85 en tegen de 90 kilo aan noem ik wel vol persoonlijk :) Dik ben ik niet, maar in vergelijking hoe ik er eerst uit zag ben ik zeker wel vol :P

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 16:02

Oh dat is dan niet te zien op de foto die je laatst plaatste hoor!
Zie daar gewoon een slanke mooie dame :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 16:05

Dankjewel :D :o Merk dat ik de laatste tijd steeds meer met een negatief zelfbeeld in mijn hoofd zit, ben er gelukkig mee aan de slag dus hopelijk niet al te lang meer :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 16:06

Nou dat janken is nergens voor nodig hoor! Je bent een hartstikke leuk totaalplaatje Em :j Vind je hele rokjes mindset ook helemaal leuk!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 16:10

Nergens voor nodig hoor Emma, ik vind je prachtig! :j Hopelijk zie je dat zelf ook snel in. Want mensen kunnen het 100x tegen je zeggen maar je moet het toch zelf geloven en zien. :)

Ik heb afgelopen weekend op de vlooienmarkt al mijn bende verkocht (nooit gedacht dat ik mijn kleding schoenen en tassen bende zou noemen haha) en heb nu al weer cravings naar nieuw spul :')

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 16:23

Ben het eens met de andere meiden, ik zie ook gewoon een mooie normale meid hoor Emma!
Ik zou echt niet zeggen dat je tegen de 90kg zou wegen :n
En gewoon lekker dragen wat je zelf mooi vindt!