Nou die prijs zou ik niet eens meer krijgen voor mijn huidige auto, altijd netjes onderhouden met een stuk minder kilometers (275000). Als ik daar nog 2500 voor vang is het veel.
Vooral die laatste zin.. vraag eerst aan je vrouw. Zo waar, hoe vaak wij wel geen computers verkochten, er een kerel reageerde en dan vervolgens afhaakte omdat het niet van zn echtgenote mocht.
Andersom ook trouwens, kinderwagen verkopen, vrouw wil m hebben, uur later, sorry, mag niet van mijn man. Zo irritant
Ik heb net 4 nieuwe zadeldekken gescoord voor €60!! Penelope sports, echt een top merk maar niet bekend.
Ga ze vanmiddag ophalen, ging makkelijk en snel! Voor diegene die nog nieuwe dekken zoeken, zij is gestopt met haar webshop en verkoopt de dekjes nu echt voor een lage prijs... De naam is paard en dekje, voor diegene die willen kijken. Er staan gave pony setjes op, jammer genoeg is dat geen full! Ze doet er elke week weer nieuwe dekken op zetten
Komt die auto nu straks ook bij hart van nederland
Saaams
Geplaatst: 06-01-16 19:02
Persoon in kwestie weigert om geld over te maken. Ze heeft andere advertenties staan en vanuit daar ga ik kijken of ik een melding kan maken. Ik wil mijn geld terug want ik baal enorm en heb echt geen €70 meer liggen voor dat jasje.
djuulsie
Geplaatst: 06-01-16 19:16
Alja schreef:
Ja, hij is nu op HvN
fohadie
Geplaatst: 06-01-16 19:27
djuulsie schreef:
Alja schreef: