Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ArGieVai

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 14:06

Ik heb inderdaad ook niet echt een bepaald onderwerp dus dat is wel lastig... Heb nu nog meer dan genoeg inspiratie maar gok dat dat op een gegeven moment ook wel minder word?

Hoeveel bezoekers hadden jullie zo ongeveer per dag aan het begin?

Ik schrijf trouwens ook niet voor het aantal bezoekers hoor, geniet gewoon heel erg van schijven op zich en het lijkt me zo leuk om mijn avonturen en ideeën met de wereld te delen :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 14:29

Ik heb nu gemiddeld 4 bezoekers per dag en dat vind ik al helemaal goed :)

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 14:31

Okay! :D Heb je die header foto zelf gemaakt? Gaaf plaatje!

Ik had gister 38 en vandaag tot nu toe 29 bezoekers..

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 14:32

Netjes! :)
Nee, maar is een standaard eentje van wordpress die je mag gebruiken, dus zolang ik geen andere toffe foto heb, hou ik deze maar want hij is inderdad wel gaaf :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 15:22

In het begin had ik gemiddeld 3 bezoekers per dag daar was ik onwijs blij mee. Nu gemiddeld 800 per dag. Soms kan ik gewoon niet geloven dat zoveel mensen mijn blog lezen. Ik ben er toch wel MEGA trots op.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 15:23

En zeer zeker verdiend! +:)+

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 15:28

Wauw dat is waanzinnig! *\o/*

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 15:30

@happypaardje, bedankt het was heel bijzonder!

@tazzey, bedankt! Leuke nailart tutorial!

@argieval, lief van je! Ben benieuwd naar je berichten! Ik schrijf meestal 1 a 2X per week. Ik probeer de kwaliteit zo hoog mogelijk te houden. Dus dan liever 1 goed bericht dan 3 mindere :) Ik heb meestal wel een uur of 3 nodig per bericht. En dat kan naast mn baan soms lastig zijn.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 15:30

Thanks meiden. Het is wel onwerkelijk maar ook echt HEEL gaaf.

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 17:05

Zeker gaaf tazzey! En terecht ook, je blog is super leuk!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 19:25

Welkom Steffanie. Leuk Ierland! Ik vond het een prachtig land met super gafe natuur en vriendelijke mensen. Ik ben benieuwd hoe het leven daar is. Een vakantie is niet te vergelijken met emigratie. Ik woon zelf in Vancouver, Canada.

liliekska schreef:
Ik ben van plan 3x per week te gaan posten, twijfel nig een beetje of ik bijvoorbeeld 1x per week iets met paarden 1x met honden en 1x iets anders doe of gewoon door elkaar. Wat zouden jullie doen?

Het is jouw blog dus doe wat jij leuk vind, je kunt altijd later nog veranderen. Gewoon beginnen en dan kun je wel zien wat er gebeurt: wat jij leuk vindt en waar je voldoende inspiratie over hebt.

ArGieVai schreef:
Ja ik zat ook aan zo'n 3 keer per week te denken... Hoe krijgen jullie eigenlijk meer lezers? :P

Wat Tazzey en Nayomie ook al zeggen.

Zelf vind ik 3x per week te veel. Een artikel kost mij zelden minder dan 2 uur. Soms moet ik nog foto's (gaan) maken en dat kost ook tijd.

Voor mij geldt dat ik twee keer per week een mooi ritme is. Ik merk wel dat ik op dagen dat ik post en de dag erna mijn bezoekersaantallen hoger liggen dan dan 2 dagen na mijn laatste post. Soms gaan mensen het delen op SoMe en dan is er op dag 3 bv een piek.

Ik ga met Miszeva (en ik denk dat de meeste ervaren bloggers dit vinden) mee: liever een goed artikel dan 3-7 blogs waarvan kwaliteit enorm varieert. Dan haken terugkomende bezoekers gewoon af. Die krijg je moeilijk terug.
Ik hecht persoonlijk meer waarde aan 1 vaste lezer dan 10 mensen die (misschien gewoon maar per ongeluk) op mijn blog klikken.

Tazzey: 800/dag :wow: Gaaf!

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 20:06

ArGieVai schreef:
Ik heb inderdaad ook niet echt een bepaald onderwerp dus dat is wel lastig... Heb nu nog meer dan genoeg inspiratie maar gok dat dat op een gegeven moment ook wel minder word?

Hoeveel bezoekers hadden jullie zo ongeveer per dag aan het begin?

Ik schrijf trouwens ook niet voor het aantal bezoekers hoor, geniet gewoon heel erg van schijven op zich en het lijkt me zo leuk om mijn avonturen en ideeën met de wereld te delen :)

Ik had in maart toen ik begon 7 bezoekers (dus 7 verspreid over een maand). Ik heb zelf ook niet een vast onderwerp. Klopt wel dat je aan het begin barst van de inspiratie en daarna niet. Ik heb wel dat ik dan af en toe een soort schrijfflow hebt dus veel inspiratie en zin om 100den berichten te typen.
Ik kan geen engels (ben 12)dus je blog kan ik niet lezen maar het ziet er wel mooi en netjes uit

Ik schreef vandaag een review over sokken :') Review: Vans sokken

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 21:12

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 22:25

[url= en plaats hier je url-link achter de = ] hier schrijf je dan hoe je wilt dat je tekst eruitziet[ /url]
Ik heb nu extra spaties tussen de [ ] geplaatst zodat het niet echt werkt maar je het kunt zien.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 22:34

Dankjewel!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 08:05

Ik heb even een kort (foto)verslagje over mijn driedaagse wandeling in de Achterhoek: Walking in the Achterhoek

Ik zat een beetje te rommelen met de naam "Achterhoek". Vinden jullie een Nederlandse plaatsnaam storend in een Engelse tekst, of valt dat wel mee?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 10:57

Mooi gebied Inge! Het is lastig met dat soort typisch Nederlandse namen, je kunt niet anders dan het gewoon zo neerzetten. Leuk artikel!!

Ik doe met een aantal andere beautybloggers mee in een nailart challenge. Deze maand was het thema 'fruit'. We hebben een sponsor en daarvan kregen we dit keer ieder een flesje acryl verf. Ik heb oranje gekregen en heb het "apple-tjes van Oranje" van gemaakt. :D
Er mag gestemd worden. :D

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 11:31

happypaardje schreef:
Ik zat een beetje te rommelen met de naam "Achterhoek". Vinden jullie een Nederlandse plaatsnaam storend in een Engelse tekst, of valt dat wel mee?

Nee het is niet storend. Kan me voorstellen dat het raar lijkt voor je, maar je kunt het ook niet vertalen ("Walking in the Backcorner".... _O- zal niemand snappen)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 12:52

Nee zou precies hetzelfde als HippoLogic zeggen. Dat staat ook zo vreemd. Namen van plaatsen niet veranderen :)

Gave creaties hoor Tazzey. Vond die gele (naam even kwijt) het tofst maar dat is omdat ik een lichte voorkeur heb voor geel in de zomer O:)

Vandaag een DIY geschreven om een stap dichterbij om een levensgenieter te worden: https://motosu.wordpress.com/2015/08/03 ... sgenieter/

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 13:00

Dan vind je deze ook wel leuk. Orly Thrill Seeker. Foto is prut kwaliteit, gemaakt met oude telefoon.

Afbeelding

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 13:00

HippoLogic schreef:
Nee het is niet storend. Kan me voorstellen dat het raar lijkt voor je, maar je kunt het ook niet vertalen ("Walking in the Backcorner".... _O- zal niemand snappen)

Hahaha, dat lijkt ook nergens op inderdaad. :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 13:01

Oeh ja! Die vind ik wel kei tof! Waar heb je die vandaan? :))

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 13:14

Wat een gave kleur is dat!! _/-\o_

Zo. Ik ben gister naar de stad verhuisd *\o/* *\o/* Zit aan mijn eerste kopje koffie in het nieuwe apartement, en ben er zo blij mee! Oke, het heeft iets meer TLC nodig dan ik dacht, maar yay!! Oftewel ik ben alles aan het ontsmetten nu :+ En ga er straks/vanavond ook een post over schrijven... :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 13:39

Nayomie schreef:
Oeh ja! Die vind ik wel kei tof! Waar heb je die vandaan? :))

Hier. :D

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 18:20

Tazzey, dat lijkt wel een Halloween foto! Ik moet er aan denken omdat hier de winkels al weer vol liggen met dat soort spul. Het is begin augustus...
@ArGieVai, sterkte met ontsmetten. Dat heb ik hier ook moeten doen. Ik heb nog foto's ervan wat een vieze kastjes en wasmachine ben ik tegen gekomen. En hier lagen ook overal muizenkeutels. Onze 2 katten hebben écht feest gehad de eerste paar dagen. :Y)