Hoeveel bezoekers hadden jullie zo ongeveer per dag aan het begin?
Ik schrijf trouwens ook niet voor het aantal bezoekers hoor, geniet gewoon heel erg van schijven op zich en het lijkt me zo leuk om mijn avonturen en ideeën met de wereld te delen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liliekska schreef:Ik ben van plan 3x per week te gaan posten, twijfel nig een beetje of ik bijvoorbeeld 1x per week iets met paarden 1x met honden en 1x iets anders doe of gewoon door elkaar. Wat zouden jullie doen?
ArGieVai schreef:Ja ik zat ook aan zo'n 3 keer per week te denken... Hoe krijgen jullie eigenlijk meer lezers?
ArGieVai schreef:Ik heb inderdaad ook niet echt een bepaald onderwerp dus dat is wel lastig... Heb nu nog meer dan genoeg inspiratie maar gok dat dat op een gegeven moment ook wel minder word?
Hoeveel bezoekers hadden jullie zo ongeveer per dag aan het begin?
Ik schrijf trouwens ook niet voor het aantal bezoekers hoor, geniet gewoon heel erg van schijven op zich en het lijkt me zo leuk om mijn avonturen en ideeën met de wereld te delen
happypaardje schreef:Ik zat een beetje te rommelen met de naam "Achterhoek". Vinden jullie een Nederlandse plaatsnaam storend in een Engelse tekst, of valt dat wel mee?
Nayomie schreef:Oeh ja! Die vind ik wel kei tof! Waar heb je die vandaan?