Dat grijze shirtje vind ik heel leuk, die wil ik ook! En ik zoek ook nog een spijkerbroekje
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Zou iemand voor mij wat shirts mee willen nemen?
Gaat om de t-shirts van 3,50 waar in staat 'My stretch tee' in maat 38. Ik moet er nog even achter komen welke kleuren er nog meer zijn (ik heb de grijze en beige/zwart gestreept), maar mijn dank is groot als iemand deze mee zou willen nemen voor mij! Needles to say dat ik alle kosten betaal
Marjoow schreef:Aranel schreef:Zou iemand voor mij wat shirts mee willen nemen?
Gaat om de t-shirts van 3,50 waar in staat 'My stretch tee' in maat 38. Ik moet er nog even achter komen welke kleuren er nog meer zijn (ik heb de grijze en beige/zwart gestreept), maar mijn dank is groot als iemand deze mee zou willen nemen voor mij! Needles to say dat ik alle kosten betaal
Ik ga morgen naar Primark Almere, weet alleen niet wanneer ik tijd ga hebben om het te verzendenMaar alsje wilt kun je misschien het beste even je 06 doorgeven zodat ik je kan contacten als het moet
Stamper schreef:Hoe is Duitsland vergeleken met Nederland?
Als ik op de site zit namelijk altijd op nl zit met nieuwe dingen en dergelijke. Maar als ik op DE zet, dan is dit weer totaal anders eigenlijk.