Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lieser schreef:kosseh schreef:Vandaag teamuitje met werk. Heb er eigenlijk helemaal geen zin in. Eerst een esceeproom en erna uit eten. Ik vind het al niet fijn om te eten met andere buiten vrienden en familie. Krijg 9 van de 10 keer buikpijn van uit eten (weet alleen niet waarop ik reageer). En ik moet erna ook nog haasten op stal. Terwijl donderdag normaal juist de lekker rustig avond is om na werk nog een buitenritje te gaan maken.
Al aangegeven dat ik niet bij het etentje kan zijn, maar ze gaan er vanuit dat ik er toch ben..
Mooi moment om aan verwachtingenmanagement te doen. Na de Escaperoom heel hard en nadrukkelijk iedereen een fijne avond wensen en naar huis gaan
.
Zebrastreep schreef:zonnebloem18 schreef:Oh ja dat hadden we hier gisteren. Ik schrok me echt helemaal rot.
Dat was een ontploffing bij een bedrijf in Assen. Met een enorme knal.
Bellatrix schreef:[ Afbeelding ]
Bellatrix schreef:Maureen95 schreef:Dat mijn vlucht naar Bordeaux geannuleerd werd en ik nu eerst naar Madrid moet vliegen om daarna naar Bordeaux terug te vliegen
Dat is stom zeg! Kost je dat ook extra?
Siggislief schreef:De ergernis van net, ik had kattensnoepjes in een kommetje gedaan zo dat ik ze mee kon nemen naar mijn broer.
Of zelf een aantal houden voor eigen katten.
Zie ik dat hele kommetje niet meer.
Loop naar beneden en zie in de prullenbak de snoepjes liggen.
Mijn vader opgebeld waarom hij een kommetje leeg had gegooid?
Wat op mijn kamer stond.
Eerst oh ja nee wist ik niet.
En daarna vertellen dat ie niks heeft weg gegooid.
NIKS WEG GEGOOID??? Waarom ligt het dan in de prullenbak??
Dan heb je het toch weg gegooid.
Heb hem geld gevraagd want het waren geen goedkope snoepjes voor de katten.
Bellatrix schreef:Mijn twee naaste collega's weten het en doen het meestal. Soms vergeten ze het en moet ik alsnog op staan en de deur dicht doen. De rest heb ik het nooit gezegd maar als een deur (bijna) dicht zit als je binnenkomt dan doe je hem toch weer zo als dat je hem aantrof?