Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Schandalig hoor, kan je geen klacht indienen?
Bellatrix schreef:Die vaste hulp kan niet ook op het moment dat die 2e hulp komt? Dus die 2e hulp eruit en je vaste ook op dat moment?
en ik had een hele fijne 2e vaste, na tijd te weinig uren gekregen te hebben want te weinig medewerkers volgens de organisatie, maar haar contract is niet verlengd... Die had alleen maar enthousiaste cliënten en de organisatie roept telkens dat er te weinig mensen zijn, maar verlengen vervolgens contracten niet van hulpen. Zij zou vast contract moeten krijgen en zij is niet de 1e waarbij dat gebeurd is weet ik viavia.
. Ze zitten ook nog eens naast de keuken, dus ik kan niet eens even rustig mijn ontbijt opwarmen zonder dat ik geïrriteerde blikken krijg. En ik wil koffie, kan nu dus ook niet
Bellatrix schreef:Dat slaat idd nergens op
Waarom mensen hun contract niet verlengen als ze mensen te kort komen? Moeten ze ook bezuinigen op kosten dan?
Logisch dat je het kwijt wil, het is achterlijk.

denisesilver schreef:Wel fijn dat je eronderuit kon, Pluisje. Ik vond het echt ronduit nutteloos. Makkelijk cashen voor dat soort bedrijven om te doen alsof het moeilijk is om zo'n prompt te schrijven![]()
Wij moesten er een licentie voor aanvragen, en dan krijg je zo'n lijst van waarschuwingen dat je denkt "Ik dacht dat cyber security hier zo belangrijk was?"

xPabloBokt schreef:Ik heb gister een hele winter outfit gekocht voor als ik bij mijn bijrijdpaarden ben, maar ik wil hem nu want ik moet er vanavond heen. Dat wordt nog even kou lijden
Had eigenlijk nog geen plannen om iets te kopen tot ik de weersvoorspellingen zag en eraan herinnerd werd dat het nu toch wel echt winter begint te worden. Dus nu een 3-in-1 rijjas, softshell rijbroek, softshell handschoenen en een capmuts besteld. Voor het gemak ook maar meteen een zak snoepjes erbij
Hopelijk heb ik het voor dinsdagavond binnen, moet komende zaterdag nog dus dan nog ff koukleumen.
Tezijnertijd ook nog winterlaarzen erbij maar voor nu bijna €200,- uitgegeven (wat ik mee vind vallen voor wat ik allemaal ermee kan kopen bij de Krämer), dus het is voorlopig even genoeg

xPabloBokt schreef:Oh jouw bedrijf is daar niet alleen in hoor, dat ze er zo luchtig over doen. Terwijl er al meerdere grote breaches bekend zijn bij specifiek Copilot.
.
Niobe schreef:xPabloBokt schreef:Oh jouw bedrijf is daar niet alleen in hoor, dat ze er zo luchtig over doen. Terwijl er al meerdere grote breaches bekend zijn bij specifiek Copilot.
Het zal wel een reden hebben, maar ik heb echt moeite te begrijpen waarom dit zo snel overal opgepakt wordt als een dagelijkse tool.
Onze cybersecurity afdeling plaatst deze week dagelijks een "verhaal" over cybersecurity, maar het is duidelijk een Chat GPT verhaal wat zeker nooit echt gebeurd is.
Ze hebben ook al een keer een AI afbeelding geplaatst bij hun teksten, maar daar is zoveel commentaar op gekomen en nu heb ik ze dat niet meer zien doen