Zebrastreep schreef:Dat ik waarschijnlijk aansprakelijk gesteld ga worden voor een ongeval veroorzaakt door mijn paard![]()
Vrij weinig zin in al deze stress.
Het zou ook niet perse nodig zijn. Ik handel het liever onderling af. Als iemand financiëel niet uitkomt zeker in dit geval was ik echt wel bereid om dat onderling te betalen.
Had ik mij beter moeten voorbereiden hierop? Absoluut die schuld leg ik ook volledig bij mijzelf neer dat ik te gemakkelijk ben geweest.
Mijn ouders naaien mij er ook nog extra bij op.
Mijn vader zei als dit wel een probleem wordt stoppen met bijrijders. Maar voor mijn oudje kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om de bijrijder stop te zetten. Zij komt al jaren bij mijn paard en is helemaal gek op dat dier. Ze betalen ook al jaren heel netjes en ik heb nooit gedoe. Gaat ook om een jonge meid nog.
Maar lekker zit het mij niet. En dat net even in mijn lange vrije weekend waarin we ook nog even weg zijn waar ik juist even naar uitkeek na het regelen van een uitvaart voor een cliënt en veel uren te hebben gemaakt hiervoor.
Mijn leven is wat dat betreft nooit saai, maar een paar maanden iets stabieler zou fijn zijn
vervelende situatie. Maar je bent toch gewoon verzekerd voor schade veroorzaakt door je paard?? daar hoef je (misschien behalve je eigen risico) verder toch niet druk om te maken. sterkte!