Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 11:08

Ik denk dat Fjordjes weinig keuze heeft wat betreft die verjaardag van haar man. Die zal naar mijn verwachting gewoon bij haar thuis plaatsvinden.

Kun je niet op een stoel met kruk ervoor zitten? Lastig hoor :(:)

Siggislief gefeliciteerd Y)(^)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 11:23

hagelslag schreef:
fjordjes schreef:
poedersuiker geslapen, leek net of er kramp zou komen in m'n kuit. En ik heb al een gekneusde knie..
Straks verjaardag van m'n man, hij moet het alleen doen en ik moet m'n pootje omhoog houden maar dat mag niet op de bank omdat ik dan zitplaatsen bezet hou. Dus weet nog niet hoe ik dat ga oplossen

Voet op tafel :Y) dan hou je geen zitplek bezet _O-

Maar ik zou niet heengaan
Of je kunt op een 2persoons bank zitten je been bij de man op schoot.
Of stik erin en ga lekker zelf.

@fleurtjeuh
En dan sochtends vragen heb je lekker geslapen schatje.
fiets _O- meerdere uren wakker gelegen

Ik neem het hem niet kwalijk, hij heeft slaap apneu. Hij heeft binnenkort een afspraak om zijn MRA bitje te laten repareren.
Hij heeft een tijd een CPAP apparaat gehad, maar zelfs op lage druk slikt hij lucht in en krijgt dus veel last van zijn maag.
Dus terug naar de MRA

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 11:30

Aaahhhh ja juist.
Nee hier is hij weer begonnen met roken.
En daardoor snurkt hij zeer veel meer -O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 11:37

Probleem met een krukje is dat mijn knie omhoog moet en niet mijn voet. Ik kan mijn knie niet buigen dus niet alles kan ik gebruiken, dat is het irritante eraan.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 11:50

fjordjes schreef:
Probleem met een krukje is dat mijn knie omhoog moet en niet mijn voet. Ik kan mijn knie niet buigen dus niet alles kan ik gebruiken, dat is het irritante eraan.

Als je 2 stoelen achter elkaar zet kan je knie omhoog en kan je je voet ook normaal neerleggen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 11:53

En sowieso zal de visite toch wel begrijpen dat je zo zit omdat je niet anders kan? Lekker begripvol van je man, je mág niet op de bank in je eigen huis? Die had aan mij een verkeerde :=

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 12:06

Nou dat inderdaad, := Jij bent hier degene die even wat extra zorg nodig heeft, daar dienen ze maar rekening mee te houden, óók op zijn verjaardag waar jij wss gewoon bij wilt zijn.
Verder erger ik mij aan de kou, beetje tussenfase, wel geen deken bij paard, wel geen dubbel dekbed, }:0

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 13:26

Dat van Arcane maar drie afleveringen op Netflix staan. Gooi heel het seizoen er gewoon op. We hebben er drie jaar op gewacht

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 13:32

IKEA. Alsof je door honderden bloedzuigers leeggezogen wordt. Gelukkig de 1e en laatste keer dit jaar.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 13:53

Fjordjes als je je been tegen de bankleuning legt kan de visite er toch voor zitten.

Jaren geleden was ons kind ziek en die lag op de bank achter de visite.
Ging prima.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 14:01

Zoveel afval in de berm langs het fietspad :x Houd je papiertjes verdomme bij je.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 14:51

Vannacht wakker geworden van mijn rookmelder die aangaf dat zijn batterijen bijna op waren. Midden in de nacht dus op zoek gegaan naar mijn keukentrap om dat #€_&& ding van het plafond te halen. Bleek dat je de batterijen er alleen uit kunt halen met een klepje dat dichtgeschroefd is. Ik bewaar mijn schroevendraaiers in de schuur. Geen puf om naar buiten te gaan daarvoor.
Ik heb de rookmelder maar beneden in kast verder laten piepen de rest van de nacht.
En geprobeerd erdoorheen te slapen.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 19:06

Cowboy55 schreef:
IKEA. Alsof je door honderden bloedzuigers leeggezogen wordt. Gelukkig de 1e en laatste keer dit jaar.

Daar moet je ook niet op zondag heen gaan :D . Doordeweeks rond een uur of 17:00, wat een rust.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 19:26

Mo_86 schreef:
Ik weet niet of het een ergernis is of grappig. Maar ik droomde vannacht dat ik een heel irritant geluid hoorde en wat ik deed, het ging niet weg en werd niet minder. Om vervolgens flink geïrriteerd wakker te worden en dan constateren dat dat irritante geluid er nog steeds is! Bleek het mijn snurkende man te zijn :') _-:(

heb ik ook wel eens dat ik wakker wordt van een vreemd geluid.... blijkt meestal mijn eigen piepende ademhaling te zijn :')

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 19:51

Advertenties met paarden te koop: "verdraagt nog geen halster". Zucht, als dit om paarden van enkele jaren oud gaat, hoe vaak hebben die dan een hoefsmid gezien? -:(- Leek op de foto's wel mee te vallen, maar ze stonden in het gras, kan natuurlijk vertekenen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 20:05

Dat ik gisteren de Ventolin er maar weer bij gepakt heb, omdat ik het spaans benauwd krijg bij nauwelijkse inspanning. Net drie weken thuis vanwege een pittige longontsteking, waarvan ik afgelopen week van mijn leidinggevende een extra week thuis moest blijven om goed tot rust te komen (ik wilde eigenlijk afgelopen week al aan de gang, maar was nog echt een dweil). Vanaf morgen word ik namelijk weer volop ingezet (personeelstekort en ik heb lopen zeuren dat ik ondanks alles graag weer wat wil doen). Het ging goed, tot gisteren. Ik wilde namelijk alvast wat conditie opdoen door een stukje te wandelen en heb mijn man nog even geholpen met het een en ander. Op de app van de leidinggevende heb ik geantwoord dat het goed gaat en dat ik zin heb om weer aan de slag te gaan (dat laatste is ook nog steeds zo, maar ik voel me ook bezwaard dat collega's van ver voor mij moeten invallen, terwijl iedereen al zo hard en veel werkt). Vandaag kwam ik alleen al buiten adem uit bed en bij het minste of geringste kom ik lucht tekort. Morgen op het werk maar even de huisarts bellen voor advies hoe ik die benauwdheid en vermoeidheid kan onderdrukken. Ben niet van plan om nog langer ziek thuis te zitten, want daar heb ik geen geduld voor. :o Ik snap het, ziek is ziek en als een collega iets mankeert, dan zeg ik ook dat die thuis moet blijven. Voor mijzelf vind ik het gewoon erg lastig. Ik erger me er dus aan dat ik niet snel genoeg weer de oude ben.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 20:26

Benauwdheid en vermoeidheid zijn waarschuwingen van je lichaam dat het niet goed gaat. Beter anders rustig opbouwen eerst met halve dagen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 20:32

Dingen als benauwdheid en vermoeidheid moet je niet onderdrukken, maar naar luisteren. Het is idd poedersuiker dat er dan anderen voor jou moeten invallen, maar als jij straks langdurig uitvalt dan moeten ze dat ook, en dan gaat het niet om een weekje. Dus niet morgen op het werk de huisarts bellen: ziekmelden en de huisarts bellen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 23:04

Als ik mij verplaats in jullie antwoorden alsof ik tegen een ander praat, dan begrijp ik jullie reactie helemaal. Het voelt allemaal zo dubbel, want ik komt mijn beloftes altijd na. Dus het voelt niet goed om nu ineens toch weer af te bellen. Al ga ik het maar gewoon proberen. Lukt het niet, dan kan ik altijd nog met mijn leidinggevende overleggen.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 23:26

Shenavallie schreef:
Als ik mij verplaats in jullie antwoorden alsof ik tegen een ander praat, dan begrijp ik jullie reactie helemaal. Het voelt allemaal zo dubbel, want ik komt mijn beloftes altijd na. Dus het voelt niet goed om nu ineens toch weer af te bellen. Al ga ik het maar gewoon proberen. Lukt het niet, dan kan ik altijd nog met mijn leidinggevende overleggen.

Mijn mentaliteit is een beetje hetzelfde als die van jou. Ik zou net zoals jij nu zegt het toch gewoon gaan proberen, maar wel bij je manager aangeven dat het herstel toch tegenvalt dus je aankijkt hoe lang je het volhoudt.

Er is ook echt niks mis mee om je ziek te melden overigens, maar ik vind dat ook altijd lastig. Opgevoed met "je gaat het gewoon proberen en als het echt niet gaat dan ga je naar huis".

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 00:18

Cowboy55 schreef:

Ikea is fantastisch, maar niet op zaterdag of zondag.
Maar op woensdag om 10 uur of dinsdag om 19 uur :D

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 03:26

Aan iemand in de losrij ring op een knhs wedstrijd waar ik ook mijn pony bij losreed die haar paard regelmatig meerdere 5 zweepslagen(ja je hoorde de zweep zwiepen) achter elkaar gaf. Paard meerdere keren in paniek en ze bleef er maar mee doorgaan. Mijn pony is dat totaal niet gewend zelfs die raakte onrustig. Ik rij zelf meer dan een jaar totaal zonder zweep. Ik zit er nog steeds mee in mijn maag. Dat paard deed niet eens echt iets. Omdat ie niet snel genoeg achterwaarts ging etc. En arrogant dat ze uberhaupt was. Heel naar. Zo hoor je geen wedstrijden te rijden.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 07:12

Kan je daar op de wedstrijd geen melding van maken ?

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 07:19

XRuby_SymmyX schreef:
Aan iemand in de losrij ring op een knhs wedstrijd waar ik ook mijn pony bij losreed die haar paard regelmatig meerdere 5 zweepslagen(ja je hoorde de zweep zwiepen) achter elkaar gaf. Paard meerdere keren in paniek en ze bleef er maar mee doorgaan. Mijn pony is dat totaal niet gewend zelfs die raakte onrustig. Ik rij zelf meer dan een jaar totaal zonder zweep. Ik zit er nog steeds mee in mijn maag. Dat paard deed niet eens echt iets. Omdat ie niet snel genoeg achterwaarts ging etc. En arrogant dat ze uberhaupt was. Heel naar. Zo hoor je geen wedstrijden te rijden.

De zou een jury op het losrij terrein moeten lopen, die haar hier op aan had moeten spreken. :x

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 07:37

Was er helaas niet was 1 jury in het hokje binnen. Mijn stalgenoot zag het ook en vond het ook verschrikkelijk. Ik kon het ook moeilijk filmen natuurlijk. Dat zou opvallen. Enige aan de kant die er was hoorde bij haar.