Kun je niet op een stoel met kruk ervoor zitten? Lastig hoor

Siggislief gefeliciteerd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:fjordjes schreef:poedersuiker geslapen, leek net of er kramp zou komen in m'n kuit. En ik heb al een gekneusde knie..
Straks verjaardag van m'n man, hij moet het alleen doen en ik moet m'n pootje omhoog houden maar dat mag niet op de bank omdat ik dan zitplaatsen bezet hou. Dus weet nog niet hoe ik dat ga oplossen
Voet op tafeldan hou je geen zitplek bezet
![]()
Maar ik zou niet heengaan
Of je kunt op een 2persoons bank zitten je been bij de man op schoot.
Of stik erin en ga lekker zelf.
@fleurtjeuh
En dan sochtends vragen heb je lekker geslapen schatje.
fietsmeerdere uren wakker gelegen
Mo_86 schreef:Ik weet niet of het een ergernis is of grappig. Maar ik droomde vannacht dat ik een heel irritant geluid hoorde en wat ik deed, het ging niet weg en werd niet minder. Om vervolgens flink geïrriteerd wakker te worden en dan constateren dat dat irritante geluid er nog steeds is! Bleek het mijn snurkende man te zijn![]()
Shenavallie schreef:Als ik mij verplaats in jullie antwoorden alsof ik tegen een ander praat, dan begrijp ik jullie reactie helemaal. Het voelt allemaal zo dubbel, want ik komt mijn beloftes altijd na. Dus het voelt niet goed om nu ineens toch weer af te bellen. Al ga ik het maar gewoon proberen. Lukt het niet, dan kan ik altijd nog met mijn leidinggevende overleggen.
XRuby_SymmyX schreef:Aan iemand in de losrij ring op een knhs wedstrijd waar ik ook mijn pony bij losreed die haar paard regelmatig meerdere 5 zweepslagen(ja je hoorde de zweep zwiepen) achter elkaar gaf. Paard meerdere keren in paniek en ze bleef er maar mee doorgaan. Mijn pony is dat totaal niet gewend zelfs die raakte onrustig. Ik rij zelf meer dan een jaar totaal zonder zweep. Ik zit er nog steeds mee in mijn maag. Dat paard deed niet eens echt iets. Omdat ie niet snel genoeg achterwaarts ging etc. En arrogant dat ze uberhaupt was. Heel naar. Zo hoor je geen wedstrijden te rijden.