Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
NoTwixLeft schreef:M'n vader is vannacht heel rustig gestopt met ademen.
Gisteren er totaal 7 uur bij gezeten. Toen de verpleging merkte dat ik muziek aan het luisteren was voor m'n vader, hebben ze de radio aangezet op z'n favoriete zender. Kan toeval zijn, maar ik vond dat na het aanzetten van de radio hij sneller achteruit ging. Mooi en moeilijk tegelijk. De 7 uur dat ik erbij zat vlogen eigenlijk om. Op Spotify een lijst gemaakt met m'n zussen met muziek die m'n vader mooi vond en die ons aan hem doet herinneren.
Maar wat een oliebol zooi.... besef dat ik met zijn leeftijd niet eens m'n pensioen zal halen...
Themba schreef:De triage bij 112
Kind 12 zakt in elkaar bij voetbalwedstrijd. Willen geen ambu sturen. Uiteindelijk door man en andere vader met de auto naar zkh gebracht. Uur later is die overleden
purny schreef:Themba schreef:De triage bij 112
Kind 12 zakt in elkaar bij voetbalwedstrijd. Willen geen ambu sturen. Uiteindelijk door man en andere vader met de auto naar zkh gebracht. Uur later is die overleden
Zo kwam ik gisteren of eergisteren een filmpje tegen op TikTok van een burgerhulpverlener die moest reanimeren. AED hing in een Jumbo. Komt ze in de Jumbo de AED halen krijgt ze te horen van degene achter de servicebalie dat die eerst met de leidinggevende moest gaan overleggen.
Geef dat ding gewoon aan de hulpverlener, elke seconde telt...
purny schreef:Themba schreef:De triage bij 112
Zo kwam ik gisteren of eergisteren een filmpje tegen op TikTok van een burgerhulpverlener die moest reanimeren. AED hing in een Jumbo. Komt ze in de Jumbo de AED halen krijgt ze te horen van degene achter de servicebalie dat die eerst met de leidinggevende moest gaan overleggen.
Geef dat ding gewoon aan de hulpverlener, elke seconde telt...