Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Reïntegratie die vind dat ik gewoon aan het werk kan. Eh moest van de huisarts rustig aan doen dat betekent naar mijn inzien niet werken.
Maar kan het verkeerd hebben.
Marcella schreef:Ja en krijg alleen maar denk in mogelijkheden. Maanden hoor ik niks en dan ineens haast.
Administratief werk zou direct aanpakken, maar is geen stage/vrijwilligers werk in volgens haar.
Maar ga wel even vragen bij de dierenwinkel op het hoekje bij mij. Kan ik in ieder geval proberen (om nog verder ziektewet in te komen).![]()
Denk dat het probleem zit 2 jaar ziektewet kom steeds dichterbij en eigenlijk willen ze niet keuren.
Nyaleti schreef:Hele vreemde banktransactie..
Van 2 weken terug en is vandaag afgeschreven (gewoon normale banpkas, geen creditcard). Naar de supermarkt gegaan waar het vandaan komt en die hebben ook geen idee. In de naam en omschrijving staat een pas en pasnummer en beide komen niet overeen met die van mij?
Marcella schreef:Ineke2 schreef:Stageplekken zat, maar je doet geen opleiding toch?
Nee reïntegratie heb wel MBO 2 bedrijfsadministratie dus zou zijn om er terug in te komen.
myk_en_shant schreef:Heb mij behoorlijk geërgerd aan de 2 hanen van de buren op stal, die krengen zitten continu tegen elkaar op te kraaien. Daarnaast hebben ze nog 2 ara's die hetzelfde doen, aaaaaaarrrrrggggghhhhh
DuoPenotti schreef:Dat de laatste tijd in diverse topics 10 pagina's door gezeurd word over hoe een bericht van iemand over is gekomen. Want dat was dan om de een of andere reden niet volgens de goede tissue verpak methode van de klagers.
Totaal off-topic uiteraard. En zo sfeer verpestend na tig reacties.
Terwijl die reacties dan wel geplaats worden want het bericht van die persoon verpest de sfeer