Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 12:03

_San87_ schreef:
Mkango schreef:
Lekkere service ook…

Als we de lijst inderdaad fout opgehangen hadden, dan was het een logische reactie geweest... Maar dat is bij mijn weten dus niet zo :+.

Wel knap dat zij kunnen weten hoe jij je lijst hebt opgehangen. :')

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 12:05

maralyn schreef:
Tigress schreef:
Dat mensen van een 10 seconden video beoordelen dat mijn pup wellicht niet brindle is.

Mensen, ik heb het beestje voor me. Dat is toch echt brindle, ik weet wat ik in huis heb gehaald _O-

Zo liepen wij eens met onze bordercollie ergens, loopt er een vrouw langs, zoon zegt tegen moeder. "Kijk mam! Ook een bordercollie!"

Zijn moeder. "Dat is een mixxje, veel te wil!"

Wij hebben keihard gelachen...
Jammer dat we het stamboom niet in handbereik hadden. :')

Ach ja.

Van mijn vorige hond werd heel vaak gedacht dat ze een raszuivere Sheltie was, niet dus, kruising met border

Van mijn huidige Sheltie met heel nette stamboom (vader dit jaar kampioensreu van Nederland) wordt regelmatig gedacht dat hij een Schotse Collie is, of een kruising sheltie...

Ah welll :')
T maakt me niet uit ze waren en zijn beide geweldig.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 12:16

Wij hebben nu een gedumpte opdonder uit Roemenië die als 2 druppels water een Hollandse smoushond is _O- Hij voldoet compleet aan de rasstandaard, zowel in exterieur als karakter. Wat ook nog eens een erg gewild ras is, maar lastig om te krijgen.

fotolijstje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 12:19

Dat ik niet weet wat ik met mijn gedachtes moet

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 12:29

Femke_Tweety schreef:
Als iemand nog te beroerd is om zoiets simpels te doen als een zelftest,
Wanneer dat voor diens partner om zéér begrijpelijke redenen erg belangrijk is, dan zou ik ook uitermate kwaad zijn, en die persoon vooreerst niet hoeven zien.

Komop zeg, zo'n zelftest stelt niets voor, hij is in contact geweest met een besmette collega en CC werkt met zeer kwetsbare cliënten.

Ik zou daar echt over vallen.
Gewoon even een weekje iedere ochtend een zelftest is echt niet veel gevraagd in deze situatie.

Nou dit inderdaad, als hij dat al niet voor je wil doen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 12:43

Suliko schreef:
_San87_ schreef:

Als we de lijst inderdaad fout opgehangen hadden, dan was het een logische reactie geweest... Maar dat is bij mijn weten dus niet zo :+.

Ik heb een foto opgestuurd van het gescheurde/afgebroken ophangpunt. Dus dat hebben ze kunnen zien. Maar dan nog, er is geen andere maniet om een lijst waterpas op te hangen :+.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 12:48

_San87_ schreef:
Suliko schreef:

Ik heb een foto opgestuurd van het gescheurde/afgebroken ophangpunt. Dus dat hebben ze kunnen zien. Maar dan nog, er is geen andere maniet om een lijst waterpas op te hangen :+.

Ja, had wel verwacht dat je een foto mee had geleverd. Het is ook gewoon te makkelijk van ze om te zeggen dat jij het verkeerd hebt gedaan. :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 13:16

San kan je niet op iedere hoek een bevestiging maken om de lijst op te hangen?
Ik vind trouwens wel dat het bedrijf zich er makkelijk vanaf maakt zo, echt niet netjes :n

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 13:19

Geeft het bedrijf een expliciete ophanginstructie voor hun lijsten? Wel zonde dat er zo weinig flexibiliteit lijkt te zijn, was vast ook geen goedkope lijst.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 13:34

chanicha schreef:
San kan je niet op iedere hoek een bevestiging maken om de lijst op te hangen?
Ik vind trouwens wel dat het bedrijf zich er makkelijk vanaf maakt zo, echt niet netjes :n

Ik denk dat we inderdaad even gaan kijken of we er nieuwe bevestigingspunten op kunnen zetten.

Ik heb hun mail beantwoord met mijn bevindingen, ik wacht nog op antwoord.

Hilli schreef:
Geeft het bedrijf een expliciete ophanginstructie voor hun lijsten? Wel zonde dat er zo weinig flexibiliteit lijkt te zijn, was vast ook geen goedkope lijst.

Ik geloof van niet. Het was geen lijst van een paar tientjes, maar ook geen enorm dure, er zit plexi glas in ipv echt glas.

Ik koop al mijn lijsten bij het bedrijf en dit is de eerste lijst die dit probleem geeft. De andere lijsten staan/hangen zonder problemen (allemaal echt glas).

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 13:37

Dat al het eten bij sauna's/wellnessresorts, zelfs de duurdere, zo standaard en afgezaagd is. En vooral ook veel zwaar eten, zelfs de salades, wat helemaal niet fijn is (vind ik) als je in een sauna gaat zitten. Vegetarisch is al helemaal rampzalig.
Bij drie verschillende, goed aangeschreven, sauna's gekeken en bij alledrie is de vega salade met falafel of met geitenkaas (die komt me ook wel mijn neus uit na 10 jaar vegetariër zijn), hoofdgerecht vega lasagna of burger. Kunnen ze echt niets originelers verzinnen?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 13:52

Dat ik melding in mijn werkmap had waarom ik niet gesolliciteerd heb. Nou omdat een medewerker vertelt heeft dat het niet hoefde tijdens ziekte en ik dus nog steeds Ziek in de WW zit. 8)7

Logica is ver te zoeken weer.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 17:50

Werkt er iemand als dierverzorger in een dierentuin oid die ik wat vragen mag stellen? :D

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:14

Dat ik paardrijden nog steeds spannend vind en spoken zie terwijl ik echt wel weet dat mijn paard een koele kikker is die van vrijwel niets schrikt. (en dan het enige ding wat hij wel echt eng vind kan ik om hem lachen en hem er langs sturen).
Alsnog wel fijn gereden en een heuse buitenrit gemaakt, we komen er wel. Ik zou alleen graag die vlinders thuislaten voortaan.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:25

Suliko schreef:
Dat al het eten bij sauna's/wellnessresorts, zelfs de duurdere, zo standaard en afgezaagd is. En vooral ook veel zwaar eten, zelfs de salades, wat helemaal niet fijn is (vind ik) als je in een sauna gaat zitten. Vegetarisch is al helemaal rampzalig.
Bij drie verschillende, goed aangeschreven, sauna's gekeken en bij alledrie is de vega salade met falafel of met geitenkaas (die komt me ook wel mijn neus uit na 10 jaar vegetariër zijn), hoofdgerecht vega lasagna of burger. Kunnen ze echt niets originelers verzinnen?

Mee eens. Ik vond het eten bij Thermen Berendonck wel lekker, was positief verrast over de curry

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:32

Dit.
Gast.
Ik stel m'n puppy voor in een tiktokje.
Ga mij niet de les lezen over de vachtkleur van m'n pup als je het niet eens goed hebt.
Afbeelding

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:34

Amber_anne schreef:
Mee eens. Ik vond het eten bij Thermen Berendonck wel lekker, was positief verrast over de curry

Wat ook niet helpt, restaurants die volgens de kaart op de website verschillende vega gerechten hebben, en dan op de dag dat je daar komt de kaart hebben aangepast en nog maar 1 individueel vegetarisch gerecht hebben (risotto, dus idd ook heel origineel) en een kaasfondue die per twee personen gaat. Was ook even een baalmomentje van de week want ik ga nooit uit eten dus had me hier echt op verheugd -O-

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:46

@Tigress, maar maar maar, in je volgtopic is het zo overduidelijk brindle en geen zwart wit :') Ugh en dan ook gelijk de zwaar overdreven reactie 'plz go get some help'. Kan je zijn reactie verwijderen? Sommige mensen verdienen het om gecanceld te worden. :+

Foaly schreef:
Amber_anne schreef:

Wat ook niet helpt, restaurants die volgens de kaart op de website verschillende vega gerechten hebben, en dan op de dag dat je daar komt de kaart hebben aangepast en nog maar 1 individueel vegetarisch gerecht hebben (risotto, dus idd ook heel origineel) en een kaasfondue die per twee personen gaat. Was ook even een baalmomentje van de week want ik ga nooit uit eten dus had me hier echt op verheugd -O-

Aah ja, dat is echt ontzettend ruk! -O- Hier in Utrecht heb ik de ontzettende luxe van een grote hoeveelheid aan vega(n) restaurants, maar daardoor ben ik ook een beetje verwend vrees ik. Daarnaast kook ik zelf heel graag, ook voor werk. Als ik uiteten ga wil ik iets eten wat ik niet zelf beter kan maken, anders vind ik het gewoon niet waard. En als je dan de standaard vega gerechten als enige optie hebt, terwijl die in principe heel lekker kunnen zijn maar het is dan gelijk een slap aftreksel ervan, dat is zo stom en zonde.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:46

Tigress schreef:
Dit.
Gast.
Ga mij niet de les lezen over de vachtkleur van m'n pup als je het niet eens goed hebt.
[ [url=m/pNzWLU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat die gast moet doen is zorgen dat 'ie van z'n peach fuzz afraakt en zich verder met z'n eigen domme zaken bemoeien.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:54

Tigress schreef:
Dit.
Gast.
[ [url=m/pNzWLU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja, jij zal niet weten welke kleur je pup heeft _O-.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 20:14

Rechterbaanplakkers. En de spierpijn na een uurtje dameszadel rijden. _O- Maar dat was het meer dan waard! <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 20:16

Mkango schreef:
Rechterbaanplakkers. En de spierpijn na een uurtje dameszadel rijden. _O- Maar dat was het meer dan waard! <3

Ik moest even :? 'en, maar toen bedacht ik me dat jij in Engeland zit.

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 22:05

Stage lopen, ik haat het :') Werkend ben ik goed in wat ik doe, ik leer snel, vind het leuk. Maar als stagiaire? Nee, dankje.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 22:23

Gisteren met hart en ziel mijn nagels gelakt. Vandaag hebben er al (grote) stukken los gelaten. Heb zelfs een base en topcoat gebruikt |(

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 22:35

Firefly289 schreef:
Stage lopen, ik haat het :') Werkend ben ik goed in wat ik doe, ik leer snel, vind het leuk. Maar als stagiaire? Nee, dankje.

Maar echt :') en studies en opleidingen maar roepen “stages zijn het leukst van alles” euhmm nee :')