Maureen95 schreef:Chickyy schreef:Leuk Palousa!
Mijn date gisteren was gezellig, kletsten makkelijk weg, kenden veel dezelfde mensen en houden wel van dezelfde dingen. Miste nog wel de aantrekkingskracht, maar heb wel het idee dat dat nog kan komen. Bij mijn ex was het meteen wat meer vuurwerk, maar dat was ook niet perse positief. Misschien is een rustiger tempo wel veel beter. Hij gaf ook aan het leuk en gezellig te vinden, we appen nog lekker door, maar de bal voor een vervolg ligt wel bij hem.
Fijn dat je een leuke date gehad hebt! Zelf zou ik persoonlijk bij de eerste date wel aantrekkingskracht willen hebben. Bij mijn date van een tijdje geleden miste ik dat direct. Maar die aantrekkingskracht is er bij mij direct of het is het nietIk ben benieuwd of er nog een tweede date komt bij jullie!
Ik heb afgelopen weekend mijn date gehad. Ik vond het een mega geslaagde date! Ik ben zelfs blijven slapenDe volgende date staat al gepland.
Was jou nog vergeten
Klinkt als een leuke date en blijven slapen, heb je meteen zijn huis gezien
Bij een eerste date moet er idd wel een klik en wat aantrekkingskracht zijn ja want mijn ervaring is toch wel dat dat soort dingen niet perse later komen, echt verliefd worden/zijn kan dan weer wel later. Met mijn ex was het ook niet direct vuur en vlam en inmiddels zijn we na 14 jaar weer op het zelfde punt
gewoon vrienden.
Ik ben benieuwd of er nog een tweede date komt bij jullie!
De volgende date staat al gepland. 
zou het zonnetje goed doen voor daten?