Kwam net dit flauwe grapje tegen.
Dacht deel hem even 
Citaat:
'Ik ben net terug van de winkel en dit maakte ik mee.
Ik bevond me achter een opa en zijn kleinzoon die zich misdroeg. Hij had zijn handen vol met het kind dat schreeuwde om snoepjes, koekjes, van alles.
De opa zei met een beheerste stem: "Makkelijk, William, we zullen niet lang weg zijn. . . . Rustig jongen. "
Na weer een uitbarsting hoorde ik de opa rustig zeggen: "Het is oké William, nog een paar minuten en dan zijn we hier weg. Hou vol jongen. "
Bij de kassa gooide de kleine horror spullen uit het winkelwagentje en opa zegt opnieuw met beheerste stem: "William, William, relax maatje, raak niet boos. Over vijf minuten zijn we thuis, blijf rustig William. "
Ik was echt onder de indruk, dus ik ging naar buiten waar die opa zijn boodschappen aan het inladen was en de jongen in de auto zette.
Ik zei tegen de opa: "Het zijn mijn zaken niet, maar je was geweldig daarbinnen. Ik weet niet hoe je het gedaan hebt! Die hele tijd dat je je kalmte hield, en hoe luid en storend hij ook werd, je bleef gewoon rustig zeggen dat het goed zou komen. William heeft veel geluk met jou als zijn opa. "
"Bedankt," zei de opa, "Maar ik ben William. De naam van die kleine is Kevin. "