Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Karlijn schreef:Bestaat er een (Android) app waarmee je telefoongesprekken kunt opnemen? Die heb ik ooit wel gehad kan in mij herinneren.
Nu heb ik wel een app om gewoon (face2face) gesprekken op te nemen, maar als ik die aanzet op de telefoon waarmee ik een gesprek voer en ik wil terugluisteren, heeft hij geen geluid opgenomen. Nu doe ik het elke keer als ik een belangrijk gesprek op moet nemen, met de audio-opname app van m'n oude telefoon, terwijl ik met mijn nieuwe/huidige telefoon belerg omslachtig want die 2e telefoon heb ik lang niet altijd bij de hand.
Ik zoek dus een app die automatisch in werking gaat zodra ik gebeld word of zelf bel.

SCC schreef:wat is nou echt een goede website om een fotoboek te maken?
gaat om jaarboeken van de afgelopen 3 jaar die ik wil maken. zitten maximaal 115 foto's per map
ik wil ze een beetje leuk op een pagina en niet allemaal zo standaard vierkant geknipt (deel foto's is liggend en deel is portretmodus)
c_alsemgeest schreef:Aangezien bokt vaak sneller is dan de klantenservices op zondag
Kan je de siroop van vitalstyle (luchtwegsupport) ook zo geven? Er staat door het voer, maar buiten zijn handje biks 3n hooi krijgt dit betreffende paard niks en het blijft natuurlijk niet goed plakken op grote biks korrels.
Dus wilde het zo in zijn mond spuiten, maar er staat nergens of dat kan, al neem ik eigenlijk aan van wel.
c_alsemgeest schreef:Aangezien bokt vaak sneller is dan de klantenservices op zondag
Kan je de siroop van vitalstyle (luchtwegsupport) ook zo geven? Er staat door het voer, maar buiten zijn handje biks 3n hooi krijgt dit betreffende paard niks en het blijft natuurlijk niet goed plakken op grote biks korrels.
Dus wilde het zo in zijn mond spuiten, maar er staat nergens of dat kan, al neem ik eigenlijk aan van wel.
maar het is best een hoeveelheid die je geeft in zijn bak wordt het nogal een kliederboel, als je het niet ergens door heen mengt zeg maar.

Ik heb dan ook geen paarden die een probleem hebben met ontwormen. billy3105 schreef:Kun je oefenen met trailer laden zonder dat de trailer is aangekoppeld? De zon schijnt nu, maar er is geen auto met trekhaak thuis en wil eigenlijk de klep oefenen met de nieuwe![]()
Ik heb geen idee hoe ze laad
@ hierboven.
Ik gaat alles wat vloeibaar is met spuit erin, met evt wat ‘voer’ erachteraan voor het idee. Voor deze situatie heb ik allemaal 2/5/10 ml spuitjes in huis liggenIk heb dan ook geen paarden die een probleem hebben met ontwormen.
Nyaleti schreef:Weet iemand dit toevallig?
Ik ben overgestapt van zorgverzekering, naar VGZ.
Nu werd er half Januari al een bedrag afgeschreven (exact het bedrag wat ik anders per maand moet betalen). Daar staat bij "wijziging premie" , op de factuur staat ook alleen dat. Nu is er vandaag alsnog mijn gewone kosten voor de zorgverzekering afgegaan. Dure maand dus![]()
Morgen ga ik ze bellen maar waar is dit van? Toch niet omdat ik overgestapt ben? Dat ik even een maand extra mag lappen?
En wat ik in Januari betaal, is toch ook voor Januari en niet al vooruit betalend voor Februari?
Maddy_Paola schreef:Nyaleti schreef:Weet iemand dit toevallig?
Ik ben overgestapt van zorgverzekering, naar VGZ.
Nu werd er half Januari al een bedrag afgeschreven (exact het bedrag wat ik anders per maand moet betalen). Daar staat bij "wijziging premie" , op de factuur staat ook alleen dat. Nu is er vandaag alsnog mijn gewone kosten voor de zorgverzekering afgegaan. Dure maand dus![]()
Morgen ga ik ze bellen maar waar is dit van? Toch niet omdat ik overgestapt ben? Dat ik even een maand extra mag lappen?
En wat ik in Januari betaal, is toch ook voor Januari en niet al vooruit betalend voor Februari?
Bij mij is premie voor januari er de 14e afgegaan, en een dezer dagen gaat premie van februari eraf. Als het goed is heb je in december niets betaald, of wordt het terugbetaald.
Even lezen in je contract, staat het waarschijnlijk wel in
)