Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Het aantal positieve tests zegt niet veel meer. Als je naar andere factoren kijkt zie je dat het aantal besmettingen echt afneemt, oa de rioolwater meting.
Sizzle schreef:Dan is natuurlijk ook de vraag of Omicron ook zo sterk aanwezig is in de darm/ ontlasting. Geen idee of dat bekend is.
prompter schreef:Als je jezelf wil beschermen moet je een FFP2 kapje dragen, met een chirurgisch masker bescherm je de ander.
Huertecilla schreef:De UK schaft verplichte quarantaine voor ´besmetten´ af.
Afhankelijk van je perceptie is dat dankzij de redding door massieve vaccinatie of had dit anders wat eerder met wat meer doden in die kortere tijd tóch gebeurd.
Hoe dan ook hier in andalucía geen prikpas meer en geen handhaving meer van maskers bij uitgaansleven. Weer zálig ongeremd, als BC onbeperkt kunnen dansen![]()
Verder is het hele vaccineren opvallend afwezig verdwénen uit het nieuws: Het nieuwe sensatiegeneuzel-onderwerp is stormen
Huertecilla schreef:De UK schaft verplichte quarantaine voor ´besmetten´ af.
Afhankelijk van je perceptie is dat dankzij de redding door massieve vaccinatie of had dit anders wat eerder met wat meer doden in die kortere tijd tóch gebeurd.
Hoe dan ook hier in andalucía geen prikpas meer en geen handhaving meer van maskers bij uitgaansleven. Weer zálig ongeremd, als BC onbeperkt kunnen dansen![]()
Verder is het hele vaccineren opvallend afwezig verdwénen uit het nieuws: Het nieuwe sensatiegeneuzel-onderwerp is stormen
Electra63 schreef:Huertecilla schreef:De UK schaft verplichte quarantaine voor ´besmetten´ af.
Noem 4 doden en ontiegelijk veel schade maar geneuzel.
Electra63 schreef:Noem 4 doden en ontiegelijk veel schade maar geneuzel.
Zebrastreep schreef:Alleen wat ik niet snap iedereen heeft klachten is positief en ik heb dus helemaal niks en ben ook negatief getest.
Huertecilla schreef:Zebrastreep schreef:Alleen wat ik niet snap iedereen heeft klachten is positief en ik heb dus helemaal niks en ben ook negatief getest.
Dat heet nu ´onderbroken besmetting´. Is niets nieuws overigens. Dringt gewoon nú pas door de opklopperij heen.
Jijermee dat besmettingen door jouw afweer al vroegtijdig afgeketst worden.
enzino schreef:Electra63 schreef:Noem 4 doden en ontiegelijk veel schade maar geneuzel.
4 doden tov 21475 doden door corona.
"Ontiegelijk veel schade" tov miljarden door corona.
Geneuzel ja. Of weet jij een beter woord?
enzino schreef:Electra63 schreef:Noem 4 doden en ontiegelijk veel schade maar geneuzel.
4 doden tov 21475 doden door corona.
"Ontiegelijk veel schade" tov miljarden door corona.
Geneuzel ja. Of weet jij een beter woord?