Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:Een toltunnel die hier al tig jaar zit. Betalen ons er al jaren blauw aan (en vinden we niet erg, zorgt voor minder sluipverkeer en minder criminaliteit enz.), word nu voor miljoenen verbouwd, meer tolpoortjes enz. Hebben ze besloten dat deze over 10 jaar tolvrij gaat wordenWaarom dan nu voor zoveel geld verbouwen!?
Marcella schreef:iirrssjjee schreef:Een toltunnel die hier al tig jaar zit. Betalen ons er al jaren blauw aan (en vinden we niet erg, zorgt voor minder sluipverkeer en minder criminaliteit enz.), word nu voor miljoenen verbouwd, meer tolpoortjes enz. Hebben ze besloten dat deze over 10 jaar tolvrij gaat wordenWaarom dan nu voor zoveel geld verbouwen!?
Over 10 jaar weer verbouwen kunnen ze het nog langer rekken.
MarlindeRooz schreef:Rip Taco ze rust in vrede in de ondergrondse container.
Nu moet ik slapen terwijl ik die lucht ruik en ik heb een diepe traumatische angst voor dode dingen en ik vind ze smerig.
Stond al strak van de spanning ivm presentatie + tentamen morgen dus echt top.
MarlindeRooz schreef:Rip Taco ze rust in vrede in de ondergrondse container.
Nu moet ik slapen terwijl ik die lucht ruik en ik heb een diepe traumatische angst voor dode dingen en ik vind ze smerig.
Stond al strak van de spanning ivm presentatie + tentamen morgen dus echt top.
culaccino schreef:Erg he, Cowboy55.
MarlindeRooz schreef:Helaas heb ik toen ik 8 was een kindje van 7 in de kist zien liggen en dit herbeleef ik weer zodra ik iets doods zie. Afgrijselijk ze was verongelukt en de kist was open om maar heel netjes de situatie te schetsen.