Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:27

Roddelpraat is een YouTube serie en Duopenotti jij vindt ze denk ik best leuk. Aangezien ze voor vlees eten en zwarte piet zijn. :P

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:41

Ja dan ben ik zeker voor. :j :D

Maar lijkt het op *naam kwijt* dat flauwe school programma haak ik toch af.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:48

iirrssjjee schreef:
Een toltunnel die hier al tig jaar zit. Betalen ons er al jaren blauw aan (en vinden we niet erg, zorgt voor minder sluipverkeer en minder criminaliteit enz.), word nu voor miljoenen verbouwd, meer tolpoortjes enz. Hebben ze besloten dat deze over 10 jaar tolvrij gaat worden :Y) Waarom dan nu voor zoveel geld verbouwen!?

Over 10 jaar weer verbouwen kunnen ze het nog langer rekken. :+

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:49

Marcella schreef:
iirrssjjee schreef:
Een toltunnel die hier al tig jaar zit. Betalen ons er al jaren blauw aan (en vinden we niet erg, zorgt voor minder sluipverkeer en minder criminaliteit enz.), word nu voor miljoenen verbouwd, meer tolpoortjes enz. Hebben ze besloten dat deze over 10 jaar tolvrij gaat worden :Y) Waarom dan nu voor zoveel geld verbouwen!?

Over 10 jaar weer verbouwen kunnen ze het nog langer rekken. :+

Precies, dan komen ze weer met een andere 'hoognodige' verbouwing. :')

Bekende tunnel, we komen uit hetzelfde dorp. :))

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:52

Roddelpraat kende ik nog niet, zal er eens naar kijken :)

DuoPenotti Bedoel je Luizenmoeder?

Ik ben geïrriteerd door de bus... Die komt elke keer te laat, of komt vast in het verkeer... Zo ben ik elke keer te laat of moet ik snel lopen. Wat dus super veel pijn doet |o
Laatst bijgewerkt door Appeltje_1 op 15-12-21 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:53

Ja. Dat bedoelde ik :j

Succes morgen
Edit:stond er net niet iets anders of hallucineer ik? Kan ook best :+
Laatst bijgewerkt door DuoPenotti op 15-12-21 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 21:53

DuoPenotti schreef:
Ja. Dat bedoelde ik :j

Succes morgen

Jeetje, nee. Nog niet een beetje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 22:19

Weer de McDonald's app. Het was al drama met de sokken en met de handschoenen opnieuw. App deed het pas na 5 minuten en bleef maar miepen dat ik het formulier opnieuw moest sturen. Dat braaf een kwartier lang gedaan en nu maar opgegeven :(

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 22:22

Rode opoe op bezoek... Buikpijn. :')
Even lekker niks doen nu. En gewoon even chagrijnig zijn...
Stiekem ook wel weer lekker. Chagrijnig zijn én dat accepteren

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 22:29

Lekker woord voor woord genieten van de muziek van de buren. <3

Wilde net naar bed gaan. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 22:59

Kwam er achter dat er 2 potten peer/appel moes bedorven waren. -O- Wel weer een beetje balen, want juist zo blij dat ik door het wecken minder plastic zakken gebruik. En glazen potten/flessen hergebruik (alleen soms nieuwe deksels wanneer nodig).

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 23:04

Niobe schreef:
@MB je hebt de naam volgens mij ook niet aangenomen omdat je zo’n groot fan was :=
Maar ik snap wel dat de grap er nu wel vanaf gaat…
Zeker gezien hoe de achterban van hem over de vermeende slachtoffers praten

Ik stem trouwens voor BonnieStClaire

Bonnie! Jemig, gouden kans gemist.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 23:05

Vind net mijn hamster dood. Dacht al wat ruik ik maar ik was een nachtje weg geweest en had nog niet gecheckt ;( ;(

Moet haar nu opruimen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 23:11

Marlinde nee! Ze was zo'n schatje! Gecondoleerd en sterkte!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 23:14

Rip Taco ze rust in vrede in de ondergrondse container.

Nu moet ik slapen terwijl ik die lucht ruik en ik heb een diepe traumatische angst voor dode dingen en ik vind ze smerig.

Stond al strak van de spanning ivm presentatie + tentamen morgen dus echt top.
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 15-12-21 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 23:15

Sterkte.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 23:15

MarlindeRooz schreef:
Vind net mijn hamster dood. Dacht al wat ruik ik maar ik was een nachtje weg geweest en had nog niet gecheckt ;( ;(

Moet haar nu opruimen

Ohh, sterkte :(:)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-21 23:25

Haar net gewassen en geföhnd en het voelt achterop mijn hoofd net alsof er droogshampoo in zit? Heel vettig en mijn haar valt ook totaal niet soepel zoals het normaal doet.

Sterkte met je hamster Marlinde :(:)
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 15-12-21 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 23:27

MarlindeRooz schreef:

Nu moet ik slapen terwijl ik die lucht ruik en ik heb een diepe traumatische angst voor dode dingen en ik vind ze smerig.

He wat rot. Heel veel stertke. Ik heb ook een presentatie morgen. Hoop dat deze goed gaat voor je!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 23:36

MarlindeRooz schreef:

Veel sterkte , hoe klein een diertje ook is het is nooit leuk om een een huisdier te moeten missen...

Ik ben nog steeds wel enigszins blij dat toen ik iemand levenloos aantrof de geur niet heb onthouden. Als ik nu nog op die kamer kom waar ik die persoon aantrof krijg ik nog wel de kriebels en ruik ik wel de geur van hoe die kamer altijd geroken heeft. Laat ik nu toevallig regelmatig in die kamer zitten omdat het een ander gebruiksdoel heeft gekregen. Maar vindt het nog steeds erg gek , ook al is het mijn werkplek. Ik kan mij angst voor de dood en dode dingen goed voorstellen. Na dit gebeuren heb ik er ook wel een fikse klap van gehad....

--

Oh even ergeren aan mijn vader hoor! Ik doe water in de waterkoker want er zat niet meer genoeg in. Zegt hij tegen mijn moeder ja kijk nu doet ze er weer extra water bij. Mijn moeder zegt dat het niet uit maakt en hij begint vervolgens tegen mij. Lijkt wel of ik maar één slok thee mag drinken.

Mijn vader kan soms een beetje krenterig zijn als het gaat om dingen :') Stel je voor dat de waterkoker 1 minuut langer aanstaat. Dan kunnen we beter terug gaan naar de ouderwetse manier en water weer gaan koken. Tjonge jonge :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 23:49

Helaas heb ik toen ik 8 was een kindje van 7 in de kist zien liggen en dit herbeleef ik weer zodra ik iets doods zie. Afgrijselijk ze was verongelukt en de kist was open om maar heel netjes de situatie te schetsen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 23:52

Baudet.

Krijgt van de rechtbank dit te horen: Thierry Baudet (Forum voor Democratie) moet tweets verwijderen waarin hij de coronamaatregelen vergelijkt met de Holocaust en de aanloop daarnaartoe.

Dan gebeurt dit:

Twee aanwezige oorlogsoverlevenden vertelden tijdens de zitting emotioneel hoe de uitspraken van Baudet hen pijn doen. "Er gaat geen dag voorbij waarbij we niet over de oorlog praten", vertelde Mattie Tugendhaft, wiens vrouw concentratiekamp Bergen-Belsen heeft overleefd. Zelf werd hij mishandeld op een onderduikadres.

Tugendhaft: "En dan zien we in het nieuws steeds weer die woorden van Baudet voorbij komen. Wij slapen 's nachts niet en zeggen dan tegen elkaar: moet dit nou echt zo doorgaan?" Baudet zei, na het aanhoren van de getuigenissen, dat het niet zijn bedoeling is geweest om mensen pijn te doen.

Je hebt iets van spijt, en dus:

Na het vonnis sprak Forum voor Democratie op Twitter van een "hallucinante uitspraak". De partij laat weten in hoger beroep te gaan. Baudet zelf noemde het een "krankzinnig, onbegrijpelijk vonnis".

Kort na de uitspraak herplaatste de FvD-leider bovendien op Twitter de berichten waarop de uitspraak betrekking heeft. Het vonnis schrijft voor dat tweets binnen 48 uur moeten zijn verwijderd. vergelijkt met de Holocaust.

Samengevat: sorry Holocaust slachtoffers dat ik jullie gekwetst heb. Hier komt ie nog een keer! Maar wees gerust, over 48 uur haal ik t weg. Want anders kost t geld.

Fokking sociopaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 00:01

Erg he, Cowboy55. :n

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 00:05

culaccino schreef:
Erg he, Cowboy55. :n

Definitie van een sociopaat:

De antisociale persoonlijkheidsstoornis en in de ICD-10 de dissociale persoonlijkheidsstoornis is een persoonlijkheidsstoornis die wordt gekenmerkt door een patroon van veronachtzaming of schending van de rechten van anderen en door impulsief en antisociaal gedrag. Er is vaak sprake van een gebrekkig geweten en normbesef en van een geschiedenis van crimineel, agressief en/of impulsief gedrag en juridische problemen.
In de samenleving heeft ongeveer 3% van de mannen en minder dan 1% van de vrouwen de antisociale persoonlijkheidsstoornis (volgens de DSM-IV). Vroeger werd deze stoornis ook wel sociopathie of sociopathische persoonlijkheiddstoornis genoemd.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 00:14

MarlindeRooz schreef:
Helaas heb ik toen ik 8 was een kindje van 7 in de kist zien liggen en dit herbeleef ik weer zodra ik iets doods zie. Afgrijselijk ze was verongelukt en de kist was open om maar heel netjes de situatie te schetsen.

Brr wat vreselijk zeg....helemaal na een ongeluk ik wil er niet eens aandenken... Ik heb ook jaren geweigerd om naar mensen te kijken die overleden waren. Nu had ik een paar maanden terug geen keuze... En diegene was ook nog niet opgebaard omdat ik met een collega de eerste was die diegene aantrof. Ik ben ook weggelopen op dat moment... Ik heb wel een week adrenaline gehad in mijn lijf. Ik ben wel weer gaan kijken toen diegene opgebaard was , en toen vond ik het wel meevallen ik durf nu wel te kijken dat is al een hele stap. Maar ik was wel opgelucht dat de kist dicht was hoor.... Helaas is het mij wel redelijk zwaar aangerekend dat ik ben weggelopen waardoor het nu wel een beetje een traumatische ervaring is geworden ben er zo zwaar onzeker door geworden... Ik wordt vooral heel klein gehouden wat erg jammer is , want er wordt de conclusie getrokken dat ik nu bij elke situatie zo zou reageren en aangezien dat constant op een manier benoemd wordt denk ik ook dat het inderdaad steeds gaat gebeuren ( net als iemand 100x zegt dat je haar gek zit dan ga je dat ook geloven terwijl dat niet zo is). En dan te bedenken dat ik echt slechte ondersteuning krijg al kaart ik dit wel aan.

Het maakt mij wel zover dat ik in ieder geval wel steeds meer besluit dat ik hier niet mijn hele leven wil blijven werken. Ik werk ook nog ergens anders , weten ze er ook van maar laten ze mij juist dingen proberen en doen.

Zo even mijn zeikmomentje hoor :') Heb het dit jaar absoluut niet gemakkelijk gehad veel te maken met dood en verliezen maar schouders naar voren en weer door.

Alleen de dood tja het gaat nooit mijn hobby worden ik kan er ook slecht mee omgaan en in sommige situaties weer heel goed , maar over het algemeen krijg ik het er erg benauwd van.