Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mo_86 schreef:Homerr is een pakketje voor mij kwijtgeraakt… staat al sinds 7 januari op dezelfde status en er staat dat het flink vertraagd is. Ik ga er niet vanuit dat deze nog gaat aankomen. Ik baal er wel van, het waren erg mooie oorbellen. Mogelijk is het pakje dermate klein dat t zoek is geraakt?
Dispar_Vulgo schreef:C_arola schreef:Hier in Nederland ook een aantal keren gehad dat er geen Homer optie was.
Iemand enig idee hoe dit kan?
M’n bod is geaccepteerd, maar kan bij deze NLse verkoper geen Homerr selecteren, alleen (duurdere) DHL.
Heb het idee dat dat een bug is?
MuSLi schreef:Ik vind het zo oneerlijk als mensen een retour aanvragen en de verzendkosten bij jou neerleggen, terwijl het product gewoon stuk is. Er zitten gewoon gaten in het t-shirt. De verzendkosten zijn hoger dan het bedrag dat ik terugkrijg voor het shirtje
Dispar_Vulgo schreef:Mo_86 schreef:Homerr is een pakketje voor mij kwijtgeraakt… staat al sinds 7 januari op dezelfde status en er staat dat het flink vertraagd is. Ik ga er niet vanuit dat deze nog gaat aankomen. Ik baal er wel van, het waren erg mooie oorbellen. Mogelijk is het pakje dermate klein dat t zoek is geraakt?
Het kan nog. Vorige maand op 2-12 had verkoper pakketje met Homerr verstuurd en uiteindelijk werd het pas 23-12 geleverd
pmarena schreef:Sommigen zijn wel héél makkelijk inderdaad....
Hummmm.... mijn man wilde graag zo'n video deurbel kopen van zijn jaarlijkse Coolblue waardebonnen van zijn werkgever.
En nu voel ik me een beetje erbij gesnapt als ik met armen vol Vinted pakjes langs de deurbel naar binnen worstel
Lisitano schreef:Wat balen. Ik zou het zo aan de verkoper voorstellen. Of terugsturen op haar kosten, volledige terugbetaling of dat je het houdt maar wel een slechte review geeft gezien de niet kloppende staat.
Wel op vriendelijke toon, dat je teleurgesteld bent en het het liefste opgelost wil zien.
Hummmm.... mijn man wilde graag zo'n video deurbel kopen van zijn jaarlijkse Coolblue waardebonnen van zijn werkgever.
En nu voel ik me een beetje erbij gesnapt als ik met armen vol Vinted pakjes langs de deurbel naar binnen worstel