Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seraphia

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 17:35

Elektrische fiets gestolen om 15:15. Fiets stond met ketting en al vast aan een boog in de grond en die hebben ze helemaal kapot moeten knippen. Sleutel hebben wij van de fiets. Twee hufters, een op een scooter.. blijf gewoon met je poten van andermans spullen af joh. Frituurzaak heeft een camera hangen en heeft alles kunnen filmen dus ik hoop dat de politie daar naar wilt kijken en hopelijk staat dan het kenteken van de scooter die mee hielp er op zodat ze hem even kunnen vragen waar zijn maat met onze fiets is. Bah bah, sta nog te koken van woede. Heb ik achteraf niks aan maar oh als ik hem nu tegen kom.. :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 17:53

De vaccinatiegekte. Mensen, het is een prikje, daarvan heb je er al een stuk of 5-10 gehad in je leven. 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 17:54

5 tot 10 in jou eerste levensjaar zelfs :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 18:01

Seraphia schreef:
Elektrische fiets gestolen om 15:15. Fiets stond met ketting en al vast aan een boog in de grond en die hebben ze helemaal kapot moeten knippen. Sleutel hebben wij van de fiets. Twee hufters, een op een scooter.. blijf gewoon met je poten van andermans spullen af joh. Frituurzaak heeft een camera hangen en heeft alles kunnen filmen dus ik hoop dat de politie daar naar wilt kijken en hopelijk staat dan het kenteken van de scooter die mee hielp er op zodat ze hem even kunnen vragen waar zijn maat met onze fiets is. Bah bah, sta nog te koken van woede. Heb ik achteraf niks aan maar oh als ik hem nu tegen kom.. :r

Nee joh :oo! Waardeloze lui :r.

Hopelijk kan de politie wat doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 18:02

Dat iemand in het verkeer iets vreselijks heeft meegemaakt en dat ik diegene een bericht stuur met 'Via deze weg' ipv 'via deze manier' of wat dan ook. Zo stom van mij :(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 18:04

Mkango schreef:
De vaccinatiegekte. Mensen, het is een prikje, daarvan heb je er al een stuk of 5-10 gehad in je leven. 8)7

Maar ik kreeg geen mandarijntje als troost zoals mijn kinderen :( Of een sticker op mijn hand :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 18:13

[***] schreef:
Dat iemand in het verkeer iets vreselijks heeft meegemaakt en dat ik diegene een bericht stuur met 'Via deze weg' ipv 'via deze manier' of wat dan ook. Zo stom van mij :(

Via deze week weg is toch correct?

Mkango schreef:

Ja joh, mijn voormalige bestie is zwaar tegen het vaccin maar slaat wel elke week een paar dagen achter elkaar een shotje gootsteenontstopper naar binnen.

Uhu.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 18:24

Seraphia schreef:

Wat erg! Ik hoop dat de camera beelden helpen om de daders te pakken en je fiets terug te krijgen.

Seraphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 19:08

Ik hoop ook dat de politie iets met de beelden kan. We hebben ook een getuige, die is er nog achteraan gerend maar ja dat win je natuurlijk niet op zo'n elektrische fiets. We zijn gelukkig wel verzekerd tegen diefstal maar dat iemand gewoon aan je spullen zit dat maak je zo kwaad eh. -O-

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 19:18

Je accu zat er zo te horen ook nog op.. Maakt t extra lastig als je erachteraan rent. Op fysieke pk lukt t soms nog wel..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 19:24

Wat erg van je fiets!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 20:06

[***] schreef:

:(:)
Maar he, die persoon weet ook wel dat je het niet zo bedoelt. Hoe ongelukkig de opmerking ook is :(:)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 20:32

Seraphia hopelijk worden de dieven gevonden en komt je fiets terug.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 21:03

Dat ik waarschijnlijk ongesteld moet worden en echt enorm veel last van allerlei kwaaltjes heb deze keer... |( :roll: :r

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 23:11

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het tegen de Bokt regels is. Voor specifieke regels van dit topic zie ook de OP.
Laatst bijgewerkt door Giolli op 16-06-21 19:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bespreken andere bokkers

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 23:11

Vorig jaar Juli mijn bilspier gescheurd, nú pas weer aan het fitnessen. Letterlijk net de eerste keer geweest en nu al een dikke bil ;(

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 23:14

Twee weken geleden door stress 'uitgevallen' en later weer voorzichtig werk opgepakt. Ik vind het zo lastig, het gaat echt in vlagen. Moment 1 gaat het super en is werk zelfs leuk, moment 2 loop ik vast om iets heel simpels.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 23:39

Brok in de keel wat een mega branderig gevoel veroorzaakt... Hopen dat het morgen over is :=

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 23:47

Kookaburra schreef:
Twee weken geleden door stress 'uitgevallen' en later weer voorzichtig werk opgepakt. Ik vind het zo lastig, het gaat echt in vlagen. Moment 1 gaat het super en is werk zelfs leuk, moment 2 loop ik vast om iets heel simpels.

Zorg goed voor jezelf. Het goede nieuws is dat je al goede momenten hebt!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 23:58

Piekeren. Ik mag ergens niet komen werken omdat ik een 4 had voor een onderdeel van mijn afstuderen (andere functie) en het jaar daarvoor een 9 had voor de stage waarop ik nu solliciteerde als baan. Als ik mijn afstuderen gewoon niet hier had gedaan, had ik gewoon een baan gehad nu. Een baan die ik heel graag wilde. Ik ben zo boos en gekwetst. En overdag lukt het me nog wel om het van me af te zetten, maar in de avond gaat het mis.
Het doet gewoon zo veel pijn als iemand op dinsdag zich nog presenteert alsof die achter je staat en je op vrijdag te horen krijgt dat ze mee gaan met het advies van de afstudeer begeleider die niet kan samenwerken maar ik krijg de schuld.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 06:06

Al dat dierenleed opeens -O-

Rotterdamse vrouw steekt hond dood, Duits koppel sleept hond achter de auto aan....

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 06:57

Loeky01 schreef:
Piekeren. Ik mag ergens niet komen werken omdat ik een 4 had voor een onderdeel van mijn afstuderen (andere functie) en het jaar daarvoor een 9 had voor de stage waarop ik nu solliciteerde als baan. Als ik mijn afstuderen gewoon niet hier had gedaan, had ik gewoon een baan gehad nu. Een baan die ik heel graag wilde. Ik ben zo boos en gekwetst. En overdag lukt het me nog wel om het van me af te zetten, maar in de avond gaat het mis.
Het doet gewoon zo veel pijn als iemand op dinsdag zich nog presenteert alsof die achter je staat en je op vrijdag te horen krijgt dat ze mee gaan met het advies van de afstudeer begeleider die niet kan samenwerken maar ik krijg de schuld.

:knuffel:

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 07:04

poes schreef:
Kookaburra schreef:

Zorg goed voor jezelf. Het goede nieuws is dat je al goede momenten hebt!

Dankjewel.
Gelukkig weet mijn leidinggevende ook hoe het zit. In dat opzicht heb ik een hele fijne werkgever en werksfeer. Dus die ruimte krijg ik ook. Maar desondanks blijft het lastig.

iirrssjjee schreef:
Al dat dierenleed opeens -O-

Rotterdamse vrouw steekt hond dood, Duits koppel sleept hond achter de auto aan....

Helaas herken ik dit -O- Ik lees hier en daar ook gruwelijke verhalen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 07:31

Loeky01 schreef:

:(:)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 08:29

Laatste x dat ik tot aan een silo kan rijden.
Pas na het oogsten van 't mais kan dat weer....
Dus tot aan dan 16 meter slang leggen ipv 3 meter....
Afbeelding