Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Je zal niet de eerste bokker zijn die het ziekenhuistelefoontje van een overledene mist omdat onbekend op geblokkeerd staat.
Kromme zinsopbouw, sorry.
Maar ik heb op mijn S10 blijkbaar iets ingebouwd zitten dat automatisch callcenters blokkeert.
Captain schreef:Mensen die hele lappen tekst door Google translate gooien en vervolgens dat gewoon indienen zonder er zelf nog even naar te kijken. Dan krijg je dingen als:
'De piloot is voldoende uitgerust' (in de zin van genoeg rust gehad) vertalen in 'The pilot is well equipped.'
Of
'Wanneer men opereert met een drone' vertalen in 'When men conducts surgery with a drone'
Try again Charlotte.
xtessax83 schreef:Dat ik donderdag al gebeld werd welke liner ik in mijn nieuwe cap wil (half uur na mijn bestelling).
En tot vandaag nog niks gehoord heb terwijl ze gewoon open zijn.
Op de site staat besteld en ophalen in de winkel is binnen 1 uur mogelijk
Zebrastreep schreef:En dat ik vrij snel al gevaccineerd kan worden en nu al pijn in mijn arm voel omdat ik bang ben voor naalden.
Loeky01 schreef:Zebrastreep schreef:En dat ik vrij snel al gevaccineerd kan worden en nu al pijn in mijn arm voel omdat ik bang ben voor naalden.
Even aan je huisarts vragen of ze een Emla pleister voor je kunnen bestellen of een kleine tube (5ml) Emla zalf. De zalf even op de arm doen 30 min voordat je geprikt word (MET HANDSCHOEN) en dan voel je er een stuk minder van. In het ziekenhuis noemden we dat bij de kinderen altijd de toverpleisters. Scheelde veel stress bij zowel kids als ouders, maar toen ik bij de huisarts werkte werd het ook vaker gevraagd door volwassenen. Dus is heel normaal. Zal je ook schelen in je algemene gemoedstoestand denk ik.
MarcoBorsato schreef:Je zal niet de eerste bokker zijn die het ziekenhuistelefoontje van een overledene mist omdat onbekend op geblokkeerd staat.
Kromme zinsopbouw, sorry.
Maar ik heb op mijn S10 blijkbaar iets ingebouwd zitten dat automatisch callcenters blokkeert.
Knert schreef:Wat is dat toch met die bestellingen?
Je weet toch hoe het ervoor staat, denk ik dan...
Mensen.... het is gewoon chaos met bestellingen en pakketjes. Calculeer dat eens in.