Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 16:07

Ik heb in een van de kerstpakketten die ik heb gekregen een klein bruin zakje zitten en ik dacht in eerste instantie dat het thee was, maar ik twijfel heel erg. Toen ik het zakje opendeed rook het ineens heel sterk naar bloemen waardoor ik niet zeker weet of het thee is of potpourri. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 16:14

MarcoBorsato schreef:
Je zal niet de eerste bokker zijn die het ziekenhuistelefoontje van een overledene mist omdat onbekend op geblokkeerd staat.

Kromme zinsopbouw, sorry.

Maar ik heb op mijn S10 blijkbaar iets ingebouwd zitten dat automatisch callcenters blokkeert.

Dan kunnen ze nog voicemail inspreken. Aangezien onbekend gewoon direct naar de voicemail gaat.

Scooter die nog geen maand geleden gemaakt is en nu alweer niet start.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 16:28

Aan mijn hoofdpijn, ugh!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 16:33

Mensen die hele lappen tekst door Google translate gooien en vervolgens dat gewoon indienen zonder er zelf nog even naar te kijken. Dan krijg je dingen als:

'De piloot is voldoende uitgerust' (in de zin van genoeg rust gehad) vertalen in 'The pilot is well equipped.'
Of
'Wanneer men opereert met een [***]' vertalen in 'When men conducts surgery with a [***]'

Try again Charlotte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 16:49

Sleutels kwijt. En nu lopend naar stal moeten, 4 paarden doen en dan weer lopend naar huis. -O-

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 16:52

Levertijden momenteel.

Ik wacht al vrij lang op een nieuw hooinet, uit Duitsland vandaan. Ik heb nog niet eens bericht wanneer het kom, volgens mij is het wel vrijwel direct na bestelling verzonden....

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 16:59

Mijn computer, of eigenlijk het programma waarmee ik aan het werk ben. Het is een zwaar bestand en de boel blijft daardoor echt constant hangen, wanneer ik een wijziging aan breng of ook maar IETS doe dan duurt het tot een halve minuut ofzo voordat er wat gebeurd. Uiteraard zojuist alles afgerond, en dan in het eindproduct toch nog een fout vinden waardoor ik alles weer moet opstarten, en tig stappen moet doen met elke keer wachten tussendoor om het te fixen.

Adobe illustrator, waarom ben je zo duur, ik haat je. Dit gratis programma wat ik nu gebruik is om te huilen af en toe

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 17:01

Adobe CC. Krijg ik een mail dat mijn proefperiode verloopt, maar ik heb gewoon een volwaardig abonnement waar ik elk jaar voor betaal. :=

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 17:01

Captain schreef:
Mensen die hele lappen tekst door Google translate gooien en vervolgens dat gewoon indienen zonder er zelf nog even naar te kijken. Dan krijg je dingen als:

'De piloot is voldoende uitgerust' (in de zin van genoeg rust gehad) vertalen in 'The pilot is well equipped.'
Of
'Wanneer men opereert met een drone' vertalen in 'When men conducts surgery with a drone'

Try again Charlotte.

Hahahaha vooral die tweede is hilarisch en verdrietig tegelijkertijd

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 17:30

Vind het wel hilarisch, want zo zag ik het ook voor me! Tot ik me besefte dat je niet met een drone opereert maar met een computer/robot.. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 17:45

Dat alles een beetje veel begint te worden. De ene na de andere opdracht komt binnen , maar ik raak er een beetje van in paniek. Mijn slber die zei voor woensdag moeten de examens worden ingeleverd , blijkt de deadline pas na woensdag te zijn. In de stress voor niks..

Komt er nog een grote opdracht binnen van verpleegtechnisch handelen met vieze plaatjes van de meest diepe wond die ik ooit heb gezien

En dat ik vrij snel al gevaccineerd kan worden en nu al pijn in mijn arm voel omdat ik bang ben voor naalden.

Wel heb ik met een collega even kort een fijn gesprek gehad over alles en dat ik niet zo lekker in mijn vel zit de afgelopen dagen. Toch vond ik het wel leuk op stage vandaag , heb het contact met de cliënten wel gemist zo. En hun leuke grapjes maken mij toch wel weer wat aan het lachen.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 17:50

Merrie die vond dat het vullen van de hooiruif te lang duurde en doodleuk onder het lint doorging. Tot 2x toe! _-:(

Ze hebben letterlijk onbeperkt hooi en had minuten ervoor krachtvoer gegeven. Rest stond notabene nog rustig te eten.
Ik geloofde nooit zo in het cliché van echte merries, nou dit is me er eentje!

xtessax83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 17:53

xtessax83 schreef:
Dat ik donderdag al gebeld werd welke liner ik in mijn nieuwe cap wil (half uur na mijn bestelling).
En tot vandaag nog niks gehoord heb terwijl ze gewoon open zijn.
Op de site staat besteld en ophalen in de winkel is binnen 1 uur mogelijk :o?

Dat mijn bestelling nog steeds niet klaar is of dat ik nog geen bevestiging heb gekregen dat hij klaar ligt

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 17:58

Zebrastreep schreef:
En dat ik vrij snel al gevaccineerd kan worden en nu al pijn in mijn arm voel omdat ik bang ben voor naalden.

Even aan je huisarts vragen of ze een Emla pleister voor je kunnen bestellen of een kleine tube (5ml) Emla zalf. De zalf even op de arm doen 30 min voordat je geprikt word (MET HANDSCHOEN) en dan voel je er een stuk minder van :j. In het ziekenhuis noemden we dat bij de kinderen altijd de toverpleisters. Scheelde veel stress bij zowel kids als ouders, maar toen ik bij de huisarts werkte werd het ook vaker gevraagd door volwassenen. Dus is heel normaal. Zal je ook schelen in je algemene gemoedstoestand denk ik.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 18:00

Loeky01 schreef:
Zebrastreep schreef:

Even aan je huisarts vragen of ze een Emla pleister voor je kunnen bestellen of een kleine tube (5ml) Emla zalf. De zalf even op de arm doen 30 min voordat je geprikt word (MET HANDSCHOEN) en dan voel je er een stuk minder van :j. In het ziekenhuis noemden we dat bij de kinderen altijd de toverpleisters. Scheelde veel stress bij zowel kids als ouders, maar toen ik bij de huisarts werkte werd het ook vaker gevraagd door volwassenen. Dus is heel normaal. Zal je ook schelen in je algemene gemoedstoestand denk ik.

Ik kreeg ooit de tip van te voren een paracetamol maar of dat nu kan zal ik even navragen! Super bedankt voor je tip! Van de hepatitis B heb ik niks gevoeld ( op de eerste keer na). Ik geef altijd wel aan dat ik het heel spannend vindt dat helpt vaak ook wel iets.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 18:37

Werkelijk alles irriteert me vandaag. Klaar mee, ik wil naar bed :evaw:

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 18:57

MarcoBorsato schreef:
Je zal niet de eerste bokker zijn die het ziekenhuistelefoontje van een overledene mist omdat onbekend op geblokkeerd staat.

Kromme zinsopbouw, sorry.

Maar ik heb op mijn S10 blijkbaar iets ingebouwd zitten dat automatisch callcenters blokkeert.

Daarom wordt ik nooit door callcenters gebeld. :')

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 19:29

Zondag een deken besteld bij Nikahorseproducts.. Normaal ging dit altijd heel snel.
Nu na 2 dagen nog geen bevestiging van verzending oid binnen gekregen. -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 19:35

Dat we voor school onnodig moeten gaan reizen. Ze hadden ook de opdrachten wel kunnen aanpassen voor Corona.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 19:36

Wat is dat toch met die bestellingen?

Je weet toch hoe het ervoor staat, denk ik dan...

Mensen.... het is gewoon chaos met bestellingen en pakketjes. Calculeer dat eens in.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 19:39

Is ingecalculeerd. Maakt het nog niet minder irritant...

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 19:53

Dat alle salades van de supermarkt selderij hebben :r

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 20:16

Dat ik een hele mooie koelkast zag maar dat we net een jaar een nieuwe hebben :x

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 20:22

Dat ik nu al zit te stressen dat er kans is op gladheid / sneeuw en ik in het donker op en neer naar t werk moet :=

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 20:32

Knert schreef:
Wat is dat toch met die bestellingen?

Je weet toch hoe het ervoor staat, denk ik dan...

Mensen.... het is gewoon chaos met bestellingen en pakketjes. Calculeer dat eens in.

Wat een heerlijke kortzichtige rotopmerking.

Moest ik er ook bij incalculeren dat Mediamarkt mij zou laten betalen voor een pakketje wat zij daarna om onverklaarbare reden weer annuleren? Dat ik 3 weken later nog steeds niet weet waar dat ding is? Dat Mediamarkt op dit moment nauwelijks reageert op vragen/klachten/berichten? Dat ik nu dus 200 euro kwijt ben en geen flauw idee heb wanneer mijn tablet komt, als die ooit nog komt?
Terwijl ik dat ding deze week nodig had, besteld heb 3 weken geleden met toen een levertijd van 2 a 3 werkdagen?

Ga gauw fietsen ofzo. Hier kan ik zo slecht tegen.