Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 17:01

fohadie schreef:
Justme_Lisaa schreef:
Aan mijn eigen onzekerheid. Of ik volgende week wel een korte broek aan kan op het werk. Komen tot ver halverwege m’n bovenbeen, geen gekke printjes, maar een neutrale kleur. Qua weer wil ik het, maar ik durf niet. Potver..

Wat voor werk doe je? En zijn er "kledingregels" op het werk? Of schaam je je voor je benen?

Wat doen je andere collega’s?

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 17:08

lenaa_tje schreef:
fohadie schreef:
Wat voor werk doe je? En zijn er "kledingregels" op het werk? Of schaam je je voor je benen?

Wat doen je andere collega’s?

Veel langere broeken/jurken. Maar dat is vooral gerelateerd aan leeftijd/ geloofsovertuiging, niet omdat ze het niet perse willen oid.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 17:08

@justme_lisa daarom doe ik altijd jurken of rokken aan naar het werk, als het echt warm wordt.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 17:34

Justme_Lisaa schreef:
Aan mijn eigen onzekerheid. Of ik volgende week wel een korte broek aan kan op het werk. Komen tot ver halverwege m’n bovenbeen, geen gekke printjes, maar een neutrale kleur. Qua weer wil ik het, maar ik durf niet. Potver..

Als het van je werkgever mag, zou ik gewoon een nette korte broek aan doen, die inderdaad niet te kort is, zo liepen de leidsters bij ons kdv ook. (als moeder zie ik liever een leidster met nette zomerse kleding, dan 1 die zich de kleding uitzweet)

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 17:36

wyoming schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Als het van je werkgever mag, zou ik gewoon een nette korte broek aan doen, die inderdaad niet te kort is, zo liepen de leidsters bij ons kdv ook. (als moeder zie ik liever een leidster met nette zomerse kleding, dan 1 die zich de kleding uitzweet)

Ik loop stage op een kinderopvang, maar bij ons mag je alleen maar broeken/rokken tot de enkel.

Flying_Angel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 18:43

Dat mijn buurman weer heel veel visite heeft en ze zitten in de tuin. Ze praten echt keihard en het bier vloeit al rijkelijk, hopelijk duurt dit niet weer tot laat :\

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 18:57

Marije_1997 schreef:
Waarom zijn mannen zulke lastige wezens. Zeg gwn ja of nee ofzo haha

Deze deel ik. Ga iemand anders lastig vallen dan als je niet weet wat je wil. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 19:03

Mandarijn schreef:
Marije_1997 schreef:
Waarom zijn mannen zulke lastige wezens. Zeg gwn ja of nee ofzo haha

Deze deel ik. Ga iemand anders lastig vallen dan als je niet weet wat je wil. :=

Nou dat niet zo zeer. Ik app wat met een dude, en ik heb zoiets ja nu moet er gwn een date komen. Maar ja dan ga je sochtends die kant op, want makkelijk combineren met fotografie (wou in de buurt sowieso al eens foto's gaan maken) reageert ie niet terwijl ik de dag er voor nog vroeg of ie tijd had. Ach ja hahaha als het er aankomende week niet van komt ga ik mooi verder.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 19:22

Dat ik net het waterflesje van de konijnen kapot liet vallen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 19:28

Mensen die zichzelf 'De bende van ellende' noemen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 19:40

Jolien87 schreef:
Mensen die zichzelf 'De bende van ellende' noemen.

:') _/-\o_
Ik noem mijn 3 honden zo :Y)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 20:03

De geniale ontwerper die bedacht heeft dat een jumpsuit bovenin achter op je nek wel knoopjes kon gebruiken :roll:. Mocht iemand een tip hebben waar ik dit mee kan vervangen, ik hoor het graag..

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 20:35

Welke idioot heeft zich bedacht dat het tegenwoordig normaal is om 15K voor eenn paard te vragen??

En dan heb je iets wat ‘gezond’ is, nog niet eens speciaal. Stelletje frikandellenfokkers 8)7

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 21:02

Al heel de avond enorm duizelig.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 21:03

Aan een verkoper op internet, akkoord gaan met de prijs, vragen of het via Paypal kan, geef ik aan dat ik het wil overmaken, niks meer horen en vanmorgen een berichtje , dat het artikel verkocht is }:0
Ook nog melden dat als de koper maandag nog niet betaald heeft, ik weer benaderd wordt zodat ik het alsnog kan kopen. Stop het ergens waar de zon niet schijnt }:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 21:33

Dat ik een portret van een paard teken waar ik echt een intense hekel aan heb, maar iemand anders vindt hem wel helemaal het einde. :') Hij is een beetje je jongere broertje of zusje dat voor de ogen van de rest van de wereld heel braaf aan tafel zit te eten, maar je ondertussen onder de tafel de hele tijd expres tegen je schenen trapt en op het moment dat je terug trapt, is het janken geblazen - maar dan paard. Onopgevoede, arrogante eikel. :') (Normaliter ben ik niet van het toedichten van menselijke eigenschappen aan paarden, maar dit is een arrogante eikel. :+ )

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 23:16

Dat ik een kniebroek moet hebben voor op het werk maar dat eigenlijk nergens meer te vinden is (en terecht want mooi zijn ze niet). Alleen een pantalon achtig iets of van trekkingstof.. lang broek kopen en afknippen is weer zo'n gedoe maar zal wel moeten :roll:

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 23:21

casperzazoe schreef:
Dat ik een kniebroek moet hebben voor op het werk maar dat eigenlijk nergens meer te vinden is (en terecht want mooi zijn ze niet). Alleen een pantalon achtig iets of van trekkingstof.. lang broek kopen en afknippen is weer zo'n gedoe maar zal wel moeten :roll:

Als je maat 40 hebt kijk eens bij de winkels zoals ma mode of miss etam die hebben ze vaak wel. Of op de mannen afdeling :x

Miss etam heeft ze ook in de reguliere collectie:
https://www.missetam.nl/bermuda-zwart-0 ... 1&cgid=118

https://www.missetam.nl/bermuda-jeans-l ... ermuda%27s

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 23:50

Ook niet bij Decathlon?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 08:10

Voor de 5de dag op rij vroeg wakker door iemand anders.

Nu expres maar even hard mijn telefoon op mijn nachtkasje laten klappen hoor dat ze dan nog even ophouden slapen kan ik nou toch niet meer... Maar wees gewoon even stil leuk voor je dat je een week 45 minuten van te voren zet en dan weer ik veel wat gaat doen maar val mij daar niet mee lastig.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 08:51

Serieus sinds half 8 zijn de buurkinderen al aan het schreeuwen en janken. Serieus.. sluit ze ergens in de kelder op ofzo. Blij als ze weer naar huis gaan...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 10:07

xDenies schreef:
Serieus sinds half 8 zijn de buurkinderen al aan het schreeuwen en janken. Serieus.. sluit ze ergens in de kelder op ofzo. Blij als ze weer naar huis gaan...

Ik wil ook wel zo'n kelder bij mij in de buurt :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 10:41

Ik moet vandaag het hok van de gerbils schoonmaken, alles weer behandelen inclusief de gerbils zelf vanwege bloedmijten. Joy of joys

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 10:47

AnnexUdith schreef:
xDenies schreef:

Ik wil ook wel zo'n kelder bij mij in de buurt :')

Nou graag .. zo ideale oplossing zijn. Ondertussen zijn ze opgehaald door papa en mama en is het natuurlijk doodstil.

Telpeva schreef:
Ik moet vandaag het hok van de gerbils schoonmaken, alles weer behandelen inclusief de gerbils zelf vanwege bloedmijten. Joy of joys

Pff bloedmijt met deze temperaturen ... good luck! Stoomreiniger & 404 spray...

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 11:05

Het aantal haakpatronen voor 'coronavirus amigurumi' op Ravelry. Serieus?