Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 08:19

Bij mij moet het groeien.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 08:41

Nee. Ik weet vrij snel (of laat dat vrij maar weg) of ik verliefd kan worden op iemand. Al heb ik ook wel eens gehad dat het moest groeien bij iemand en ik alsnog verliefd werd op hem. Maar dat is heel uitzonderlijk voor mij.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 08:46

Ik dacht altijd dat ik daar meer tijd voor nodig had maar bij vriendje ging het heel snel. :P

Het is ook naar net hoe je op dat moment in je vel zit en of je er voor open staat denk ik zo.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 09:08

Weet ik niet. Ik ken mijn vriend van Tinder dus wilde ook wel graag iemand vinden. Heb toch 5 dates nodig gehad om verliefd te worden. Heb de eerste date met hem gezoend omdat hij begon en ik zoiets had van Ach ja, waarom niet, wat maakt het uit :o . En hij bleef appen en elke keer een nieuwe date voorstellen en ik had er niet echt wat tegen, maar ook niet dat ik laaiend enthousiast was, dus ik appte terug en ging wel mee op date, maar was helemaal niet super overtuigd die eerste dates :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 09:20

Ik weet dat bij een eerste date al. Vaak op het moment dat ik de persoon voor het eerst in het echt zag dacht ik al 'ja!' Of 'nee, oliebol nu moet ik nog een hele date'. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 09:44

Pascalle90 schreef:
Nou ik ben wel volop aan het swipen en heb ook wel wat gesprekken lopen. Met iemand had ik gisteren voor de 3de date afgesproken maar dat is verplaatst naar vandaag. Ik heb zelf grote twijfels of dit ooit meer gaat worden dan het nu is, maar voor zo lang het leuk is is het leuk denk ik maar even.
Ik weet meestal wel vrij snel of ik op iemand verliefd kan worden of niet. Hebben jullie dat ook of moet dat echt groeien?

Nee ik weet het meteen. Als het moet groeien dan is het niet 'echt'. Dan maak ik mezelf een beetje gek uit wanhoop.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 10:03

Ja sowieso vind ik mensen erg snel irritant. Dus als ik dat na 1 date niet vind dan weet ik al genoeg. :+

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 10:12

Ik wist het ook gelijk. Als ik dacht ‘hm, misschien komt het nog’ dan was het vaak wishful thinking en uiteindelijk een heeeeel slecht idee :')

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 10:24

Captain schreef:
Ik weet dat bij een eerste date al. Vaak op het moment dat ik de persoon voor het eerst in het echt zag dacht ik al 'ja!' Of 'nee, oliebol nu moet ik nog een hele date'. :')

Ik dus ook, fijne aan nu daten.. je kan je wandelroute zo kort mogelijk maken dan. Ooit een date 20 minuten laten duren, kortste route en heel hard doorlopen :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 10:29

MarcoBorsato schreef:
Pascalle90 schreef:
Nou ik ben wel volop aan het swipen en heb ook wel wat gesprekken lopen. Met iemand had ik gisteren voor de 3de date afgesproken maar dat is verplaatst naar vandaag. Ik heb zelf grote twijfels of dit ooit meer gaat worden dan het nu is, maar voor zo lang het leuk is is het leuk denk ik maar even.
Ik weet meestal wel vrij snel of ik op iemand verliefd kan worden of niet. Hebben jullie dat ook of moet dat echt groeien?

Nee ik weet het meteen. Als het moet groeien dan is het niet 'echt'. Dan maak ik mezelf een beetje gek uit wanhoop.
Dit inderdaad. Ik zeg altijd dat ik niet snel verliefd word, maar als ik het word, gaat het snel :j

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 10:31

Ik chat of app eerst lang, die klik moet er gewoon zijn. Dat gaat ook ver dus, want ik ben niet op zoek naar iemand waar ik verliefd op wil/kan worden.

Tja, en dan die eerste ontmoeting/date. Ik zag idd met 1 oogopslag of ik het daarop kan doen. Dat moet gewoon goed zitten. Heb ik twijfels of hoop dat dit nog wel komt, zegt dat al genoeg. Dat heb ik dus wel heel duidelijk weer bevestigd gekregen.

Maar soms ontstaat er ook een leuke chat en meer niet, ook prima.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 10:32

Ja dat is wel ideaal, dit corona-daten. :')

Ik heb toen eens een hele tijd gemaild met iemand, klikte super goed. Zag er op z'n foto's ook best oke uit, dus dacht: laten we een dagje efteling doen.

Op het moment dat ik hem zag dacht ik: oh nee, dit is toch echt niet mijn type. :') En hij leek echt wel op zijn foto's maar het was de uitstraling die me gewoon totaal niet aansprak. :+ Nu is drle efteling altijd wel leuk, maar was toch liever met een vriendin gegaan want je moet de hele tijd leuk doen en geïnteresseerd lijken en dat was zo vermoeiend. :')

Daarvan geleerd dat je op een eerste date gewoon wat moet gaan drinken. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 10:33

Wij gingen naar een museum in het donker. Dat had zo ongemakkelijk kunnen worden als er geen klik was. :=

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 10:43

Sjofel schreef:
Captain schreef:

Ik dus ook, fijne aan nu daten.. je kan je wandelroute zo kort mogelijk maken dan. Ooit een date 20 minuten laten duren, kortste route en heel hard doorlopen :+

Ohja? ik vind een drankje gaan doen handiger, na 1 drankje krijg je een bericht dat je wel dringend weg moet. Tijdens een wandeling kan je wel wat inkorten, maar als je een ronde loopt moet je die ronde sowieso afmaken of het stuk terugkeren :+ .

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 10:50

De efteling lijkt me dan ook wel echt vreselijk :')

Toen ik net single was vorige keer, dacht ik 1 keer heel spontaan te zijn. Ik had een match die op een uur rijden woonde en we hadden al meer dan een week best leuk gepraat, dus toen besloten we dat hij naar mij zou komen en we van Bristol naar Bath zouden fietsen. Toen hij uit zijn auto stapte knapte ik al meteen af op zijn schoenen en had ik het eigenlijk al gezien, en toen moesten we de hele dag nog :') Het is zo'n 30 kilometer fietsen, ik had een racefiets, hij niet, dus hij was veel langzamer wat ook al irritant was :')

Wat niet hielp was dat het plan was om ergens te lunchen in Bath. Zijn idee daarvan was dat we allebei 1 voor 1 de supermarkt in gingen om een sandwich te kopen, hij mij op pad stuurde om een plastic "kleed" van £1 te kopen en we toen in een park naast een grote weg en naast gillende kinderen in een speeltuin onze meal deals moesten zitten om te "lunchen" :D

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 10:59

Ik vind een drankje doen sowieso fijner als ik met een date zit die ik niks vind. Gewoon inzetten op alcohol en wegwezen. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 11:09

Ik heb eens met een jongen afgesproken na heel veel berichten. Hij was klein en hij struikelde steeds. Toen we bij mijn huis kwamen vanaf het station heb ik hem weer teruggebracht. Yuk.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 11:20

Ik zie nu een vrouw voor mij die het (volwassen) menneke aan de hand mee neemt en af en toe hophop zegt :') Beelddenker...

Ik had al een paar weken contact met een man die mij een soort superlike had gegeven. Berichten waren keurig maar alles bleef op de oppervlakte. We zouden gaan wandelen maar opeens bedacht ik, hij reageert wel keurig op mijn berichten en toont interesse maar ik mis diepgang of een klik. Zijn berichten over zichzelf waren zo kort en meteen weer terug naar mij. Dus maar afgezegd want eigenlijk dus op de app al geen klik. Gek dat ik dat niet eerder door had...

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 11:21

_O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 11:24

Rytir schreef:
Ik zie nu een vrouw voor mij die het (volwassen) menneke aan de hand mee neemt en af en toe hophop zegt :') Beelddenker...

Ik had al een paar weken contact met een man die mij een soort superlike had gegeven. Berichten waren keurig maar alles bleef op de oppervlakte. We zouden gaan wandelen maar opeens bedacht ik, hij reageert wel keurig op mijn berichten en toont interesse maar ik mis diepgang of een klik. Zijn berichten over zichzelf waren zo kort en meteen weer terug naar mij. Dus maar afgezegd want eigenlijk dus op de app al geen klik. Gek dat ik dat niet eerder door had...

Nou zo voelde het ook :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 12:04

Hahaha!
Ik ben nog nooit verliefd geweest op het eerste gezicht. Ik had na m'n scheiding 2 jaar lang soms wel 4 dates per week, altijd eenmalig en niets gedaan. Denk dat ik er toch niet klaar voor was. Wel hele leuke gezellige momenten gehad en ook vrienden gemaakt.

Toen de date met mijn vriend. Ik had helemaal geen zin, beetje datemoe maar op de dag zelf afzeggen vind ik banketstaaf. Dus ik zei nog thuis : "Nou even voor het fatsoen een kop koffie en dan ben ik weer terug hoor, dit wordt toch niks.

Kwam ik daar aan. In die tijd liep ik standaard in jurkjes en op torenhoge hakken, dus ook op date. M'n date op platte schoenen 2 cm kleiner, en je hebt casual en casual kleding ^)
De serveerster had het al door en schudde meewarig haar hoofd naar me. Maar het gesprek was zó leuk en fijn en makkelijk! En uiteraard niet lelijk, want ik had 'm zelf geliked op Tinder _O-
Dus ja, ondanks alles... Dat werd hem toch!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 12:55

Ik ken dat ook niet hoor, acute verliefdheid. Maar...ik heb wel een hele leuke date gehad zaterdag. Fijne, aardse man, mijn leeftijd, zaken best goed op de rit dus weinig gedoe en kinderen op goede leeftijd. Dus we gaan eens even zien hoe dit gaat lopen!

Ik hang er zeker in het begin nooit heel veel aan op, want ja voor je het weet komt er iets naar boven wat iemand toch weer buiten spel plaatst. Ik ben te nuchter denk ik om halsoverkop ergens in te duiken

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 13:53

Bij mij is het zeker geen acute verliefdheid, meer een “ja leuk!”. Of natuurlijk “ehmmm oké”

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 18:36

Ik heb zelfs gradaties in liefde op het eerste gezicht. 1x echt helemaal hotel de botel na hem alleen al gezien te hebben maar dat liep helaas fout door omstandigheden -O-

2x na een opslag dat ik m echt leuk vond en na 1 date verliefd was :') Beide een relatie geworden :o

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 19:29

Captain schreef:

Dit idd.

Ik zet tegenwoordig maar gewoon in op m'n eerst gevoel. Als het gesprek al niet echt loopt, dan ga ik ook niet op date, dat gaat toch niet werken. Maaaar plan is nu om de komende tijd gewoon lekker vrijgezel te blijven en me vooral te focussen op m'n paarden, m'n eigen zaak en m'n vriendschappen :)