Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pascalle90 schreef:Nou ik ben wel volop aan het swipen en heb ook wel wat gesprekken lopen. Met iemand had ik gisteren voor de 3de date afgesproken maar dat is verplaatst naar vandaag. Ik heb zelf grote twijfels of dit ooit meer gaat worden dan het nu is, maar voor zo lang het leuk is is het leuk denk ik maar even.
Ik weet meestal wel vrij snel of ik op iemand verliefd kan worden of niet. Hebben jullie dat ook of moet dat echt groeien?
Captain schreef:Ik weet dat bij een eerste date al. Vaak op het moment dat ik de persoon voor het eerst in het echt zag dacht ik al 'ja!' Of 'nee, oliebol nu moet ik nog een hele date'.
MarcoBorsato schreef:Dit inderdaad. Ik zeg altijd dat ik niet snel verliefd word, maar als ik het word, gaat het snelPascalle90 schreef:Nou ik ben wel volop aan het swipen en heb ook wel wat gesprekken lopen. Met iemand had ik gisteren voor de 3de date afgesproken maar dat is verplaatst naar vandaag. Ik heb zelf grote twijfels of dit ooit meer gaat worden dan het nu is, maar voor zo lang het leuk is is het leuk denk ik maar even.
Ik weet meestal wel vrij snel of ik op iemand verliefd kan worden of niet. Hebben jullie dat ook of moet dat echt groeien?
Nee ik weet het meteen. Als het moet groeien dan is het niet 'echt'. Dan maak ik mezelf een beetje gek uit wanhoop.
Sjofel schreef:Captain schreef:Ik weet dat bij een eerste date al. Vaak op het moment dat ik de persoon voor het eerst in het echt zag dacht ik al 'ja!' Of 'nee, oliebol nu moet ik nog een hele date'.
Ik dus ook, fijne aan nu daten.. je kan je wandelroute zo kort mogelijk maken dan. Ooit een date 20 minuten laten duren, kortste route en heel hard doorlopen
Rytir schreef:Ik zie nu een vrouw voor mij die het (volwassen) menneke aan de hand mee neemt en af en toe hophop zegtBeelddenker...
Ik had al een paar weken contact met een man die mij een soort superlike had gegeven. Berichten waren keurig maar alles bleef op de oppervlakte. We zouden gaan wandelen maar opeens bedacht ik, hij reageert wel keurig op mijn berichten en toont interesse maar ik mis diepgang of een klik. Zijn berichten over zichzelf waren zo kort en meteen weer terug naar mij. Dus maar afgezegd want eigenlijk dus op de app al geen klik. Gek dat ik dat niet eerder door had...
Captain schreef:Ik weet dat bij een eerste date al. Vaak op het moment dat ik de persoon voor het eerst in het echt zag dacht ik al 'ja!' Of 'nee, oliebol nu moet ik nog een hele date'.