Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Palmera schreef:Iemand enig benul hoe dromen tot stand komen in het hoofd? Of wellicht een link met duidelijke en begrijpelijke uitleg?
Ik heb afgelopen nacht zó bizar gedroomd, de samenloop van omstandigheden en verschillende huidige situaties die in real life niets met elkaar te maken hebben was zo bizar en eigenlijk was het gewoon een doodenge droom.
Ik onthou normaliter weinig dromen, overigens.
poes schreef:Koud washandje op je hoofd en warme huid koelen en insmeren. En als je misselijk/duizelig/enorme hoofdpijn/warrig bent: naar de dokter.
Goed blijven drinken ook. En uit de zon blijven.
rien10 schreef:Rust. Geen strakke schoenen of knellende sokken. Geduld. Meer is er niet te doen ben ik bang. Sterkte
Palmera schreef:Hmmmm. Dan laat ik hem maar zittem
Hij was al blauw, maar vandaag na een lange afdaling komt ie omhoog (los?).
Lestrange: koelen, consequent iedere avond?
Palmera schreef:Ik ga het doorgeven aan de werkgever: wandelgidsen op la palma. Hij vind het vast een goed idee als ik wat excursies op de Mount Everest doe met zijn klanten
Lijkt me trouwens wel ontzettend gaaf en een heerlijke lichamelijke uitdaging.![]()
Ik wacht maar tot ie loslaat en zal voor andere schoenen kijken....
Palmera schreef:Hmmmm, het meest gestoorde wat ik heb gedaan is van strand naar 2420m, verspreid over ruim 19km, in bijna 5 uur.
Maar dat was niet onder werktijd zeg maar.
Ja, ik snap je wel, twee maanden is wel lang. Ach, wellicht ooit. Eerst maar erns stevig werken om covid tekorten aan te vullen, een nagel laten herstellen, en dan zie ik wel weer wat de volgemde gekke bui brengt.
Sodera schreef:Hoe "slim" is Google??
Ik zoek voor mijn werk veel wetenschappelijke artikelen etc. Nu ben ik op zoek naar een labanalyse dus heb de zoekwoorden "(uit te voeren analyse), (type monster), (diersoort) en (land waar analyse uitgevoerd moet worden" in mijn Google zoekbalk gestopt, maar het enige wat ik krijg zijn nu wetenschappelijke artikelen en geen labs oid.....
Gaat mijn cookies/historie wissen hiervoor helpen of zoek ik gewoon verkeerd?
Sodera schreef:Hoe "slim" is Google??
Ik zoek voor mijn werk veel wetenschappelijke artikelen etc. Nu ben ik op zoek naar een labanalyse dus heb de zoekwoorden "(uit te voeren analyse), (type monster), (diersoort) en (land waar analyse uitgevoerd moet worden" in mijn Google zoekbalk gestopt, maar het enige wat ik krijg zijn nu wetenschappelijke artikelen en geen labs oid.....
Gaat mijn cookies/historie wissen hiervoor helpen of zoek ik gewoon verkeerd?