Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je date toch nog gewoon zolang het geen relatie is
ach, give it a name.
Berdien schreef:Mwah, ik noem mijn niet-relatie ook al een hele tijd niet meer mijn date hoor. Zien elkaar nu een half jaar, zijn wel meer dan 'een date', gevoelsmatig. Hebben er zelf niet echt een label aan gehangen. Noemen elkaar bij naam, niet date/vriend/scharrel/FWB. Simpel zat
Het schiet niet op hoor.
PinkPrincess schreef:Dat kan ik mij voorstellen, wanneer je elkaar eenmaal gezien hebt is vaak deze spanning wel eraf

Nummus schreef:StableDoor en Carina, wat leuk!
En Exitium, ik ben geen Tweaker dus ik heb niet overal camera's in de auto.Is ook niet mijn auto overigens, ik had hem in bruikleen van mijn vader. Heel zuur dus.
Ik had vooral heel erg spierpijn onderin de nek en in de schouders, en in die twee kabeltjes die naar je sleutelbeen lopen, maar dat is eigenlijk grotendeels weg nu. Heb gewoon nog 2 dagen m'n stage afgemaakt, geen moment duizelig geweest (ja iets licht in het hoofd door de schrik/spanning maar dat herkende ik wel als zodanig).
Denk alleen wel dat ik mijn zwakke plek in de schouders/nek dus nu weer vast heb zitten, was net 3 weken terug ontslagen bij de fysio daarvoor.
En een HELE volle baard, nee dank. Kort mag.
Heb het in mei gedaan omdat het aantal idioten wat ik onderweg tegenkwam steeds meer leek te worden. Auto's die op het laatste moment in willen voegen in een file en daardoor stil gaan staan op een vrije baan. Auto's die op het laatste moment een afslag willen nemen waar al verkeer rijdt en daardoor stil gaan staan om vervolgens achter het puntstuk langs te schieten, auto's die inhalen over de vluchtstrook, etc. Achteraf gezien blij dat ik het toch maar gedaan heb, heeft me minstens € 1.000 bespaard 
Anders was ik er wel voor gegaan hoor.
En dan ben je niet echt boeiend natuurlijk.
Ik voel me wel echt schuldig omdat hij een vrije dag voor mij heeft opgeofferd...
Maar ja, ik wil niet te snel zeggen dat ik hem nu al mijn lief wil kunnen noemen omdat ik bang ben hem af te schrikken (hij heeft wel gezegd dat als het zo goed blijft gaan hij een relatie wel ziet zitten)... Wat zouden jullie doen?