Noppies is heel fijn inderdaad, al hebben wij veel broekje/shirtje. Ik blijf ruzie houden met boxpakjes Heb nog een hele mooie gebreide liggen van tumble, die moet straks echt wel een keer aan.
Ik heb een superfijn Noeser boxpakje, gevoerd dus lekker warm en de kleur staat J zo mooi. Was al een tijdje op zoek naar dezelfde in een grotere maat, vandaag eindelijk gevonden in 68. Lekker voor van de winter. Deze is het: Ook nog 2 broekjes en een longsleeve meebesteld. Kent iemand VanPauline? Daar is één van die broekjes van, handgemaakt.
Lieveli, welke boekenwinkel is dat? J is er nog veel te jong voor maar ik wil alvast beginnen met zijn verzameling prentenboeken.
Tegenover Dille&Kamille zit 'ie, bij De Vlaming heb je ook nog de Houten Trein en op de Laat zit een mega boekenwinkel met grote kinderhoek.
Maar de allermooiste boekenwinkel zit in Bergen.
EedihcrO
Geplaatst: 04-10-18 15:26
Ik weet niet veel van Alkmaar, maar wel dat ze ook een enorm leuk thee- en snoepwinketje hebben. Sowieso een hele leuke stad om een keer doorheen te wandelen.
Ik zie echt ook weer teveel leuks voorbij komen. Dat vest van Juul is prachtig. En die zelfgemaakte jurkjes . Ik heb altijd ruzie met de naaimachine, maar als ik dat zo zie, misschien moet ik het dan toch ook maar leren.
Ik ben ook heel blij met de schoenenwinkel bij ons in de buurt. Het blijft een duur grapje, maar ze kunnen goed meten en hebben veel merken. E heeft nu Jochies & Freaks. Maar ze hebben ook shoesme, develab, Bunnies, romagnolies en nog wat merken. Genoeg keus dus. Hij zit in Breda, voor de zuiderlingen onder ons.
@ Michelle ik zag dezelfde schoentjes voorbij komen.
Vandaag op jacht geweest naar schoentjes voor meneer. Hij loopt nog niet maar wilde gewoon iets over zijn sokken. Uiteindelijk vossen? Slofjes van de Hema. Hele Hema bij elkaar gekrijst. Hij huilt zelden. Trui lag op de deurmat
Hier zijn de Donsjes ook binnen voor baby. Heeft kind mooie warme voetjes die eerste maanden. Ik vind ze wel echt klein ogen. Had voor Julia Uggs als baby en die lijken ruimer. Maar goed, die droeg ze ook later pas. En anders zijn ze vast wel te verkopen.
tita
Geplaatst: 04-10-18 17:10
Nou Lau ik weet wel wat jij gaat krijgen Heb ook donsjes liggen maar eigenlijk vind ik ze niet zo........snap niet zo goed dat ze mega populair zijn
Die vosjes trui is leuk
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-18 17:12
Grijs en nubuck is Unisex toch
Ik heb nu voor het eerst de babysloffen ervan. Voor Julia had ik de hongere leeuwenschoenen met zooltje als eerste loopschoenen. Ik vond ze echt ideaal.
tita
Geplaatst: 04-10-18 17:35
ja dat wel maar nubuck lijkt andere kleur.
Maar ik denk dat ik het weet, heb je laatst zien bieden op kleding op FB was niet unisex in mijn ogen misschien wel in anderen hun ogen want pantykous durft ook zo dapper te kleden.
Ik vertik het om mijn zoontje donker te kleden maar ik durf niet alle kleuren te gebruiken. Zo heb ik super mooie velours salopette van Phil&phae beetje oud roze maar ik twijfel,verkopen of doorschuiven
Ootje draagt ook Zara girl en de Falcotto's hebben een dierenprintje.
Emoe
Geplaatst: 04-10-18 17:50
Lautje superleuk die donsjes! Ik dacht bij je bestelling ook; hmm was het niet geheim wat het werd? Maar wilde het niet zeggen
Tita superleuk setje! Ik zou het zelf niet bij een jochie aantrekken maar ieder z'n ding! Mocht je hem willen verkopen hou ik me aanbevolen
Mavelle
Geplaatst: 04-10-18 17:52
Mijn donsjes zijn er ook. Wel een stuk donkerder van kleur dan ik verwacht had maar dat is op zich prima.
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-18 18:18
Het is ook geheim Maar heb het alleen plaatjes neergezet. Nergens dat wat het wordt.
Tita: scheelt dat, dat een besloten verkoopgroep is waar geen directe vrienden uit de buurt ik zitten. Wel de ex van mijn zwager dus die appte al van ohhh ik weet het
Wel een hele mooie salopette dat. Ik weet niet of ik het bij een jongen zou aandurven. Maar misschien gewoon proberen. Is niet roze roze
M_i_R
Geplaatst: 04-10-18 19:18
Hm ik zou zelf niet voor deze kleur gaan bij een jongen maar het is idd wel een prachtige kleur. Niet een meisje in de omgeving dat je vaak ziet waarbij je hem aan de moeder kan tippen? Kan die moeder hem kopen voor haar kroost en kan jij er toch regelmatig naar kijken.
In mijn omgeving zijn er (gelukkig) niet veel mensen die het geslacht geheim houden, vind het veel makkelijker shoppen als je weet wat het wordt
Edit: verduidelijking
Laatst bijgewerkt door M_i_R op 04-10-18 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt