Hier in Rhenen begint het net. Mn katten zitten buiten, ik heb ze nog geroepen maar ze kwamen niet.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 06-06-19 01:12
Onpaard
Weerlicht buiten continue. Eerste rommeltjes. Witte herder ligt inmiddels hijgend op bed te bibberen. Kleine dame hoort de wind nog niet.
EllaBellaah
Geplaatst: 06-06-19 01:13
MarjanB schreef:
Nijmegen gaat t los nu... lag zo lekker te slapen. Heel veel regen, veel flitsen en idd nu ook meer knallen.
Sterkte het is net van Groesbeek weggetrokken... vriend is op vakantie dus ik ben alleen en dat is toch niet helemaal prettig het flitste net hier non stop, kei en kei harde regen erbij, straat staat blank maar volgens mij heeft niemand erg last van gelukkig. Ben benieuwd of het hier nu blij blijft..
Blij dat mijn hond er niks om geeft, hij ligt lekker beneden op zijn kussen te slapen en keek even verbaasd op toen ik kwam kijken of in de tuin alles goed ging
onpaard
Geplaatst: 06-06-19 01:15
MerleSimone schreef:
Zit nog steeds op Vlieland met 43 kinderen. We twijfelden of we uit de tent gaan
Edit: as we speak kinderen uit de tent getrokken en in het douchegebouw gaan zitten. Komt weer dichtbij over en dat is best heftig..
Sterkte, verstandig dat je voor het douchegebouw hebt gekozen.
NatasjavE
Geplaatst: 06-06-19 01:16
onpaard schreef:
Hier in Rhenen begint het net. Mn katten zitten buiten, ik heb ze nog geroepen maar ze kwamen niet.
Ohh..bah. Ze kunnen wel via een luikje naar binnen?
Die van mij hebben een avondklok.
Chubby
Geplaatst: 06-06-19 01:17
Ik lig in een tent bij Den Bosch. Er komt nogal wat noodweer deze kant op. Dat wordt weinig slapen vannacht
Fireheart
Geplaatst: 06-06-19 01:19
Hier werd het net weer een beetje rustig dus ik wilde net weer gaan slapen, klinkt me toch een knal Volgens mij is het ergens ingeslagen.
Hier is het nog steeds goed bezig. Voordeel dat het niet de eerste bui is Vandaag, is wel dat ik tot nu toe rustiger ben. Muziekje op en playbacken helpt wel. Alleen jammer dat de tablet al leeg is en mijn telefoon nu ook bijna.
Veulen84
Geplaatst: 06-06-19 01:22
Het regent ondertussen lekker door. Heb maar even de toiletten dicht geslagen. Riool kan het niet zo goed aan, dus aller gorchelt en anders stinkt het morgen wel heel erg.
Djilna
Geplaatst: 06-06-19 01:24
Het ging hier van praktisch windstil naar fikse woei en wapperende gordijnen in een paar minuten tijd. Blijf dat bijzonder vinden. Leuk rood gebiedje komt hier over. Veel regen en continu flitsen maar gelukkig niet de heftige wind van gisteren.
Lig nu vanuit bed uit het raam te loeren. Gordijnen stukje open gedaan.
Zie al wel dat het voorlopig nog niet ophoudt. Breed gebied komt er nog aan met behoorlijk wat rood.
onpaard
Geplaatst: 06-06-19 01:27
NatasjavE schreef:
onpaard schreef:
Ohh..bah. Ze kunnen wel via een luikje naar binnen?
Die van mij hebben een avondklok.
Nee, expres niet. Ik heb er een die het liefst levende muizen thuis brengt
sureido
Geplaatst: 06-06-19 01:28
Blijft maar komen he? Tilburg is nu stil maar af en toe komt het weer opzetten. Heb nu oortjes in en ga proberen te slapen want de nacht doorhalen heeft geen zin. Gewoon al vanaf 10 U bezig.
Pepperrr
Geplaatst: 06-06-19 01:30
ik weet van mijn kat dat die zich altijd prima wist te redden met noodweer. die ging gewoon lekker bij de buren op stal in het warme hooi liggen pitten
Idd, is nu stil maar wel soms weer een klapper tussendoor.
Pepperrr
Geplaatst: 06-06-19 01:33
het ergste is hier nu trouwens voorbij Bliksem is hier 8km vandaan, net was dat nog 1km.
Mondy
Geplaatst: 06-06-19 01:35
Het mag hier wel stoppen/rustig blijven
IMJ
Geplaatst: 06-06-19 01:37
Pfoe hier in t midden gaat het ook goed tekeer.. en volgens mij kunnen we nog wat verwachten. Voor mij hoeft het niet zo..
Volgens verschillende radars is de bui hier intussen de Nederlandse grens over. Hier zou het over moeten zijn. Maar ik hoor toch echt nog een hoop gedonder en hard ook.
MerleSimone
Geplaatst: 06-06-19 01:43
Hopen op een paar uurtjes slaap Wind rukt hier aan en het regent. Hopelijk blijft het daarbij.
IMJ
Geplaatst: 06-06-19 01:47
Merle Simone, wat lijkt me dat rot met die kinders! Hier komt er steeds een nieuwe bui waar de storm aan vooraf gaat. Lijkt er op dat Vlieland ook nog wat krijgt. Goed zo die kindjes in het toilethok!
Zo net even flink mn bed uitgeknald, terwijl het nog best ver weg is. Normaal houd ik van onweer, maar vind dit toch niet zo grappig meer. En mijn arme paard staat precies deze dagen een paar dagen dag en nacht buiten voor de Eper paarden4daagse, terwijl hij normaal snachts binnen staat. Voel me best wel schuldig Hopelijk vind hij het niet zo eng, iemand die in de buurt van Epe woont en weet hoe het daar nu is?