Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaggy09 schreef:Ik kan me hier ook aan ergeren.
Had springschoenen erop staan, zien er nog prima uit. Bod van 5 euro gehad, uiteindelijk voor 6 euro ze verkocht. Geld had ze gelijk overgemaakt dus dat was fijn.
Vroeg ze of ze door de brievenbus konden en dan met 2 postzegels erop.
Was niet thuis dit weekend dus gezegd maandag te kijken of dat zou gaan lukken.
Nu krijg ik die dingen met geen mogelijkheid door de brievenbus, dus gezegd tegen dr dat ik het als pakketpost kan opsturen of het geld kan terugstorten. (Of ze kon het komen ophalen maar was te ver weg)
Maar het moest en zou door de brievenbus komen want ze had eerder die week al springschoenen door de brievenbus gekregen dus het kon wel. En anders kon ze net zo goed nieuwe kopen
Dan denk ik echt mens betaal gewoon een paar euro dan zijn ze bij je thuisbezorgd. Maar dat is dan teveel geld ofzo.
Edit: nu vraagt ze of ik de helft van de verzendkosten wil betalen. Dan heb ik dus 3 euro gekregen voor die dingen. Gaan we niet doen.
upendo schreef:Shaggy09 schreef:Ik kan me hier ook aan ergeren.
Had springschoenen erop staan, zien er nog prima uit. Bod van 5 euro gehad, uiteindelijk voor 6 euro ze verkocht. Geld had ze gelijk overgemaakt dus dat was fijn.
Vroeg ze of ze door de brievenbus konden en dan met 2 postzegels erop.
Was niet thuis dit weekend dus gezegd maandag te kijken of dat zou gaan lukken.
Nu krijg ik die dingen met geen mogelijkheid door de brievenbus, dus gezegd tegen dr dat ik het als pakketpost kan opsturen of het geld kan terugstorten. (Of ze kon het komen ophalen maar was te ver weg)
Maar het moest en zou door de brievenbus komen want ze had eerder die week al springschoenen door de brievenbus gekregen dus het kon wel. En anders kon ze net zo goed nieuwe kopen
Dan denk ik echt mens betaal gewoon een paar euro dan zijn ze bij je thuisbezorgd. Maar dat is dan teveel geld ofzo.
Edit: nu vraagt ze of ik de helft van de verzendkosten wil betalen. Dan heb ik dus 3 euro gekregen voor die dingen. Gaan we niet doen.
Hoe krijg je springschoenen niet door de brievenbus?
Gewoon plat leggen, in een grote envelop schuiven. Past prima. Alleen met twee postzegels ga je het niet redden..
Riverdale schreef:Bedankt voor jullie reacties. Was mijn eerste transactie met gelijk oversteken, het was zegmaar een betaalverzoek door een particulier maar de titel/omschrijving was 'Betaalverzoek incl Gelijk Oversteken' waardoor het bij mij geen alarmbellen deden rinkelen. Later vond ik uit dat je een heel transactieoverzicht/ideal iets hoort te hebben. Ik zal contact opnemen met marktplaats hierover. Bedankt bopjebo voor je advies, ik zal zeker proberen hoe ver we daarmee komen!!
Edit/toevoeging:
Het verhaal is nu nog ingewikkelder geworden. Van verkoper dus absoluut 0 reactie meer gehad sinds donderdag ongeveer. Maar nu net op marktplaats zie ik precies het product (wel andere foto's) met precies de soort beschrijving door een andere gebruiker gepost. Ik weet 200% zeker dat het dezelfde verkoper is door interpunctie en andere veels te specifieke details.
Hebben jullie advies? Ik probeer m het rekeningnummer of adres door te laten sturen zodat we het echt als oplichting aan kunnen geven (liefst adres uiteraard, dan kunnen we er gewoon heen en m ophalen). Hij wordt benaderd door mijn ouders nu zodat hij/zij iig niets gaat vermoeden. Pff ik voel me zo laag maar ik wil echt mijn geld terug, 350 euro is niet niks en als minderjarige zal ik dat ook niet zo 123 terug verdienen ofzo...