Het is super handig om te hebben, maar ik ken evengoed genoeg mensen van 40/50+ zonder rijbewijs. En die komen ook gewoon overal waar ze willen komen en is qua persoon ook niks mis mee

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nathalie18x schreef:Ik kom ook maar weer eens wat actiever meepraten hier ipv alleen in de app![]()
@Resistance er is al genoeg over gezegd maar wil je toch even meegeven dat dit echt wel het beste is voor jullie beide
@Noa ontzettend jammer ! Gisteren precies hetzelfde gehad eigenlijk. Ik heb 2 dates gehad met een leuke jongen uit Eindhoven, klik was er van beide kanten zeker na de 2e date. Vorige week niet af kunnen spreken omdat hij geen tijd had en deze week kreeg ik veel berichten over zijn twijfel dus heb ook maar gezegd dat ik het fijn vond dat hij eerlijk was en dat het beter is als we op zoek gaan naar iemand anders.
Ik vind iemand met een rijbewijs toch ook wel handig hoor
Robijntjah schreef:Herkenbaar
Hou het bij jezelf, vind jij dat je het verdient dat er zo met je omgegaan wordt? Nee? Lekker een einde aan breien dan!
MMIDV schreef:Zo zou mijn ex mij niet moeten behandelen![]()
Dat je uit elkaar gaat en samen besluit dat je nog wel s.x hebt is natuurlijk prima, maar hij wil wel echt het onderste uit de kan halen....