Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 11:51

Wow serieus is dat een afknapper? Ik ben bijna 30 en ben nog niet eens begonnen met rijlessen. Kwam altijd overal prima met het OV + vouwfiets. Daarbij als eeuwige student echt geen tijd, geld en nut om dat papiertje alvast te halen...

Het is super handig om te hebben, maar ik ken evengoed genoeg mensen van 40/50+ zonder rijbewijs. En die komen ook gewoon overal waar ze willen komen en is qua persoon ook niks mis mee :+

MarlindeRooz

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 11:55

Ja maar julie wonen allemaal in de stad. :+

Probeer maar eens ergens te komen in het Oosten... Bussen rijden alleen doordeweeks en tot 18:00 in het buitengebied. En ook maar 1x per uur waardoor het nooit goed uit komt. En de bushaltes zijn ook altijd ver weg. :P

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 11:56

niet alleen het oosten hoor, ook het noorden :+

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 11:57

Ik kom ook maar weer eens wat actiever meepraten hier ipv alleen in de app :+

@Resistance er is al genoeg over gezegd maar wil je toch even meegeven dat dit echt wel het beste is voor jullie beide

@Noa ontzettend jammer ! Gisteren precies hetzelfde gehad eigenlijk. Ik heb 2 dates gehad met een leuke jongen uit Eindhoven, klik was er van beide kanten zeker na de 2e date. Vorige week niet af kunnen spreken omdat hij geen tijd had en deze week kreeg ik veel berichten over zijn twijfel dus heb ook maar gezegd dat ik het fijn vond dat hij eerlijk was en dat het beter is als we op zoek gaan naar iemand anders.

Ik vind iemand met een rijbewijs toch ook wel handig hoor :+

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:01

Ik vind geen auto prima kunnen, zoals mijn zus heeft ook geen auto, woont in hartje Amsterdam. Is gewoon geen doen om er wel één te hebben. Maar goed op t echt platteland is het wel handig ja :+

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:04

Ik heb ooit een tinderdate gehad met een jongen zonder rijbewijs / auto, niet handig maar om er iemand voor te laten lopen zou ik ook niet doen. Uiteindelijk ben ik wel hard weggerend na een drankje, klik was er echt niet en hij wilde me zoenen op het station. Ik paniekte en ben hard weggelopen _O- naderhand nog wel netjes een berichtje gestuurd dat dit hem niet ging worden.

Nog even terugkomend op de dickpics :+
Afbeelding

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:09

Hier ook geen auto, ook nog nooit gehad... zou het echt dom vinden als iemand zegt "je bent het meisje van m'n dromen, maar ik knap erop af dat je geen auto hebt" :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:11

Ja zo'n papiertje kan desnoods altijd nog gehaald worden denk ik dan maar :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:17

Ik knap eigenlijk ook af als iemand geen auto heeft ( hij is 30 en woont gewoon op zichzelf).
Maar goed.. weet je.. Het contact is wel heel leuk, moet ik daardoor nu gelijk zeggen van nee ik wil niet? Misschien heeft hij wel bepaalde redenen waarom hij geen auto heeft (weet ik denk ik wel een klein beetje).
Dus ik heb zo iets van ik kijk het gewoon! Niet geschoten is altijd mis ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:18

Hier gaan we beginnen met rijbewijs, wij zijn ook stadskinderen :') Nooit nodig gehad maar nu we kinderen willen is 't handig.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:19

Nathalie18x schreef:
Ik kom ook maar weer eens wat actiever meepraten hier ipv alleen in de app :+

@Resistance er is al genoeg over gezegd maar wil je toch even meegeven dat dit echt wel het beste is voor jullie beide

@Noa ontzettend jammer ! Gisteren precies hetzelfde gehad eigenlijk. Ik heb 2 dates gehad met een leuke jongen uit Eindhoven, klik was er van beide kanten zeker na de 2e date. Vorige week niet af kunnen spreken omdat hij geen tijd had en deze week kreeg ik veel berichten over zijn twijfel dus heb ook maar gezegd dat ik het fijn vond dat hij eerlijk was en dat het beter is als we op zoek gaan naar iemand anders.

Ik vind iemand met een rijbewijs toch ook wel handig hoor :+

Hij heeft geen auto.. misschien wel rijbewijs ;)

Nouja dan is het wel fijn dat jullie het beide zo snel eerlijk wat zeggen toch.. Dan weet je waar je aan toe bent en hoef je elkaar ook niet aan het lijntje te houden. Dus je mag weer gaan swipen ;)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:24

Ik heb mijn ex eindelijk ook op afstand kunnen krijgen.. Week na het uit was had hij al een ander maar woonden nog wel in het zelfde huis dus tsja er gebeurden nog wel dingen.. Heeft hij het met haar over gehad (zegt hij) en was zolang ik daar woonde niet zo erg en deden ze het rustig aan. Zij is ook net gescheiden en 2 kids. Nu zit hij elke keer te zeuren dat hij wil komen en dat het dan toch wel op meer uit draait.
Dus echt duidelijk gezegd van zij is toch de liefde van je leven??? Waarom wil je uberhaupt nog met mij naar bed.. Dan mis je geloof ik toch iets in je relatie met haar.
Maar neeee dit was anders.. Ja tuurlijk! Hij kan gewoon niet van me af blijven.

Dus net even een flinke discussie gehad dat ik er geen behoefte meer aan heb en het sneu vind voor zijn vriendin (dan ineens hebben ze afgesproken dat ze wel sex met iemand Mogen hebben zolang het geen liefde is, uhhh tuurlijk).
Maar het is nu geloof ik wel echt duidelijk dat we elkaar niet meer mogen aanraken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:26

Herkenbaar :=

Hou het bij jezelf, vind jij dat je het verdient dat er zo met je omgegaan wordt? Nee? Lekker een einde aan breien dan!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-01-17 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:26

Ik zou hem dan niet er voor laten liggen hoor dat zeker niet, maar ik ben zo verwend om een eigen auto te hebben.
Ben je wat vergeten bij de supermarkt, dan kan ik zo mijn auto in springen.
Als er wat is ben je overal zo snel... het is gewoon zo veel makkelijker.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:35

Mijn tindervriend heeft een leaseauto via het werk, en het is geen vereiste (heb er zelf immers ook geen :)) ) maar het is wel ontzettend handig haha :oo

Al heb ik niet veel te klagen, ik ben met het OV eigenlijk over zo. Zit vrij centraal.

Ik volg hier nogsteeds stilletjes mee, al ben ik volgende maand al weer een jaar officieel samen met mijn tindervent! :+:

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:37

Ik heb zelf geen auto.... halverwege 30 en pas net mijn rijbewijs haha. Mijn date to be weet nog niet dat ik geen auto heb.... maar als hij erop afknapt, is het ook maar beter dat we niks krijgen := Of hij koopt maar een auto voor mij :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:39

Mijn vriend heeft 2 auto's en ik geen een. _O-

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:40

Robijntjah schreef:
Herkenbaar :=

Hou het bij jezelf, vind jij dat je het verdient dat er zo met je omgegaan wordt? Nee? Lekker een einde aan breien dan!

Ohja? Weet je wat het ook is..... Zo herken ik hem totaaaal niet.. Hij was zo tegen vreemd gaan etc etc... En inderdaad, ik zou dit zelf ook niet accepteren en dan kan hij wel zeggen dat hij gewoon sex met iemand mag hebben, maar geloof er niet zo veel van.
Heb echt het idee dat hij mij gewoon nog niet kan los laten op relationeel vlak, dat hij een ander heeft genomen omdat hij gewoonweg niet alleen kan zijn.. Zo sneu voor zijn vriendin, maar goed, dat is zijn pakkie an.
Valt me echt vies van hem tegen!

Geloof dat het nu wel duidelijk is :) Ik werd gewoon zo chaggie om dat hij het zoo vaak vroeg en ik wel beetje aangaf dat ik geen zin had etc, maar een nee kan hij dan niet accepteren dus dan een soort van doorzeuren. Heb er gewoon geen zin meer in!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:40

Kan die mooi delen met jou :))

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:42

Zo zou mijn ex mij niet moeten behandelen :=
Dat je uit elkaar gaat en samen besluit dat je nog wel s.x hebt is natuurlijk prima, maar hij wil wel echt het onderste uit de kan halen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:42

Ah Noa, wat poedersuiker zeg :/ lekker genieten van je vakantie hoor!

Ik vind geen auto absoluut geen afknapper. Heb er zelf wel eentje maar ik woon in de stad en kom alleen maar in de stad. Ben nu bijna klaar met m'n rijbewijs en dan is hij vooral bedoeld voor opdrachten waar ik lang voor onderweg zou zijn of als het ov er geen zin ik heeft. Verder kom ik vooral in Amsterdam en Utrecht en ik zou het eerder een afknapper vinden als iemand een auto heeft alleen maar als statussymbool.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:44

MMIDV schreef:
Zo zou mijn ex mij niet moeten behandelen :=
Dat je uit elkaar gaat en samen besluit dat je nog wel s.x hebt is natuurlijk prima, maar hij wil wel echt het onderste uit de kan halen....

Ja dat is opzich prima.. maar hij heeft weer een nieuwe vriendin he en zijn nu bezig boven in het huurhuis waar wij eerst samen zaten slaapkamers te maken enzo. Maar wel elke dag bijna appen van ik heb zin om bij je te komen etc

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:53

wat een loser, zelfs nu jullie apart wonen nog steeds ?!?
Bij mij had die van zodra hij koos voor de andere kunnen kinkloppen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:56

Waarom ging je met je ex naar bed als je weet dat hij een nieuwe relatie heeft? Het is niet voor niets je ex toch?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 13:23

Je vind het zielig voor zijn vriendin maar toch ging je met hem naar bed? Die snap ik even niet. Of ik lees het verkeerd?