Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Jeanine_x schreef:Ik heb vandaag een rit laten vervallen
Nu zullen mensen best boos op mij zijnKreeg de stekker niet uit de bus
x_Jeanine_x schreef:Ik heb vandaag een rit laten vervallen
Nu zullen mensen best boos op mij zijnKreeg de stekker niet uit de bus
Anne_GTI schreef:Ik was vanmiddag blij dat er geen passagiers in de bus zaten. Moest een noodstop maken. Bus remt dusdanig hard dat ikzelf van de stoel schoof met mijn knie tegen het dashboard. Au... maar gelukkig stond ik bizar snel stil op een halve meter van een peuter die ineens tussen geparkeerde auto's door de straat op rende. Zijn oma schrok zich ook kapot. Ik reed ongeveer 25 en stond binnen 2 stil. Kind had echt mazzel dat mijn reactievermogen heel snel is.
Flying_Angel schreef:In de metro heb je zo’n ‘bankje’ met 6 zitplaatsen, mevrouw gaat echt precies in het midden zitten bij een leeg bankje!
Ineke2 schreef:Flying_Angel schreef:In de metro heb je zo’n ‘bankje’ met 6 zitplaatsen, mevrouw gaat echt precies in het midden zitten bij een leeg bankje!
Die staan zeg maar schuin zodat je aan de overkant van het looppad ook een rij stoelen hebt of heb ik het verkeerde voor mij?
Wat is daar erg daar erg aan dat ze in het midden gaat zitten? Plek genoeg toch nog?
C_estmoi schreef:Ineke2 schreef:Die staan zeg maar schuin zodat je aan de overkant van het looppad ook een rij stoelen hebt of heb ik het verkeerde voor mij?
Wat is daar erg daar erg aan dat ze in het midden gaat zitten? Plek genoeg toch nog?
Nouja, als de metro rustig genoeg is om 1.5m afstand te houden, is het wel de bedoeling dat je dat soort van probeert. Als er dan iemand in het midden zit is dat hele bankje van 6 "bezet", dus snap wel dat je liever ziet dat mensen een plek aan het uiteinde kiezen..
Ineke2 schreef:Ach als iemand voor of achter je zit in zo’n stoelenrij zit er ook geen 1,5 meter tussen. Dat gaat gewoon niet. Hou er minstens 1 stoel tussen dan doe je al je best. In de spits is dat nu al een hele uitdaging. Gelukkig reis ik in de spits momenteel niet met het OV.