Ik hoop op flink onweer vanavond, lekker verkoeling! Maar het eerste deel van de buien lijkt al uit te doven in België/ bij de grens. Jammer! Hier in de Achterhoek nog erg benauwd en zon, in de verte wel donkere wolken.
Bij mij in huis is het prima vertoeven, maar zodra ik buiten kom... blegh... benauwd en warm. Niets aan!! Moet zo een concert fotograferen... Hoop dat daar de airco goed werkt!
Hier ook benauwd binnen. Buiten waait het nu hard, maar zodra de wind gaat liggen is het meteen zweten.
Akecheta
Geplaatst: 06-07-14 16:21
Dazen te over op de wei, plakkerig benauwd. Zojuist een paar spatters regen. Van mij mag t nu wel gaan douchen buiten Hoop t ook voor je agossie. T is geen werkweer. Succes.
Jeetje 27 graden hier! af en toe spetterd het iets,maar het is verder droog. Het is wel helemaal grijs nu,met hier en daar een dreigende donkere wolk. Het KNMI waarschuwt [alweer?] voor gevaarlijk weer [regen,hagel,onweer en windstoten] in het hele land m.u.v. Noord en Zuid/Holland en Zeeland.Het zou om 18.00 uur het Noorden v/h land bereiken.Nou hier niets gezien hoor.
Wilawander
Geplaatst: 06-07-14 18:15
Agossie schreef:
Akacheta, Wilawander heeft haar aandeel in dat weer al lang gehad... Denk dat ze het met alle liefde jouw kant op stuurt, als het zou kunnen.
Het is gewoon benauwd met af en toe wat regen. Gelukkig staat er wel een windje, maar pfff... die is ook warm.