Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 13:25

Ik vind HP erg leuk. Ik ontdekte hem pas toen ik op TV een rij met verklede kindertjes voor een boekwinkel zag staan om de nieuwe Harry Potter te halen. Op ieder TV kanaal werd er over gesproken. Mijn gedacht was who the f*ck is Harry Potter en waar schrijft hij over dat al die jongeren hun spelcomputers aan de kant mikken en gaan lezen. :D
Toen kwam de film en mijn vriend wilde er graag heen, ik hield niet van fantasy verhalen maar ging mee omdat hij anders alleen zou gaan. Het moment dat Dumbledore de lampjes op straat uit doet en het muziekje erbij waren genoeg voor mij om volledig om te slaan.
Ik heb toen snel alle, toen beschikbare boeken, gekocht en uitgelezen om vervolgens 's avonds laat bij de boekwinkel al stiekem de nieuwe te halen die eigenlijk pas de dag erna verkocht mocht worden.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 13:30

Wat een mooie tijd was dat toch :D Ik mocht toen ik 10 was één HP boek uitkiezen op de boekenbeurs. Het was toen een mega hype maar ik wist natuurlijk niet dat je de boeken in een bepaalde volgorde moest lezen, dus kocht ik boek 2 en ik snapte er natuurlijk niks van :')

Ik krijg altijd kippenvel als ik dit nummer hoor. Dat zit in de allereerste scène van Hallows 2. Doet me zo denken aan die laatste middernachtpremière <3

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 15:29

Hp is geweldig! Alle boeken gelezen en films gezien, nu aan het herlezen in het Engels! <3

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 15:47

Ik heb ze na het eerste boek alleen maar in het Engels gelezen want ik stoorde me aan de vertaalde namen. Zelfde verhaal bij LOTR.

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 18:40

Gefeliciteerd Tamara!

En ik ben ook dol op Harry Potter heb toevallig van de week voor de derde keer de hele serie uitgelezen. Tranen met tuiten weer hoor toen ik het boek dicht sloeg het het verhaal weer over was.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 19:50

Thanks!!

Ik ben ook weer begonnen. Vorige week alle films weer eens gezien.

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 21:17

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 10:51

Blue Universe is trouwens prachtig Tazzey!

Ik had nog een flitsend roze kleurtje: FuchsCIA

HP heb ik wel allemaal in het Nederlands, maar heb inderdaad erg moeten wennen aan de namen.. Het . lijkt vaak nieteens _O- . Maar dat had ik ook met de Hunger Games.

Wow Eef... Wow...

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 11:18

Hoi! Net terug van vakantie, zou gaan vloggen maar had de verkeerde sd kaart mee waardoor ik 1 gig had ipv 8, nu heb ik dus van 2 dagen rijden heel leuk vlogs...

HP is geweldig *\o/* <3 Moet alleen nogsteeds de laatste 3 films kijken maar ik heb een beetje tijd tekort :x

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 06:18

Dat is jammer liliekska.

Hier hebben de nieuwste Harry Potter boeken weer nieuwe covers, een beetje meer cartoonachtig. Kennelijk komen er ook cartoons uit straks.

Mijn blog van afgelopen vrijdag gaat over het gebruik van matten (om je paard op te laten staan) en hoe je die nu kunt gaan gebruiken als beloningsmiddel en trainingshulpmiddel.
How to turn “Standing on a mat” into a reward for your horse

Wie doen er ook mee aan de Wordpress weekly photo challenge? Ik ga denk ik wel meedoen 1x per week. :)
https://dailypost.wordpress.com/dp_photo_challenge/

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 11:24

Hi :)

Na ongeveer een jaar of zoiets niet op bokt te hebben gezeten had ik bedacht dat ik het toch wel mis... Dus net weer terug op bokt, en vroeg me af of ik hier mee mag praten? Ik ben net een blog begonnen, en vind het heerlijk alles van me af te schrijven en heerlijk te typen. Het is wel in het Engels trouwens...

https://mytinydublinlife.wordpress.com

Maar goed, zal me ook gelijk even voorstellen. Mijn naam is Steffanie, ik woon inmiddels alweer bijna twee jaar in Ierland. Ben hierheen gegaan om met paarden te werken, ik heb iets langer dan een half jaar racepaarden getraint in Tipperary, en daarna verhuisd naar een plaatsje dichtbij Dublin om daar met springpaarden te werken. O.a. met de paarden 4 maanden sunshinetour in spanje gedaan en nu was het weer tijd voor een verandering voor mij, dus ik verhuis vandaag naar het centrum van Dublin en heb een baan in een kantoor. Hele verandering na mijn hele leven werk in de paarden, maar heb er enorm veel zin in! Ga natuurlijk de paarden wel missen maar heb gelukkig wat vrienden met paarden dus kan nog af en toe rijden. (happy days!)

Maar goed, hai :D

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 11:50

Zo, ik moest weer even flink wat bijlezen!

Goed beschreven Yasmine. Ik vind het ook zo heerlijk even veilig "op Hogwarts" te zijn. Ben toevallig net afgelopen maand weer aan de serie begonnen.

Heftig om het leven daar zo te zien, Eef! Je foto's spreken wel echt enorm, heel bijzonder om daar te zijn lijkt me.

En hoi Steffanie! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op je werk hoor, wat klinkt dat gaaf! En dan ook nog in Ierland wonen, wauw! Je blog ziet er leuk uit, dus ik ben benieuwd waar je over gaat schrijven.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 12:26

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 12:43

Thanks Ingeborg!! Gaat een hele aanpassing worden, van plattelandsmeisje dat altijd buiten heeft gewerkt naar een kantoorbaan incl. proffesionele kleding en leven in het midden van de stad... Dat word ook 1 van de hoofdthema's van de blog, het leven in de stad opzich, ik heb een inieminie apartementje waar ik een leuk stekje van wil gaan maken (oftewel: DIY's!!!) en heb al heel wat posts in mijn hoofd wat ik wil gaan schrijven!

Wauw... Wat een foto's Eva! Vind de layout van je blog trouwens echt onwijs gaaf!

Hoe vaak posten jullie ongeveer iets op je blog?

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 12:52

Welkom!

Mijn doel was 1x per week maar dat lukt nog niet altijd. :o

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 12:54

Dat ik begon postte ik drie keer per week, dat werd vier en nu post ik dagelijks. Ik merk dat wel in mijn bezoekersaantallen. Nu is het wel pittig en er zijn dagen dat ik me afvraag waarom ik ook al weer dagelijks wilde gaan posten. :D Maar tot nu toe heb ik maar 1 dag overgeslagen en dat was toen mijn huisdiertje dood was gegaan die dag en ik na 5 uur bij de dierenarts zitten geen puf meer had om ook nog een artikel te moeten schrijven.

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 12:55

Ja ik zat ook aan zo'n 3 keer per week te denken... Hoe krijgen jullie eigenlijk meer lezers? :P

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 12:57

Door vaker te posten gingen mijn bezoekers aanzienlijk omhoog. Ook een goede SEO doet wonderen, en promoten.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 12:58

Tazzey schreef:
Dat ik begon postte ik drie keer per week, dat werd vier en nu post ik dagelijks. Ik merk dat wel in mijn bezoekersaantallen. Nu is het wel pittig en er zijn dagen dat ik me afvraag waarom ik ook al weer dagelijks wilde gaan posten. :D Maar tot nu toe heb ik maar 1 dag overgeslagen en dat was toen mijn huisdiertje dood was gegaan die dag en ik na 5 uur bij de dierenarts zitten geen puf meer had om ook nog een artikel te moeten schrijven.

Inderdaad, je merkt het wel :j
En gewoon blijven doorgaan. Helaas is het bij mij tegenwoordig meer beperkt van elke dag tot om de dag. Maar dat is omdat ik het telkens vergeet of totaal even geen idee heb waar ik het over wil hebben :')

ArGieVai schreef:
Ja ik zat ook aan zo'n 3 keer per week te denken... Hoe krijgen jullie eigenlijk meer lezers? :P

Door te blijven posten, leuke onderwerpen te behandelen, jezelf te blijven etc. Mijn insteek is niet om meer lezers te krijgen, maar juist het idee dat ik mezelf kan zijn en kan posten wat ik wil. Lezers zijn leuk en ik vind het erg leuk dat er toch nog mensen dagelijks kijken ondanks dat ik niet elke dag post :j

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 13:00

Ik ben van plan 3x per week te gaan posten, twijfel nig een beetje of ik bijvoorbeeld 1x per week iets met paarden 1x met honden en 1x iets anders doe of gewoon door elkaar. Wat zouden jullie doen?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 13:03

Ik heb voor mezelf een schema gemaakt en dat hou ik vast en dat werkt voor mij.
Maandag: budget product
Dinsdag: random product, persbericht of iets informatiefs
Woensdag: duurder product, hele collectie
Donderdag: random product, persbericht of iets informatiefs
Vrijdag: duurder product, hele collectie
Zaterdag: random product, persbericht of iets informatiefs
Zondag: nailart tutorial

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 13:06

Hmm, dat is inderdaad wel slim om te doen, Tazzey. Denk dat dat voor mij ook wel zal werken. :j

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 13:11

Vroeger postte ik 3 keer per week, maar toen had ik vaak heel flauwe artikels omdat ik geen inspiratie had. Nu post ik alleen wanneer ik écht iets te zeggen heb (als er iets gebeurd is in de media, of ik wil graag wat vertellen) en mijn bezoekersaantallen zijn eigenlijk nog beter. Soms is het 2x per week, dan 3 weken niks, maar zo gaat het. Ik post liever niets dan iets stoms. En eigenlijk gaat nu ook al mijn inspiratie in mijn boek zitten... dus dan blijft er niet veel meer over om te vertellen :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 13:12

Ik plan de maandag, woensdag en vrijdag vaak al maanden vooruit. Meestal gaat dat goed maar afgelopen week zat ik écht klem. Mijn planning liep af en de nieuwe producten waren nog niet binnen dat was even improviseren. Nu is alles binnen en kan ik weer tot bijna het einde van het jaar vooruit plannen.

De dinsdag, donderdag en zaterdag plan ik meestal een dag of 2 van te voren, afhankelijk van wat er binnengekomen is qua producten of persberichten.
De zondag is afhankelijk van mijn inspiratie om een nailart te maken.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 13:21

Jullie hebben ook daadwerkelijk onderwerpen dus dat is vaak ook wat makkelijker denk ik. Ik post gewoon wat ik wil. Ene keer een review, andere keer een blogbericht, andere keer tips etc etc. :P