Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kentaro schreef:En daarom heb ik zo'n hekel aan iets versturen als brievenbuspost![]()
En je hoeft er geen melding van te maken bij postnl, want dan krijg je uiteindelijk als reactie dat je het maar aangetekend of als pakketpost had moeten verzenden....![]()
Al blijf ik persoonlijk wel vinden dat als iemand zoiets als een bit verstuurd, een scheurvaste envelop absoluut de voorkeur zou hebben!
  Echt waardeloos. Sindsdien verstuur ik liever niet meer door de brievenbus, alleen als mensen er zelf echt op staan..                                                         

Pas de 3e aanmaning valt in de bus, lekker dan. Alles zo veel mogelijk op automatisch afboeken zetten helpt wel een beetyje, maar onverwachte verassingen (bijv. belastingdienst 
 ) geeft nogal eens een stevige hartverzakking wanneer ze eindelijk aangekomenm zijn na 3 aanmaningen ofzo 

Suckers.

Kennis van mij had kinderspeelgoed op MP gezet.  Kreeg een bod van 5 euro met de vraag of ze het konden brengen, want de bieder zat krap bij kas. (woonde  85 km verder op…) Hoe haal je het in je hoofd om het te vragen