Stoer en toch duidelijk dat het om een meid gaat. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stoer en toch duidelijk dat het om een meid gaat.
En vrijwel iedereen gives a oliebol als hij of zij met de verkeerde naam/geslacht aangesproken wordt.. Is ook logisch, want is gewoon onderdeel van je identiteit.
ik heet danique, en toen ik geboren werd kregen mijn ouders een kaartje " gefeliciteerd met uw zoon! " nope... ik was toch echt een meisje haha. en inmiddels noemt iedereen mij daan. ik vind dit ook gewoon leuker (ookal vind de meerderheid dit een jongens naam) en zelfs docenten die ik goed ken noemen mij daan.. vind het veel beter als danique !
vuurneon schreef:Vreselijk, er zijn Stoere meisjesnamen genoeg waarbij je dan als meisje niet wordt aangeschreven als 'meneer' omdat je ouders zo hip wilden zijnLiz vind ik een stoere meisjesnaam
Killyenn schreef:Riley, Logan, Morgan, Stevie, Harper, Alex, Bobbie, Jules, Jesse, Taylor, Elliott... Ik vind gender-neutral namen heerlijk. Snap die behoefte niet zo om je kind te colour-coden zodat vreemden zeker weten wat er in hun onderbroek zit. Who gives a oliebol dat je met meneer aangesproken wordt, heeft je dochter nog een voordeel als ze gaat solliciteren ook
Morgan doet me toch teveel aan die orka denken, dan gaat mijn voorkeur toch meer naar de meisjesnaam Megan. Kim_89 schreef:vuurneon schreef:Vajén. Vaaaajeeeeeeen, enig
Ik vond dat een hele toffe naam, totdat ik ergens hoorde/las dat het in het Turks iets met vagina betekent. Ik weet niet of dat klopt..
Killyenn schreef:Riley, Logan, Morgan, Stevie, Harper, Alex, Bobbie, Jules, Jesse, Taylor, Elliott... Ik vind gender-neutral namen heerlijk. Snap die behoefte niet zo om je kind te colour-coden zodat vreemden zeker weten wat er in hun onderbroek zit. Who gives a oliebol dat je met meneer aangesproken wordt, heeft je dochter nog een voordeel als ze gaat solliciteren ook
lor1_1984 schreef:Sammie schreef:ik ken alleen Dominique als unisex. Danique niet eigenlijk.
Ik ken hem in 2 varianten:
Dominique en Dominic, waarvan de eerste de vrouwelijke vorm is zegmaar.