Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
vuurneon schreef:Vreselijk, er zijn Stoere meisjesnamen genoeg waarbij je dan als meisje niet wordt aangeschreven als 'meneer' omdat je ouders zo hip wilden zijnLiz vind ik een stoere meisjesnaam
Killyenn schreef:Riley, Logan, Morgan, Stevie, Harper, Alex, Bobbie, Jules, Jesse, Taylor, Elliott... Ik vind gender-neutral namen heerlijk. Snap die behoefte niet zo om je kind te colour-coden zodat vreemden zeker weten wat er in hun onderbroek zit. Who gives a oliebol dat je met meneer aangesproken wordt, heeft je dochter nog een voordeel als ze gaat solliciteren ook
Kim_89 schreef:vuurneon schreef:Vajén. Vaaaajeeeeeeen, enig
Ik vond dat een hele toffe naam, totdat ik ergens hoorde/las dat het in het Turks iets met vagina betekent. Ik weet niet of dat klopt..
Killyenn schreef:Riley, Logan, Morgan, Stevie, Harper, Alex, Bobbie, Jules, Jesse, Taylor, Elliott... Ik vind gender-neutral namen heerlijk. Snap die behoefte niet zo om je kind te colour-coden zodat vreemden zeker weten wat er in hun onderbroek zit. Who gives a oliebol dat je met meneer aangesproken wordt, heeft je dochter nog een voordeel als ze gaat solliciteren ook
lor1_1984 schreef:Sammie schreef:ik ken alleen Dominique als unisex. Danique niet eigenlijk.
Ik ken hem in 2 varianten:
Dominique en Dominic, waarvan de eerste de vrouwelijke vorm is zegmaar.