Bellatrix schreef:Ok, dat is idd wat veel maar hij heeft wel iets gekregen haha!
Ja maar ik kon hem wel…

Ze zijn echt keurig opgevoed, maar zodra er rood vlees tevoorschijn komt zijn ze niet te vertrouwen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaitlyn schreef:Die ene idioot op stal die nu met 35 graden gewoon aan het trainen is, want “paard MOET elke dag getraind worden, anders kan ik geen lange ritten rijden.”
Shenavallie schreef:Ik vind het jammer dat de kat die wij van een oudere mevrouw hebben geadopteerd zo ontzettend fel naar onze eigen katten toe is. Uiteraard moet het allemaal nog wennen, maar het lijkt na 3 weken juist alleen maar erger te worden. Eén van mijn katten durft bijna niet meer binnen te komen en onze dagelijkse (soms meerdere keren per dag) kroelsessies zijn op dit moment verleden tijd, omdat hij voortdurend gespannen om zich heen kijkt. Zodra die uk tegen hem begint te blazen en grommen en zelfs op hem af komt rennen, dan schiet hij helemaal in een hoekje. Die uk is net 2 jaar en ontzettend klein en fragriel, die van ons is bijna 7 kilo en twee keer zo hoog als onze andere kat. Onze andere kat is niet bang voor haar en zet haar - zij het zonder resultaat - op haar plek, maar door de spanning wil die ook bijna niet meer naar binnen. Nu weet ik ook dat vrouwtjes echte draken kunnen zijn, maar zó erg... Ik heb de vorige eigenaresse wel netjes op de hoogte gesteld. Hopelijk gaat het over een week of 3 over als ze naar buiten mag, maar ik hou mijn hart vast.
denisesilver schreef:Hoe schakel je af ‘s avonds? Ik heb altijd moeite met inslapen als ik bijvoorbeeld een spannende (niet per se enge) serie heb gekeken of gelezen. Na het sporten heb ik ook meer moeite met inslapen.
MarlindeRooz schreef:Ik was tot mijn 24e altijd een slechte inslaper. Ik kon makkelijk uren wakker liggen. Maar na m’n hersenschudding sliep ik in als een baby. Maximaal 20 minuten en ik was weg.
Blijkbaar mocht ik daar maar 5 jaar van profiteren. Nu ik weer een beetje een stabieler leven heb, met niet constant enorme stress, kan ik weer niet in slaap komen.
Terwijl ik wel moe ben. En ik word ook vroeg wakker. Plus 9000 stappen gezet vandaag. Dus op zich moet ik kunnen slapen.
Kaitlyn schreef:imaudy schreef:Kunnen wij nog een foto van de boef krijgen?
Deze is wel passend![]()
[ Afbeelding ]
Maar het is eigenlijk een grote knuffelbeer
[ Afbeelding ]
Oh zebrastreep wat een ontzettend vervelende situatie zeg. Ik snap dat dit hele dubbele gedachten geeft.
MarlindeRooz schreef:denisesilver schreef:Hoe schakel je af ‘s avonds? Ik heb altijd moeite met inslapen als ik bijvoorbeeld een spannende (niet per se enge) serie heb gekeken of gelezen. Na het sporten heb ik ook meer moeite met inslapen.
Soms kijk ik Tv (iets luchtigs). Soms lees ik. Soms op m’n telefoon scrollen. Ga vaak ook in de avond even wandelen (vandaag niet).
En dan ga ik meestal in bed liggen een podcast luisteren tot ik in slaap val. Het liefst een saaie podcast haha. Maar als ik na 45 min nog niet slaap ga ik soms uit bed en soms even wat anders doen. Anders raak ik gefrustreerd.
Caffeine na 18:00 doe ik ook niet en koffie alleen in de ochtend. Melatonine helpt niet. Ander medicatie wil ik niet.
Dus nu wordt het een battle met mezelf. Overdag niet slapen en op tijd eruit (6:30-7:30). Tot ik weer netjes om 23.00 slaap.