Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-24 22:58

Iemand heeft een oud barrel voor mijn huis neergezet... En dat ding dat stinkt een partij naar benzine, niet normaal. En nu meurt mijn huis inmiddels dus ook naar benzine! En ja ik ben naar buiten gelopen, die auto is de oorzaak, het is geen auto die hier in de straat thuishoort dus ik heb ook geen idee waar ik kan aanbellen met de vraag of ze hem elders parkeren. Lekker aso, je gore mc'stink auto bij een ander parkeren.
Bah als ik iets smerig en benauwend vind dan is het benzinelucht

Themba

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-24 23:16

Politie bellen. Iets wat zo stinkt en overlast veroorzaakt is niet de bedoeling

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-24 23:22

Gaat niet helemaal goed maak mij te druk. Met heb het koud en warm tegelijk. Met steken op mijn borst en last van slijm.

Vuurwerk bom.

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-24 23:28

_San87_ schreef:
Lisette0 schreef:

Die zouden ook verboden moeten worden.

:')

Ja weet je, je hoeft ze niet te eten.

Gelukkig niet nee.

Wie dat bedacht heeft... :r

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-24 23:37

Gelukkig is smaak een kwestie van.. tsja, smaak :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-24 23:44

Hutcherson schreef:
Ik erger me vandaag aan het feit dat ik heel angstig word van volgtopics van mensen met kanker. Ik volg ze toch omdat ik steeds hoop goed nieuws te lezen en ik word heel blij van de kracht en geluk van die mensen.
Maar ik word er zo bang van. De risicofactoren die genoemd worden, mijn familiegeschiedenis, de angst om de kwaliteit van leven kwijt te raken.

Ook al probeer ik alles goed in de gaten te houden bij mezelf, je kunt verre van alles weten/voelen. En het kan iedereen gebeuren. Roken/niet roken, drinken/niet drinken, bewegen etc lijkt allemaal geen factor meer te zijn.

Ik heb er vandaag echt enorm last van dat me dat mentaal heel erg bezit houd en bang maakt.
En daarna voel ik me echt een stommerik omdat ik me op loop te naaien voor dat wat helemaal niet is, terwijl voor die kanjers die hier wel inzitten is die angst werkelijkheid. En dan denk ik: stel je verdorie niet zo aan. Prijs jezelf gelukkig en geniet.

Genieten doe ik sowieso elk moment.. Ik zie teveel ellende in mijn werk ook, dus pratice what you preach.
Maar toch bekruipt dit me dan af en toe. En dan denk ik: niet meer op klikken..maar ik wil goed nieuws lezen en steun bieden waar dat kan... Grrrr. Stom brein.

Als het je zo bezig houdt, kun je er misschien beter hulp voor zoeken, dit maakt het leven ook niet leuker.

Lisette0 schreef:

Hallo, met de bedenker van karamel zeezout, hoe kan ik je helpen?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 00:00

Urbanus schreef:
Lisette0 schreef:

Hallo, met de bedenker van karamel zeezout, hoe kan ik je helpen?

Hoe komen we aan onbeperkt gratis samples?
:9

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 00:05

Zodra het uur of 10 in de avond is, veranderd mijn Facebook mee in mijn vermoeide stemming. laat alleen nog maar van die deprimerende teksten en quotes voorbij komen .

En hoe meer moe ik ben hoe meer ik dat dan ook persoonlijk op mijzelf betrek en er over na ga denken.

Laat mij gewoon moe zijn zonder zoveel na te moeten denken :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 00:09

Vuurwerk... blijkbaar vanmiddag vuurwerk in de buurt van stal en m'n paard over de zeik. Dat was half 3. Zag dat ze savonds niet naar d'r hooi durfde (onder t afdak). Dus maar weer naar stal gereden om ook buiten hooi op te hangen, zodat ze de boel in de gaten kan houden ipv onder t afdak te staan. Was toen al uren later maar door die bosmongolen van de middag is t vuurwerk ver in de verte nu ook nog enger.

Boos dat deze scheitzooi nu al begint. Arme paarden :(:)

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 01:29

Ach is dat gezeik met vuurwerk nu alweer begonnen. Zo sneu voor de beesten. En die gasten vinden het enkel stoer en gaan van idioot naar psychopaat met dat vuurwerk.

Gelukkig hier een dorpje waar op oud en nieuw zelf 2 potten de lucht in gaan en thats it.

Vond dat op onze oude plek wel spannend altijd vanaf begin december.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 02:07

Zoveel m’n neus gesnuiten dat het gewoon pijn doet om nog een keer te snuiten (misschien voelt het ook zo voor mensen die teveel coke hebben gesnoven waarbij hun neusvleugels kapot zijn gegaan? Geen idee, bedenk me het opeens)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 02:10

Hutcherson schreef:
Ik erger me vandaag aan het feit dat ik heel angstig word van volgtopics van mensen met kanker. Ik volg ze toch omdat ik steeds hoop goed nieuws te lezen en ik word heel blij van de kracht en geluk van die mensen.
Maar ik word er zo bang van. De risicofactoren die genoemd worden, mijn familiegeschiedenis, de angst om de kwaliteit van leven kwijt te raken.

Ook al probeer ik alles goed in de gaten te houden bij mezelf, je kunt verre van alles weten/voelen. En het kan iedereen gebeuren. Roken/niet roken, drinken/niet drinken, bewegen etc lijkt allemaal geen factor meer te zijn.

Ik heb er vandaag echt enorm last van dat me dat mentaal heel erg bezit houd en bang maakt.
En daarna voel ik me echt een stommerik omdat ik me op loop te naaien voor dat wat helemaal niet is, terwijl voor die kanjers die hier wel inzitten is die angst werkelijkheid. En dan denk ik: stel je verdorie niet zo aan. Prijs jezelf gelukkig en geniet.

Genieten doe ik sowieso elk moment.. Ik zie teveel ellende in mijn werk ook, dus pratice what you preach.
Maar toch bekruipt dit me dan af en toe. En dan denk ik: niet meer op klikken..maar ik wil goed nieuws lezen en steun bieden waar dat kan... Grrrr. Stom brein.

He wat is dit rot voor je zeg Y;(
Dit soort gedachten kunnen heel veel van je leven in beslag nemen, mijn partner heeft hier ook erg veel last van al neigt het bij hem meer naar hypochonder.
Heb je hier wel eens hulp voor gezocht? Dat kan veel helpen, dit zijn geen rare gedachtes om te hebben maar natuurlijk wel heer vervelend voor jou in deze mate

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 03:08

fleurtjeuh schreef:
He wat is dit rot voor je zeg Y;(
Dit soort gedachten kunnen heel veel van je leven in beslag nemen, mijn partner heeft hier ook erg veel last van al neigt het bij hem meer naar hypochonder.
Heb je hier wel eens hulp voor gezocht? Dat kan veel helpen, dit zijn geen rare gedachtes om te hebben maar natuurlijk wel heer vervelend voor jou in deze mate

Het is niet zo dat dit hele dagen in beslag neemt. Ik heb dit af en toe. Dit is geen doorgewinterde angststoornis maar gewoon iets wat me af en toe bekruipt. Ik denk dat de 'mate' die ik blijkbaar schets in mijn post niet helemaal stroken met de werkelijkheid. Het helpt al enorm om het even van me af te typen. Heb het er ook even over gehad met mijn man en daarna me erbij neergelegd. Het is oke. Ik ben zelf opgeleid met psychiatrie en ken de meest gebruikte schema's en instrumenten. Ken mezelf erg goed en weet dat dit er af en toe gewoon mag zijn. Het belemmerd me niet in mijn dagelijkse zijn. Maar bedankt voor je liefdevolle bezorgdheid. Het was fijn om hier even te typen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 04:02

Als morgen in het nieuws staat dat er ongeoorloofd 10 hectare regenoerwoud is omgezaagd....

Dat was mijn vriend.....
Mijn hemel kan die vent zagen nachts -O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 04:25

Pff de zoveelste nacht wakker vanaf half 2..

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 06:43

Dagdienst nummer 6 en ik ben behoorlijk gesloopt. Hierna nog twee nachten erachteraan en dan is deze ellendige werkreeks ook weer klaar.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 08:00

Ik weet niet of het een ergernis is of grappig. Maar ik droomde vannacht dat ik een heel irritant geluid hoorde en wat ik deed, het ging niet weg en werd niet minder. Om vervolgens flink geïrriteerd wakker te worden en dan constateren dat dat irritante geluid er nog steeds is! Bleek het mijn snurkende man te zijn :') _-:(

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 08:17

Dacht dat ik verkouden vrij was, maar word net wakker met een vol voorhoofd, lekker benauwd.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 10:12

poedersuiker geslapen, leek net of er kramp zou komen in m'n kuit. En ik heb al een gekneusde knie..
Straks verjaardag van m'n man, hij moet het alleen doen en ik moet m'n pootje omhoog houden maar dat mag niet op de bank omdat ik dan zitplaatsen bezet hou. Dus weet nog niet hoe ik dat ga oplossen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 10:22

Pak een stoel of een kruk? Echt, zo moeilijk kan het niet zijn.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 10:23

hagelslag schreef:
Als morgen in het nieuws staat dat er ongeoorloofd 10 hectare regenoerwoud is omgezaagd....

Dat was mijn vriend.....
Mijn hemel kan die vent zagen nachts -O-

Maak er maar 20 van, die van mij deed mee |(

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 10:25

fjordjes schreef:
poedersuiker geslapen, leek net of er kramp zou komen in m'n kuit. En ik heb al een gekneusde knie..
Straks verjaardag van m'n man, hij moet het alleen doen en ik moet m'n pootje omhoog houden maar dat mag niet op de bank omdat ik dan zitplaatsen bezet hou. Dus weet nog niet hoe ik dat ga oplossen

Waarom zou je in vredesnaam niet op de bank mogen zitten?
Wat is dat voor raars?
Of ben jij geen deel van familie die een zitplaats nodig heeft?
Of is zijn familie zo slecht ter been dat ze alleen op de bank kunnen zitten?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 10:31

Ik denk dat de man van fjordjes bedoelt dat ze niet dwars over de bank mag zitten omdat ze dan 3 zitplaatsen in beslag neemt omdat haar been gestrekt moet zijn. Allicht kan je toch op de bank en een krukje ervoor zetten? Of op een stoel?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 10:50

Schuur_ schreef:
Ik denk dat de man van fjordjes bedoelt dat ze niet dwars over de bank mag zitten omdat ze dan 3 zitplaatsen in beslag neemt omdat haar been gestrekt moet zijn. Allicht kan je toch op de bank en een krukje ervoor zetten? Of op een stoel?

Oja dat zou kunnen, zo had ik het niet gelezen :')
T is nog vroeg zegmaar

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 10:54

fjordjes schreef:

Voet op tafel :Y) dan hou je geen zitplek bezet _O-

Maar ik zou niet heengaan
Of je kunt op een 2persoons bank zitten je been bij de man op schoot.
Of stik erin en ga lekker zelf.

@fleurtjeuh
En dan sochtends vragen heb je lekker geslapen schatje.
fiets _O- meerdere uren wakker gelegen