Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 22:25

Ik zie dat de hond geplaatst is.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 22:32

Marcella schreef:
Ik zie dat de hond geplaatst is.

Oh,dat heb ik gemist dan.Dacht dat je hem nog steeds had.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 23:01

Nee na 2 dierenartsen alles geregeld en afgestaan. Hopelijk heeft hij zijn 5 sterren huisje gevonden.

De katten zaten met zijn 3en op een rij op bed van yes hebben we even geregeld.

Okay ontstekingsremmer hakt erin tijd om naar bed te gaan. Even kijken hoe ik het morgen met de moestuin gaat doen.

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 23:56

Mn ouders, nuchtere boeren, die van iemand een verhaal hoorde over aardstralen en de kastjes er tegen en dat moet ik nu ook écht proberen.
'wie weet werkt het' a la 500 euro.
Van de week zat m'n moeder te mieten dat ik iets wilde proberen voor 20 euro :+

Die mensen zijn zo vatbaar. Ongelooflijk :')

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 00:07

Pakket met medicatie is door postNL afgeleverd bij de idiote oude buren van ons vorige huis. Sinds vorige maand verhuist, keurig verhuisservice aangevraagd (EN BETAALD!) bij postNL.. En kreeg net dus bericht dat pakket is afgeleverd bij hun. Ik ga dus even een klacht indienen bij postNL aangezien ik betaal voor die service, ik die mensen niet vertrouw en weet dat ze pakket gewoon openen en al mijn persoonlijke gegevens (geboortedatum, IDkaartnummer etc) staan erop. Iets met AVG?!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 00:33

Wasmachine _-:( kapot _-:(

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 00:45

Nyaleti schreef:
Mn ouders, nuchtere boeren, die van iemand een verhaal hoorde over aardstralen en de kastjes er tegen en dat moet ik nu ook écht proberen.

De mijne zijn ook zo.Laten zich allerlei te dure spullen aansmeren,waaronder een Ritello stofzuiger van 2500€ via huis aan huis verkoop.Dat ding heeft slechts 6 maanden gewerkt.
Hun wagen is aan vervanging toe en de garage probeert hen nu een hele grote dure te verkopen wat ze echt niet nodig hebben.
Maar o wee als ik iets koop wat ik echt nodig heb.Dan gaat mijn vader te keer,meestal achter mijn rug om.

Door mijn laatste aanvaring met hem is hij ervan overtuigd dat ik achter hun geld aan zit terwijl ik alleen maar wil helpen.
Hij moet me niet meer om hulp vragen nu.

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 04:02

Mensen die klagen over mijn lichaamsgeur bij de teamleider in plaats van bij mij. Als ze het bij mij zouden doen dan kan ik tenminste uitleggen dat ik een genetisch defect heb wat ervoor zorgt dat deo/hygiëne niet werkt. Maar nee, in plaats daarvan denken ze dat het komt door slechte persoonlijke hygiëne...

En aangezien ik niet weet wie het was kan ik ook moeilijk een toelichting geven. Zucht.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 07:37

Merlen schreef:
Nyaleti schreef:

De mijne zijn ook zo.Laten zich allerlei te dure spullen aansmeren,waaronder een Ritello stofzuiger van 2500€ via huis aan huis verkoop.Dat ding heeft slechts 6 maanden gewerkt. <KNIP>

Flashback! Die stofzuigerjongens hebben wij ook eens aan de deur gehad ja. Toen hij de prijs noemde zijn we in de lach geschoten en we zijn blijven lachen tot ie buiten stond.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 08:01

Eerste wereldprobleem....

Ik dacht een mooi ritje te hebben. 14 ton voer in 1 silo jagen met een korte 3 meter slang.

Kom ik eraan. Zijn ze bezig met de bestrating....
Waar ik nog niet over heen mag omdat het niet klaar is...
Dus kan ik 8 meter slang trekken ipv 3.

Afbeelding

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 08:18

HopeMyDay schreef:
Mensen die klagen over mijn lichaamsgeur bij de teamleider in plaats van bij mij. Als ze het bij mij zouden doen dan kan ik tenminste uitleggen dat ik een genetisch defect heb wat ervoor zorgt dat deo/hygiëne niet werkt. Maar nee, in plaats daarvan denken ze dat het komt door slechte persoonlijke hygiëne...

En aangezien ik niet weet wie het was kan ik ook moeilijk een toelichting geven. Zucht.

Dat is rot.

Hoewel ik het snap, is het heel lastig om dit bespreekbaar te maken en kan het zijn dat collega's zich hiervoor schamen om dit bij je te melden.

Wij hadden op onze vorige werk ook een collega die dit had namelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 08:27

Nyaleti schreef:

Och ja, mijn moeder is ook zo naïef.. Heeft ooit een Kirby stofzuiger voor 3500 euro gekocht :')

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 08:28

Ik stink maar had geen tijd om te douchen, nu net op mn werk een snel doekje langs de oksels en deo opgedaan :o (no judgment please)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 08:35

Ik schrok wakker om 5.30u en sindsdien wakker gebleven en nu hoofdpijn. Ugh!

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 10:50

Iemand die ik ken zoekt een verzorgster voor een paard (wel redelijk mak). Is bereden maar de verzorgster mag alleen wortels geven, longeren en ernaast wandelen. De bijdrage ligt boven het bedrag van wekelijks bij een manege rijden. Dan denk ik, is daar serieus vraag naar?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 11:10

HopeMyDay schreef:

Oh dit is echt heel vervelend probleem :(:)

_
Imaudy, hoeveel is dat bedrag? Heb geen idee wat manege lessen kosten :') vind dat wel gek. Als het beestje rijbaar en braaf is, is laat die verzorger ook af en toe genieten.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 11:19

imaudy schreef:
Iemand die ik ken zoekt een verzorgster voor een paard (wel redelijk mak). Is bereden maar de verzorgster mag alleen wortels geven, longeren en ernaast wandelen. De bijdrage ligt boven het bedrag van wekelijks bij een manege rijden. Dan denk ik, is daar serieus vraag naar?

Ja die types ken ik ook, ze zoeken meestal gewoon een stalhulp die ook nog mag betalen ipv betaald worden. Idem mensen die compleet groene paarden aanbieden die de betalende bijrijder voor de lol mag beleren :=

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 11:32

100 euro per maand :+

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 11:33

Dan zal het niet storm lopen met mensen die reageren :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 11:34

Reïntegratie die vind dat ik gewoon aan het werk kan. Eh moest van de huisarts rustig aan doen dat betekent naar mijn inzien niet werken.

Maar kan het verkeerd hebben.

Oh dan geen administratief werk, maar gewoon in de winkel werken.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 11:42

imaudy schreef:

Serieus? Dat vind ik echt heel veel. Ik vraag een stuk minder en dan mogen ze gewoon van alles ermee doen. Alleen rijden niet zonder mij erbij omdat hij net onder het zadel is. :+

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 11:49

Mandarijn schreef:
imaudy schreef:

Serieus? Dat vind ik echt heel veel. Ik vraag een stuk minder en dan mogen ze gewoon van alles ermee doen. Alleen rijden niet zonder mij erbij omdat hij net onder het zadel is. :+

Ja, serieus :+

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 12:09

Marcella schreef:
Reïntegratie die vind dat ik gewoon aan het werk kan. Eh moest van de huisarts rustig aan doen dat betekent naar mijn inzien niet werken.

Maar kan het verkeerd hebben.

Oh dan geen administratief werk, maar gewoon in de winkel werken.

Rustig aan doen staat uiteraard niet altijd gelijk aan niet werken.
Maar bijvoorbeeld hale dagen.

Balen als re-integratie niet achter je staat.

Die hebben bij mij altijd gelukkig achter mij gestaan.
Zelfs de coach bij het UWV stond achter mij maar kon ook niet anders dan achter de regels staan.
Maar in alles merkte ik dat hij helemaal met mij mee dacht.
Ik heb juist door beide bovenstaande, die ik als wonder ook het hele proces heb gehad, me altijd gesteund gevoeld.
Door oa de re-intregratie en hun eindverslag is UWV op het oordeel teruggekomen. Met hulp van een zeer doortastende advocaat, dat wel }>

Kun je voor nu ook geen vrijwilligerswerk gaan doen en zo laten zien wat wel en niet kan?

Dat ik altijd alles aan heb gepakt en proberen te doen wat het UWV van mij wilde heeft mij uiteindelijk geholpen.
Ook als vrijwilligerswerk zegt, dat jij altijd komt is niet verantwoordelijk naar jezelf toe.
Want dat is mijn valkuil, als ik zeg dat ik die dag kom, doe ik dat ook. Ook al donder ik om van de migraine.
Zo is er toch een beter beeld gekomen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 12:28

Oh ben gek genoeg om te proberen terwijl ik weet dat ik niks mee opschieten. Maar weet ook dat ik dan roofbouw gaat doen.

Maar ga gewoon beschermd werken aanvragen.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 12:32

Klopt dan doe je idd roofbouw, maar dat willen ze toch graag zien?

Ik hoop dat je dat lukt beschermt werk vragen, deden ze bij mij niet