Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Mn ouders, nuchtere boeren, die van iemand een verhaal hoorde over aardstralen en de kastjes er tegen en dat moet ik nu ook écht proberen.
'wie weet werkt het' a la 500 euro.
Van de week zat m'n moeder te mieten dat ik iets wilde proberen voor 20 euro
Die mensen zijn zo vatbaar. Ongelooflijk
Merlen schreef:Nyaleti schreef:Mn ouders, nuchtere boeren, die van iemand een verhaal hoorde over aardstralen en de kastjes er tegen en dat moet ik nu ook écht proberen.
De mijne zijn ook zo.Laten zich allerlei te dure spullen aansmeren,waaronder een Ritello stofzuiger van 2500€ via huis aan huis verkoop.Dat ding heeft slechts 6 maanden gewerkt. <KNIP>
HopeMyDay schreef:Mensen die klagen over mijn lichaamsgeur bij de teamleider in plaats van bij mij. Als ze het bij mij zouden doen dan kan ik tenminste uitleggen dat ik een genetisch defect heb wat ervoor zorgt dat deo/hygiëne niet werkt. Maar nee, in plaats daarvan denken ze dat het komt door slechte persoonlijke hygiëne...
En aangezien ik niet weet wie het was kan ik ook moeilijk een toelichting geven. Zucht.
Nyaleti schreef:Mn ouders, nuchtere boeren, die van iemand een verhaal hoorde over aardstralen en de kastjes er tegen en dat moet ik nu ook écht proberen.
HopeMyDay schreef:Mensen die klagen over mijn lichaamsgeur bij de teamleider in plaats van bij mij. Als ze het bij mij zouden doen dan kan ik tenminste uitleggen dat ik een genetisch defect heb wat ervoor zorgt dat deo/hygiëne niet werkt. Maar nee, in plaats daarvan denken ze dat het komt door slechte persoonlijke hygiëne...
En aangezien ik niet weet wie het was kan ik ook moeilijk een toelichting geven. Zucht.
imaudy schreef:Iemand die ik ken zoekt een verzorgster voor een paard (wel redelijk mak). Is bereden maar de verzorgster mag alleen wortels geven, longeren en ernaast wandelen. De bijdrage ligt boven het bedrag van wekelijks bij een manege rijden. Dan denk ik, is daar serieus vraag naar?
Marcella schreef:Reïntegratie die vind dat ik gewoon aan het werk kan. Eh moest van de huisarts rustig aan doen dat betekent naar mijn inzien niet werken.
Maar kan het verkeerd hebben.
Oh dan geen administratief werk, maar gewoon in de winkel werken.