Urbanus schreef:Kom hier, dan deel ik mijn kaasfondue met je.
Lief

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CupCakes_ schreef:Ik weet niet of het hier in dit topic past. Maar ik ben echt vreselijk teleurgesteld in mijn vriend en zijn vrienden.
Afgelopen jaar heb ik op de covid afdeling gewerkt waar ik echt verschrikkelijke dingen gezien heb. Dit heb ik nog niet helemaal verwerkt merk ik toch wel.
Mijn vriend zijn collega waarmee hij intensief werkt is afgelopen donderdag positief getest. Ik werk op dit moment in de thuiszorg met een hele kwetsbare doelgroep. Mijn vriend verdomd het letterlijk om een zelftest te doen na 5 dagen. Hierop heb ik gezegd dat hij maar minimaal een dag of 10 aan de andere kant van het eiland blijft. Hij is hierom ook diep beledigd.
Vanavond hadden ze een schuurfeest ergens
Krijg ik een foto doorgestuurd dat zijn positieve collega mee is. Het argument? Hij was 24u klachtenvrij. What. The fiets?!![]()
Vandaag heb ik namelijk het landelijke infectiepreventie nog aan de lijn gehad voor een cliënt. De richtlijn is nog steeds 5 dagen quarantaine en dan pas 24uur klachten vrij.
Ik ben zò teleurgesteld in hun. En vooral in mijn vriend. Hij weet dat ik een kei heftig jaar achter de rug heb en nog gaat hij er zo laks mee om.
Ik begrijp zoiets ècht niet he.
Femke_Tweety schreef:Als iemand nog te beroerd is om zoiets simpels te doen als een zelftest,
Wanneer dat voor diens partner om zéér begrijpelijke redenen erg belangrijk is, dan zou ik ook uitermate kwaad zijn, en die persoon vooreerst niet hoeven zien.
Komop zeg, zo'n zelftest stelt niets voor, hij is in contact geweest met een besmette collega en CC werkt met zeer kwetsbare cliënten.
Ik zou daar echt over vallen.
Gewoon even een weekje iedere ochtend een zelftest is echt niet veel gevraagd in deze situatie.
_San87_ schreef:Een ijzerdraad spannen tussen twee ophangpunten is een foutieve manier om een lijst op te hangen heb ik net geleerd.
Merk daarbij op dat de lijst te zwaar is om hem liggend op bovenstaande manier op te hangen. Maar staand is één ophangpunt voldoende.
Alja schreef:_San87_ schreef:Een ijzerdraad spannen tussen twee ophangpunten is een foutieve manier om een lijst op te hangen heb ik net geleerd.
Merk daarbij op dat de lijst te zwaar is om hem liggend op bovenstaande manier op te hangen. Maar staand is één ophangpunt voldoende.
Is dat die lijst die laatst naar beneden was gevallen?
Tigress schreef:Dat mensen van een 10 seconden video beoordelen dat mijn pup wellicht niet brindle is.
Mensen, ik heb het beestje voor me. Dat is toch echt brindle, ik weet wat ik in huis heb gehaald