Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-26 16:55

Ik weet nog niet of ik een latter ben :Y) maar als je het niet probeert weet je het ook niet.
In Nederland zat ik vaak wel maximaal op een uur afstand, dat was prima te doen, ook voor alleen een avondje ofzo.
Hier in Frankrijk is een uurtje rijden voor iets inmiddels al om de hoek :+ daar wen je wel aan.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 09:32

Gisteren prima date gehad maar vooralsnog mis ik er een bepaald gevoel bij. Als we langer hadden gechat hadden we echt wel leuke gesprekken gehad denk ik. Ook een te drukke dag gehad en locatie was ook niet sfeervol/leeg haha. Hij heeft meteen betaald en bedankte me vrijwel meteen thuis voor de gezellige avond. Hebben 2 uurtjes gekletst en toen ging de zaak dicht. Voelde het eerste uur een beetje als een zakelijke afspraak. Tweede uur wel een andere vibe. Ik vind zijn leef stijl erg chill. Ik denk alleen dat met de gebondenheid van het leven met mijn zoontje ik daar niet voldoende in mee zal kunnen. Misschien had de date net nog iets langer moeten duren. Ben benieuwd. Voor nu besloten het contact vanuit hem te laten komen. Ben benieuwd ook wel wat hij daarin doet.

palousa_boy

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 09:42

Jullie hadden natuurlijk ook langer samen door kunnen brengen :+ ik heb ook weleens nog 2 uur zitten praten in de auto (ja echt alleen praten :+) toen ik iemand naar huis bracht..

Maargoed, afwachten dus :D hoop je dat hij contact opneemt of vind je het eigenlijk ook wel goed zo? Je komt iig niet super enthousiast over :')

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 12:38

Ja had gekund :+ . maar ik vond het wel prima voor nu. Wekker ging ook gewoon weer vroeg dus dan vind ik doordeweeks wel prima om rond half 11 weer thuis te zijn. Ik kijk niet echt uit naar een berichtje ofzo op dit moment. Voel me inderdaad niet echt heel erg enthousiast. Na de laatste date had ik dat wel maar toen voelde ik het enthousiasme tussen ons gewoon al tijdens de date (daar toen niet mee kunnen praten) dus ergens heb ik op dat vlak ook al mijn antwoord denk ik. Maar dat is ook wel waarom ik dat lang contact van te voren en hele verwachtingen creëeren minder fijn vind tegenwoordig. Ene moment klikt het na super leuke gesprekken op voorhand wel en andere kant mist er toch 'iets'. Dus in dat opzicht blij dat ik geen avonden/weken geappt heb weer.

Ben wel nieuwschierig hoe hij het ergens ervaren heeft overigens. Meestal check ik dat tijdens het gesprek al een beetje maar nu zaten we een beetje tegen de tijd aan van de serveerster.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 14:00

Ja, begrijpelijk. Wat dat betreft is Breeze wel een beter dan vooraf lang chatten en verwachtingen creëeren.
Ik heb Breeze ook aangeslingerd nadat ik nog een keer in de mooie woorden van de apotheker met het springpaard en het dubbelleven ben getrapt, maar hij liegt helaas dus keer op keer. Ga ik op Breeze, kom ik hem gelijk weer tegen (uiteraard weer met zijn AI-foto's), dat stak toch wel even. :+
Was echt een leuk persoon om mee te praten en mee te lachen, maar ik kan gewoon niets met mensen die anderen oplichten over wie ze zijn, wat ze doen en wat ze willen.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 18:38

Ik heb morgenavond een date, gisteren gematcht en lekker snel initiatief tot afspreken, maar ook gewoon meteen duidelijk en concreet, I like :j
Kom hem eigenlijk al jaren tegen op tinder en volgens mij hebben we ook wel eens gematcht, maar geen idee meer hoe en wat. Vorig jaar zag ik hem een keer op een feestje met mijn ex, toen herkende ik hem. Dus ben heel benieuwd :D

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 20:36

Tja dat zou ik ook weleens willen maar soms heb je ook geen keuze gezien de afstanden die ik moet afleggen bijvoorbeeld :Y)
Ben benieuwd of het wat gaat worden dan uiteindelijk als jullie al vaker match geweest zijn :D

Als het Liegen al begint voordat je elkaar überhaupt kent daar zou ik ook geen interesse in hebben, dat beloofd weinig goeds voor de toekomst.

Weken lang appen heb ik niet zo veel problemen mee, in het ergste geval heb ik me iig een tijdje vermaakt :Y)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 21:37

Chickyy wat was je indruk op het feestje van hem? Ook even gekletst? Ben benieuwd! Lekker spontaan zo!

Palousa boy, sowieso is jou situatie ook wel echt anders. Ik zou met zulke reis afstanden wel echt de moeite nemen om iemand te leren kennen. Slaap je ook wel eens daar met een date? Of is je intentiee echt maar paar uur doorbrengen. Hier heeft het me 2 x 15 minuten fietsen gekost en 2 uurtjes wat drinken haha. Wel het contact afgesloten. Hij vond het gezellig en dacht dat we nog gerust lang konden door kletsen maar voelde de match niet. Dus dat is fijn. Meteen afgesloten :) .

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 21:56

Haha nee, mijn ex flipte al de pan uit toen ik hem aanwees en zei dat ik hem wel eens op tinder had gezien :') Maar wel een leuke man, mooi lang, geen kinderen..

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 21:57

Haha ja flipte hij. Hebben jullie gezamelijke vrienden nog?

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 22:10

Nee mijn ex kende hem niet, zag via Facebook wel wat lijntjes met kameraden van mijn ex, maar das prima.. Mijn ex was gewoon verschrikkelijk jaloers omdat hij zelf vreemdging :')

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 22:18

Steenbok12 schreef:
Chickyy wat was je indruk op het feestje van hem? Ook even gekletst? Ben benieuwd! Lekker spontaan zo!

Palousa boy, sowieso is jou situatie ook wel echt anders. Ik zou met zulke reis afstanden wel echt de moeite nemen om iemand te leren kennen. Slaap je ook wel eens daar met een date? Of is je intentiee echt maar paar uur doorbrengen. Hier heeft het me 2 x 15 minuten fietsen gekost en 2 uurtjes wat drinken haha. Wel het contact afgesloten. Hij vond het gezellig en dacht dat we nog gerust lang konden door kletsen maar voelde de match niet. Dus dat is fijn. Meteen afgesloten :) .

Nouja ik ben pas net weer gestart met daten na 13 jaar relatie dus heel veel recente ervaring heb ik niet :+
Tot nu toe 1 zo'n ver weg ontmoeting gehad maar we wisten eigenlijk wel van tevoren dat het niet voor een relatie zou zijn en dat is ook prima. We hebben een leuke dag gehad en na afloop was ik echt wel een beetje op :Y)
Toen besloten dat ik niet zou blijven slapen maar mocht het met iemand zijn met wel de intentie voor meer dan sluit ik niet uit dat ik ergens blijf slapen nee, dat is dan wel de moeite.
Ben toen om 6 uur van huis gegaan en was 1uur snachts weer thuis :+

--

Een jaloerse ex lijkt me lastig

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 22:47

Nu is ie niet meer lastig, maar een relatie met jaloezie is verschrikkelijk en wil ik nooit meer :n

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 23:40

Nee groot gelijk. Ik heb het zelf meegemaakt en in mijn omgeving gezien dat de meest jaloerse types vaak hun eigen gedrag projecteren op hun partner. Dan zijn ze zelf bijvoorbeeld heel flirty of ze gaan vreemd en dan zijn ze zelf mega jaloers en claimerig.

Met daten ook mee gemaakt dat mannen het niet kunnen handelen dat ik mannelijke vrienden heb. Eentje vond het al een probleem als ik dan een avond alleen bij m'n beste maat op visite zou gaan. Ja dan werkt het niet. Ik ga niet m'n vrienden laten vallen omdat iemand jaloers wordt dan

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 12:46

capopjekop schreef:
Nee groot gelijk. Ik heb het zelf meegemaakt en in mijn omgeving gezien dat de meest jaloerse types vaak hun eigen gedrag projecteren op hun partner. Dan zijn ze zelf bijvoorbeeld heel flirty of ze gaan vreemd en dan zijn ze zelf mega jaloers en claimerig.

Met daten ook mee gemaakt dat mannen het niet kunnen handelen dat ik mannelijke vrienden heb. Eentje vond het al een probleem als ik dan een avond alleen bij m'n beste maat op visite zou gaan. Ja dan werkt het niet. Ik ga niet m'n vrienden laten vallen omdat iemand jaloers wordt dan

Ik heb dat laatste dan weer andersom, gezien mijn werk en hobby heb ik gewoon heel veel contact met vrouwen en dat heeft in het verleden wel wat jaloezie opgeleverd in relaties maar dat is dan toch wel hun probleem :Y)

Date gisteren was gezellig en hebben idd wat uitloop, ze is er nog :D

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 15:20

Jaloezie heeft vaak te maken met een onveilige hechtingsstijl. Het is zelden de oorzaak zelf, maar eerder een symptoom van dieperliggende angst om iemand te verliezen, onzekerheid over de eigenwaarde, of gebrek aan basisveiligheid in relaties.
en het zelf vreemdgaan is heeft hier ook mee te maken omdat jaloezie vaak samen gaat met destructief gedrag.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-26 16:08

Leuk Palousa!

Mijn date gisteren was gezellig, kletsten makkelijk weg, kenden veel dezelfde mensen en houden wel van dezelfde dingen. Miste nog wel de aantrekkingskracht, maar heb wel het idee dat dat nog kan komen. Bij mijn ex was het meteen wat meer vuurwerk, maar dat was ook niet perse positief. Misschien is een rustiger tempo wel veel beter. Hij gaf ook aan het leuk en gezellig te vinden, we appen nog lekker door, maar de bal voor een vervolg ligt wel bij hem.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-26 23:59

Chickyy schreef:
Leuk Palousa!

Mijn date gisteren was gezellig, kletsten makkelijk weg, kenden veel dezelfde mensen en houden wel van dezelfde dingen. Miste nog wel de aantrekkingskracht, maar heb wel het idee dat dat nog kan komen. Bij mijn ex was het meteen wat meer vuurwerk, maar dat was ook niet perse positief. Misschien is een rustiger tempo wel veel beter. Hij gaf ook aan het leuk en gezellig te vinden, we appen nog lekker door, maar de bal voor een vervolg ligt wel bij hem.

Fijn dat je een leuke date gehad hebt! Zelf zou ik persoonlijk bij de eerste date wel aantrekkingskracht willen hebben. Bij mijn date van een tijdje geleden miste ik dat direct. Maar die aantrekkingskracht is er bij mij direct of het is het niet :) Ik ben benieuwd of er nog een tweede date komt bij jullie!

Ik heb afgelopen weekend mijn date gehad. Ik vond het een mega geslaagde date! Ik ben zelfs blijven slapen :o De volgende date staat al gepland. *\o/*

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 08:57

Ja er is een 2e date geweest en waren zo 4 uur verder. Was bij hem thuis, mooi huis, netjes. Bij het afscheid een knuffel en kus. Het voelt fijn en ontspannen en voelde nu wel meer de klik. Ben vooral door kleine normale dingen positief verrast, maar dat zegt vooral hoe fiets up mijn ex was.

Even kijken of hij deze week een keer bij mij komt eten ofzo.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 09:27

Chickyy schreef:
Ja er is een 2e date geweest en waren zo 4 uur verder. Was bij hem thuis, mooi huis, netjes. Bij het afscheid een knuffel en kus. Het voelt fijn en ontspannen en voelde nu wel meer de klik. Ben vooral door kleine normale dingen positief verrast, maar dat zegt vooral hoe fiets up mijn ex was.

In mijn ogen moet je ook weer niet teveel vergelijken met je ex want daar wordt het niet perse beter van. Als ik alle kleine dingen van mn ex moet gaan vergelijken met een date dan wordt ik al depressief voordat ik weer een relatie heb met iemand :Y) dan ga ik ook nooit meer iemand kunnen vertrouwen en dat is toch wel redelijk belangrijk in een relatie.

Ben verder natuurlijk wel benieuwd of het wat gaat worden :D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 13:37

Afgelopen week twee keer afgesproken met date een keer ging hij mee naar Ikea daarna samen de stad in gegaan, wat gegeten en op terrasjes wat gedronken en wat winkels bezocht. En gister is hij bij mij gekomen hebben we eerst koffie gedronken daarna aan de wandel gegaan door de bossen met mijn 3 hondjes 18km gemaakt, ik had de buggy mee voor mijn chihuahuas en die heeft hij ongeveer 12km mee gesjokt. Daarna bij mij thuis nog avond eten gedaan.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 14:13

BeFunny schreef:
Afgelopen week twee keer afgesproken met date een keer ging hij mee naar Ikea daarna samen de stad in gegaan, wat gegeten en op terrasjes wat gedronken en wat winkels bezocht. En gister is hij bij mij gekomen hebben we eerst koffie gedronken daarna aan de wandel gegaan door de bossen met mijn 3 hondjes 18km gemaakt, ik had de buggy mee voor mijn chihuahuas en die heeft hij ongeveer 12km mee gesjokt. Daarna bij mij thuis nog avond eten gedaan.

Klinkt gezellig :D

Hier tijdens date toch ook gewoon een beetje gewerkt want de pony's willen toch gewoon eten en drinken :+ maar dat vond ze niet erg. Was een beetje boer zoekt vrouw :')
Het was voor beide een geslaagde date, al was de setting dus wel een beetje anders dan de standaard date met ff wat drinken of een hapje eten :Y)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 15:19

Leuk juist, niet standaard.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 15:30

palousa_boy schreef:
Chickyy schreef:

In mijn ogen moet je ook weer niet teveel vergelijken met je ex want daar wordt het niet perse beter van. Als ik alle kleine dingen van mn ex moet gaan vergelijken met een date dan wordt ik al depressief voordat ik weer een relatie heb met iemand :Y) dan ga ik ook nooit meer iemand kunnen vertrouwen en dat is toch wel redelijk belangrijk in een relatie.

Ben verder natuurlijk wel benieuwd of het wat gaat worden :D

Dat vergelijken gaat natuurlijk niet bewust en het is vooral dat ik positief verrast ben om de stomste dingen :+

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 16:11

Dat valt dan gewoon extra op. Je moet maar zo denken, het is niet voor niks je ex.

Ik moet nu weer tot de 15e wachten tot de volgende date met ex. Dat blijft ik een ding vinden hoor. Maargoed dat is in het begin natuurlijk niet anders.