Huertecilla schreef:C_arola schreef:Ik kom net dit artikel tegen https://www.dagelijksestandaard.nl/2022 ... ijgesteld/
Omtzig heeft gekeken naar de cijfers die het RIVM vaker heeft gepubliceerd en geconcludeerd dat het aantal positief geteste volledig gevaccineerde zomaar omhoog gesteld werd.
Het euhmmmm.... flexibele omgaan met rekenmodellen en de parameter heeft mij herfst 2020 doen afhaken van overheidsinformatie.
De zwaarwegendheid van noodmaatregels en de noodzaak raakten losgekoppeld en alleen verbonden gehouden door overduidelijk beleidsmatig steeds minder betrouwbare rapportering.
Je kan inmiddels geen énkel criterium meer vinden wat niet gecompromiteerd is door ´aanpassingen´ voor beleidsonderbouwing; politiek draagvlak bij de meerderheid. Dit zonder dat het eígenlijk onderliggende ´grotere belang´ transparant is.
Kan er niets aan veranderen; heeft geen zin om me er druk over te maken, doch het onslaat mij van ethisch bezwaard voelen over er in mijn/ons kleine eigen belang flexibel mee om te gaan.
Probleem is dat eerst de politieke koers wordt bepaald en dan pas de wetenschap erbij wordt 'gezocht'.
Neem de mondkapjes:
-helpt absoluut niet
-werkt echt niet.
-werkt niet
-behalve misschien voor het veiligheidsgevoel dus doe maar op als je er beter door voelt.
-doe hem allemaal maar op voor het veiligheidsgevoel
-helpt wel,
-helpt alles
-draag die dingen zelfs in de buitenlucht.

Het is net een klucht.