Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rocky_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 17:10

Achteraf waren ze misschien te goedkoop, maar dan nog is dit niet oke. Ik heb toch gemeld dat ik een probleem heb. Ook al waren ze goedkoper, maar in deze staat hoef ik ze niet. Dan had ze deze maar niet als nieuw moeten adverteren. Ik zag dat ik mogelijk het hele bedrag terug krijg, maar dan enkel retour betaal. Dat valt dan gelukkig nog mee.

Marjo

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 17:17

Rookgeur kan ook door de bezorger komen. Ik zou even contact opnemen met de verkoper en afwachten wat die zegt.

rocky_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 17:25

Rookgeur zit enkel in de schoenen en niet in het pakket zelf. Na flinke inspectie zie je bij de hakken ook gewoon nog vocht-/zweetplekken van het dragen. %) Ze accepteerde gelijk een retour met de mededeling dat er nog geen scheuren in de neus zaten, maar ze heeft de foto's heel slim gemaakt, waardoor je het niet zag. Maar ze gaan terug richting Italië. :o

Bijzondere was dat ik deze week al een berichtje kreeg of er problemen waren. Ik was ziek dus pas gisteren opgehaald terwijl ze maandag of dinsdag op het pakketpunt bezorgd waren.

Achteraf had ik de recensies iets beter moeten lezen. Ze heeft een goede beoordeling, maar vooral als koper. Stonden achteraf bij meerdere bij dat artikelen naar rook stonken.

Naja dure les en de volgende keer toch weer beter checken! Gelukkig ook genoeg goede ervaringen. :D

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 17:48

Punt is dat recensies niet heel betrouwbaar zijn want als je iets terugstuurt kun je geen review meer achter laten. Heel raar vind ik dat, want je moet dan dus kiezen tussen een eerlijke review of je geld terug.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 18:36

_Nadia_ schreef:
Punt is dat recensies niet heel betrouwbaar zijn want als je iets terugstuurt kun je geen review meer achter laten. Heel raar vind ik dat, want je moet dan dus kiezen tussen een eerlijke review of je geld terug.

O dat is stom zeg :\

Er is zeker geen manier om bieden uit te zetten?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 19:23

Skessa_ schreef:
Er is zeker geen manier om bieden uit te zetten?

Waarom zou je dat willen?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 22:24

Omdat ik het irritant vind.

rocky_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 22:27

_Nadia_ schreef:

Wat raar zeg! Zo krijg je inderdaad ook geen betrouwbaar beeld.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 22:50

Ik heb gisteren iets gekocht op vinted en pakketje is is vandaag verzonden.
Maar nu zie ik hetzelfde artikel weer op haar pagina staan met precies dezelfde foto's.
Ik vraag me nu wel af of ik echt het product krijg die op de foto's stond of dat het toch een anders is.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 22:55

TheNovelist schreef:
Maar nu zie ik hetzelfde artikel weer op haar pagina staan met precies dezelfde foto's.
Ik vraag me nu wel af of ik echt het product krijg die op de foto's stond of dat het toch een anders is.

Ik heb soms van 1 product ook meerdere en zet het er dan ook weer op met dezelfde foto’s
Vaak stuur ik daar koper 1 dan wel even een berichtje over.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 23:16

Alja schreef:
TheNovelist schreef:

Ik heb soms van 1 product ook meerdere en zet het er dan ook weer op met dezelfde foto’s
Vaak stuur ik daar koper 1 dan wel even een berichtje over.

Ik snap het met sommige producten, maar bij dit product telt de staat van het doosje ook mee (gaat om een funko pop) dus dan is het wel fijn om te weten wat je precies koopt :j Doosjes die beschadigd oid zijn, zijn namelijk minder waard.
Maar ik ga het zien! Hij komt als het goed is eind volgende week binnen

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-25 10:35

Hier helaas ook een wat mindere koop. Had een fijne Tommy broek gekocht, al goedgekeurd, met puntje van aandacht omdat de staat niet zo goed leek als verwacht. (Bij de zakken toch wat slijtagehoekjes) Zou hem vanochtend aantrekken, scheurt de stof zo uit elkaar. Compleet gaar dus. Heel jammer, was niet een supergoedkope broek. Note to myself: voortaan óók even aantrekken voor goedkeuren. :Y) (een niet passende maat is mijn eigen risico) Heb het wel even gemeld bij de verkoopster, maar ga er niet vanuit dat die er nog wat mee doet.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 09:18

Dat retour moeten betalen bij dingen die echt niet zijn zoals vermeld is idd een heel groot min punt…. Ook al meermaals gehad en als het om een goedkoop iets ging, zou ik nogal vlug zeggen dat ik het hou om dan de verkoper een grote 1 ster te kunnen geven! (En helaas krijg je dan vaak een dito review terug)…

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 20:23

Ik heb nu een pakket waarvan ik vandaag bij Vinted de melding kreeg afgehaald en van DPD de melding kreeg: pakket niet afgehaald, retour afzender. Ben benieuwd wat er gebeuren gaat... -O-

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 21:54

Zoooo klaar met homer.. -O- weer een pakket bij een ander punt afgeleverd, die alleen savonds open is, en waar ik qua tijd nooit kan komen.. Voortaan geen homer meer hier.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 19:49

Ik heb wat spullen voor mijn moeder op Vinted gezet. Gister eind van de middag een item verkocht en vandaag de eerste dram berichtjes al in de inbox of ik zo snel mogelijk wil versturen (en dan wel homerrr kiezen :') )
T pakketpunt is hier van 10-17 open, dus dat zijn gewoon klote tijden als je werkt.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 19:52

maessie schreef:
Zoooo klaar met homer.. -O- weer een pakket bij een ander punt afgeleverd, die alleen savonds open is, en waar ik qua tijd nooit kan komen.. Voortaan geen homer meer hier.

Homerr heeft op dit moment verzenden voor 1.29
Vind het wel lekker!

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 20:32

Alja schreef:
maessie schreef:

Homerr heeft op dit moment verzenden voor 1.29
Vind het wel lekker!

Bij mij niet...

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 20:57

Ik ben het helaas ook nog niet tegengekomen, is dat bij iedere advertentie bij jou Alja?

Edit; ik heb de app even opnieuw opgestart, en nu zag ik ook een advertentie met €1,29 verzenden.

Nog een keer edit:
Ik klik een advertentie aan bij mijn favorieten maar daar staat homerr nog op €2,69

Zou het dan alleen op nieuwe advertenties gelden?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 21:09

Dat zou kunnen of nieuwe gebruikers wellicht. Hier ook de normale verzend kosten met Homer.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 21:20

C_arola schreef:
Dat zou kunnen of nieuwe gebruikers wellicht. Hier ook de normale verzend kosten met Homer.

Ik weet niet precies hoe het zat maar 20 geliked items hadden het bij mij dus ik heb het maar gekocht :+

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 01:57

Alle 20? :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 06:19

Ik had gisteren wel een verzending voor 1,69 euro. Maar zie echt regelmatig geen Homerr optie aangeboden de laatste week ofzo, misschien dat ze het in bvb. Frankrijk toch uit kunnen zetten nu....?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 08:54

Hier in Nederland ook een aantal keren gehad dat er geen Homer optie was.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 12:29

Homerr is een pakketje voor mij kwijtgeraakt… staat al sinds 7 januari op dezelfde status en er staat dat het flink vertraagd is. Ik ga er niet vanuit dat deze nog gaat aankomen. Ik baal er wel van, het waren erg mooie oorbellen. Mogelijk is het pakje dermate klein dat t zoek is geraakt?