Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze accepteerde gelijk een retour met de mededeling dat er nog geen scheuren in de neus zaten, maar ze heeft de foto's heel slim gemaakt, waardoor je het niet zag. Maar ze gaan terug richting Italië.
TheNovelist schreef:Ik heb gisteren iets gekocht op vinted en pakketje is is vandaag verzonden.
Maar nu zie ik hetzelfde artikel weer op haar pagina staan met precies dezelfde foto's.
Ik vraag me nu wel af of ik echt het product krijg die op de foto's stond of dat het toch een anders is.
Alja schreef:TheNovelist schreef:Ik heb gisteren iets gekocht op vinted en pakketje is is vandaag verzonden.
Maar nu zie ik hetzelfde artikel weer op haar pagina staan met precies dezelfde foto's.
Ik vraag me nu wel af of ik echt het product krijg die op de foto's stond of dat het toch een anders is.
Ik heb soms van 1 product ook meerdere en zet het er dan ook weer op met dezelfde foto’s
Vaak stuur ik daar koper 1 dan wel even een berichtje over.
Doosjes die beschadigd oid zijn, zijn namelijk minder waard.
(een niet passende maat is mijn eigen risico) Heb het wel even gemeld bij de verkoopster, maar ga er niet vanuit dat die er nog wat mee doet.
weer een pakket bij een ander punt afgeleverd, die alleen savonds open is, en waar ik qua tijd nooit kan komen.. Voortaan geen homer meer hier.