Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Noooo! Ik ben positief getestgeen idee hoe en waar ik besmet ben geraakt. Heb gelukkig weinig mensen gezien de afgelopen 5 dagen, alleen een paar collega’s (ik werk 2 dagen als tandartsassistente) en mijn ouders eventjes afgelopen maandag.
Wat ik het moeilijkste vind is om thuis ook afgezonderd te zitten, ik heb een man en 2 kleine kinderen en dat zijn echt donderstenen. Kindjes mogen niet naar school en de opvang en alles komt nu op de schouders van mijn man terecht. Ik kan niet helpen, hem niet even een knuffel geven of wat dan ook
Blussem schreef:Natuurlijk selectie.
Is ook gevolg van dat we met mensen gewoon door fokken zonder te kijken naar erfelijke ziektes en goed of slecter weerstand.
In Afrika hebben hier door gemiddeld genomen een veel hogere weerstand dan een gemiddelde Nederlander
Electra63 schreef:Blussem schreef:Natuurlijk selectie.
Is ook gevolg van dat we met mensen gewoon door fokken zonder te kijken naar erfelijke ziektes en goed of slecter weerstand.
In Afrika hebben hier door gemiddeld genomen een veel hogere weerstand dan een gemiddelde Nederlander
Ik geloof steeds minder, dat jij in de zorg werkt.
lenaa_tje schreef:Electra63 schreef:
Er zijn heel veel verschillende beroepen in de zorg. Nu moet ik zeggen dat ik in ook wel verpleegkundige ken die redelijk Corona sceptisch zijn.
Relaxed schreef:Ja terwijl Griekenland er tot nu toe steeds best goed voorstond..
Sizzle schreef:Er is geen bewijs voor hoor (wel voor de zwembaden overigens) maar toen ze zelf naar hun familie waren geweest gingen ze mooi in quarantaine voor de zekerheid omdat ze het zelf niet zo vertrouwden daar.
Het was ook wel erg verdacht hoeveel mensen besmet terug kwamen uit Griekenland.