Ik ben natuurlijk blij dat ik nog naar school mag en da ik de meeste mensen nog wel zie op school. Maar toch ben ik er momenteel even helemaal klaar mee.
@Rambogirl Sterkte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Tova schreef:Het bedrijf waar ik altijd de hondenbrokken bestel er per 15 februari mee gaat stoppen. Ze hebben een hele snelle en goede service. Binnen 2 dagen meestal in huis. Nu kan ik weer op zoek naar een andere leverancier die zo snel levert.
Welk bedrijf is dit? En om welke brokken gaat het?
Sodera schreef:Mkango schreef:Iemand met een dubbelaccount en duidelijk tijd teveel...
Ik lag gisteravond eindelijk een beetje op een normaal tijdstip op bed, om vervolgens de halve nacht wakker te liggen van de nachtmerries en andere rare dromen.
Volgens mij zelfs een drie of vierdubbel account
DiscoDipp schreef:Alweer de haan van de buren. Die schreeuwt echt constant, net alsof er de hele tijd een kind ligt te janken.
Ga er morgen een briefje in de bus doen, dat ze m maar opruimen. Waarom moet je ook letterlijk midden in een dorp zó’n luidruchtig beest hebben
DiscoDipp schreef:Alweer de haan van de buren. Die schreeuwt echt constant, net alsof er de hele tijd een kind ligt te janken.
Ga er morgen een briefje in de bus doen, dat ze m maar opruimen. Waarom moet je ook letterlijk midden in een dorp zó’n luidruchtig beest hebben
MarcoBorsato schreef:Je zal niet de eerste bokker zijn die het ziekenhuistelefoontje van een overledene mist omdat onbekend op geblokkeerd staat.
Kromme zinsopbouw, sorry.
Maar ik heb op mijn S10 blijkbaar iets ingebouwd zitten dat automatisch callcenters blokkeert.