Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 10:59

Ik ben echt even helemaal klaar met corona. Ik zit momenteel in mijn examenjaar en kan bijna niks behalve alleen maar leren voor school. De laatste keer dat ik met mijn vriendengroep heb afgesproken is in de herfstvakantie. En de vraag is of we überhaupt nog met zijn allen kunnen afspreken voor de examens. En alle leuke dingen zoals kerstgala gaan niet meer door.

Ik ben natuurlijk blij dat ik nog naar school mag en da ik de meeste mensen nog wel zie op school. Maar toch ben ik er momenteel even helemaal klaar mee.

@Rambogirl Sterkte :knuffel:

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 11:12

capopjekop schreef:
Er zijn ook veel plofkraken geweest. Daarom zijn ze niet meer altijd open dacht ik.

Je kunt natuurlijk ook via tikkie betalen.

Als ik tikkie zou hebben zou dat kunnen. Maar ik heb een Duitse bank.

En idd ivm de plofkraken zal het dicht zijn maar alsnog
Onhandig

Tova

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 11:26

Het bedrijf waar ik altijd de hondenbrokken bestel er per 15 februari mee gaat stoppen. Ze hebben een hele snelle en goede service. Binnen 2 dagen meestal in huis. Nu kan ik weer op zoek naar een andere leverancier die zo snel levert.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 11:27

Tova schreef:
Het bedrijf waar ik altijd de hondenbrokken bestel er per 15 februari mee gaat stoppen. Ze hebben een hele snelle en goede service. Binnen 2 dagen meestal in huis. Nu kan ik weer op zoek naar een andere leverancier die zo snel levert.

Welk bedrijf is dit? En om welke brokken gaat het?

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 11:42

fohadie schreef:
Tova schreef:

Welk bedrijf is dit? En om welke brokken gaat het?

Eko4petz, het gaat om acana brokken. Ze hebben een groot assortiment van brokken. Ideaal gezien ik wel eens afwissel.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 11:45

Alweer de haan van de buren. Die schreeuwt echt constant, net alsof er de hele tijd een kind ligt te janken.

Ga er morgen een briefje in de bus doen, dat ze m maar opruimen. Waarom moet je ook letterlijk midden in een dorp zó’n luidruchtig beest hebben |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 11:55

Iemand met een dubbelaccount en duidelijk tijd teveel... :roll:

Ik lag gisteravond eindelijk een beetje op een normaal tijdstip op bed, om vervolgens de halve nacht wakker te liggen van de nachtmerries en andere rare dromen. :')

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 11:57

Mkango schreef:

Ik lag gisteravond eindelijk een beetje op een normaal tijdstip op bed, om vervolgens de halve nacht wakker te liggen van de nachtmerries en andere rare dromen. :')

Volgens mij zelfs een drie of vierdubbel account :roll:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 12:22

Iemand die 3x onbekend probeer te bellen. Jammer hoor onbekend staat geblokkeerd dankzij die gezellige bedrijven die je platbellen met reclame. :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 12:25

Sodera schreef:
Mkango schreef:

Volgens mij zelfs een drie of vierdubbel account :roll:

Maar daardoor is er wel een bericht van Dorine naar boven gekomen <3

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 12:51

Mijn eigen luiheid |o
Ik Was te lui om de kip in kleinere stukken te snijden. Het was al een soort van gesneden.

En nu irriteer ik mij eraan dat er te grote stukken kip in mijn kip tandori zit _O-

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 12:53

Marcella schreef:
Iemand die 3x onbekend probeer te bellen. Jammer hoor onbekend staat geblokkeerd dankzij die gezellige bedrijven die je platbellen met reclame. :')

Ziekenhuizen, artsen maar ook bijv. Scholen kunnen je dan ook niet bereiken hé? Die bellen ook anoniem

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 12:54

Ziekenhuis die ineens op de dag zelf mijn afspraak wil vervroegen. Like... Waarom niet de dag ervoor even mailen van ''hey joh, kan je ook eerder.'' Ik maak in mijn hoofd graag planningen en ik irriteer me dat die dus niet meer klopt nu :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 13:01

Verwacht geen telefoon van ziekenhuis of school. Maar die breng ik ook op de hoogte van dat als ze anoniem bellen beter even kort mailtje kunnen sturen (of ik hou er even rekening mee). Dan haal ik onbekend blokkering er even af om daarna direct weer erop te gooien.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 13:07

Je zal niet de eerste bokker zijn die het ziekenhuistelefoontje van een overledene mist omdat onbekend op geblokkeerd staat.

Kromme zinsopbouw, sorry.

Maar ik heb op mijn S10 blijkbaar iets ingebouwd zitten dat automatisch callcenters blokkeert.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 13:20

Oh ik weet inmiddels wie het was. 2de keer wel opgenomen en suuuuuuuper blij mee hahahaa *\o/*

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 13:24

DiscoDipp schreef:
Alweer de haan van de buren. Die schreeuwt echt constant, net alsof er de hele tijd een kind ligt te janken.

Ga er morgen een briefje in de bus doen, dat ze m maar opruimen. Waarom moet je ook letterlijk midden in een dorp zó’n luidruchtig beest hebben |o

Woon je bij mij in de straat toevallig _O-
Gelukkig is onze overbuurman er wel heel relaxed mee; bij te veel overlast gaat hij weg

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 13:26

Hoorde al gerommel bij de buurvrouw... haar vrienden kwam net en ja hoor dikke muziek ging net aan.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 13:28

DiscoDipp schreef:

Dat is de reden dat ik mijn jonge haan van de week heb weg gebracht.
Overdag een paar keer is niet erg, ook niet voor de buren (iedereen ingelicht etc) maar hij begon steeds vroeger en zelf had ik er ook last van :')
Dus ik heb zelf mijn verantwoording genomen voor juist het geklaag kwam.
Ik kan ook niet begrijpen dat een eigenaar een haan in een dorp heeft. Doorgaans dicht op huizen, daar zelf geen last van heeft :')

Nu erger ik me, ik mis mijn haan :')
Maar hij zit goed <3

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 13:35

MarcoBorsato schreef:
Je zal niet de eerste bokker zijn die het ziekenhuistelefoontje van een overledene mist omdat onbekend op geblokkeerd staat.

Kromme zinsopbouw, sorry.

Maar ik heb op mijn S10 blijkbaar iets ingebouwd zitten dat automatisch callcenters blokkeert.

Het was bij mij inderdaad ook het ziekenhuis die anoniem belde net.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 14:09

Loekey01: Whaha zal wat zijn :')

Lukiebradley: Dat vind ik ook zeer sociaal van jou dat je die keuze gemaakt hebt. Ik snap best dat het huisdieren zijn, en wij hebben ook kippen, maar wij hebben ook geen haan. Mede door het geluidoverlast en dan nog wat, wij wonen aan de bos. Iedereen heeft hier wel iets van dieren, en dat beest verraadt alles en iedereen voor de jagers die hier rondlopen. Marters, buizers, vossen, noem maar op. Dus gewoon over t algemeen totaal niet wenselijk hier..

Daarbij zorgen hun kinderen al voor genoeg geluid, laat staan dat beest erbij :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 14:31

Je heb tegenwoordig anti kukel bandjes voor hanen dus dit zou ook nog optie zijn.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 14:35

Aan de communicatie van sommige webwinkels. Op oudjaarsdag iets geleverd gekregen maar er ontbrak 1 colli, dat viel de chaufeur ook al op. Dus nergens krabbel iod gezet, en het bedrijf gemaild. Gelukkig mail gehad dat het vandaag geleverd zou worden. En nu vanmiddag een mail, ja er is gewoon getekend voor 3 colli, nou niet door ons? Je zou denken ze zoeken dat uit en nu krabbelen ze terug? Heel vreemd.
Schiet mij maar lek, gaat om een behoorlijk bedrag ook. En het bereft een aantal op maat gezaagde stalen stijgerbuizen, die zijn ook niet zomaar zoek. -O-

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 14:35

Pffff ik probeer btw-aangifte te doen, maar ik krijg zoveel hoofdpijn hiervan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 14:46

Dat ik zes keer aan m'n moeder vraag of ze even Oatly op het boodschappenlijstje wil zetten, omdat zij er toevallig al mee in haar handen stond toen ik het erop wilde schrijven, ik geen reactie krijg, het vervolgens controleer en zie dat ze het niet heeft opgeschreven, en als ik dan vraag waarom niet, ze meteen uit haar panty springt en het op mij af probeert te schuiven. :') "Ik weet toch niet wat voor olie je bedoelt?" Juist ja... :')