Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Elke zaterdag klokslag 8 uur gaat onder mijn slaapkamerraam de schuurmachine van de buurman aan. Als je mij toch ergens chagrijnig mee wakker kan krijgen
Marije_1997 schreef:Bij mij is het iedere ochtend klokslag 6 uur dat de krantenbezorger onder m'n raam de krant bezorgd.
Ergenis is dan ook die stomme krantenbezorger elke ochtend. Ben allang blij dat het geen 4 uur meer is, maar hahsjdksjhw wakker worden door zo'n luide auto is poedersuiker.
black_kelpie schreef:Marije_1997 schreef:Bij mij is het iedere ochtend klokslag 6 uur dat de krantenbezorger onder m'n raam de krant bezorgd.
Ergenis is dan ook die stomme krantenbezorger elke ochtend. Ben allang blij dat het geen 4 uur meer is, maar hahsjdksjhw wakker worden door zo'n luide auto is poedersuiker.
Dat zou voor mij echt ruim voldoende reden zijn om die krant op te zeggen
Lestrange01 schreef:Klanten die een pak met speklappen probeerde te stelen door het achter de bierkratten te verstoppen
Justme_Lisaa schreef:Aan mijn eigen onzekerheid. Of ik volgende week wel een korte broek aan kan op het werk. Komen tot ver halverwege m’n bovenbeen, geen gekke printjes, maar een neutrale kleur. Qua weer wil ik het, maar ik durf niet. Potver..
fohadie schreef:Justme_Lisaa schreef:Aan mijn eigen onzekerheid. Of ik volgende week wel een korte broek aan kan op het werk. Komen tot ver halverwege m’n bovenbeen, geen gekke printjes, maar een neutrale kleur. Qua weer wil ik het, maar ik durf niet. Potver..
Wat voor werk doe je? En zijn er "kledingregels" op het werk? Of schaam je je voor je benen?