Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Een stoppelbaardje kan ik nog wel waarderen maar zo'n vieze lange baard nee bedankt
Yonker schreef:Ik heb niks met baardenEen stoppelbaardje kan ik nog wel waarderen maar zo'n vieze lange baard nee bedankt
![]()
Vriendlief had tijdje terug zijn scheerapparaat kapot maar vond het echt niet meer mooi opgegeven moment.
Gelukkig heeft iedereen een andere smaak he
Is ook niet mijn auto overigens, ik had hem in bruikleen van mijn vader. Heel zuur dus.
Geen enorme of lange baard, maar helemaal gladgeschoren doet vaak zo.. jeugdig aan. En niet iedereen heeft daar de juiste kaak voor
Die van mij heeft ook een baardje. Hij houdt het best kort (gelukkig
) maar denk dat dit hem beter past dan een glad kaakje
capopjekop schreef:Bij die van mij varieert het. Kort als ie bij de kapper geweest is tot wat langer.
In dit topic staat een foto, krijg hem niet in link gekopieerd.
[BB-ITP] Zina mijn parttime hond
De kerstman hoeft hij ook niet te zijn, maar gewoon een goed in model getrimd baardje
Sure_lee schreef:Ik heb echt helemaal niks met baarden. Ik houd van glad. Voor de rest vind ik alles prikken of gewoon niet fijn.
Yonker schreef:Ik heb niks met baardenEen stoppelbaardje kan ik nog wel waarderen maar zo'n vieze lange baard nee bedankt
![]()
Vriendlief had tijdje terug zijn scheerapparaat kapot maar vond het echt niet meer mooi opgegeven moment.
Gelukkig heeft iedereen een andere smaak he

Op je locatie/het weer dan, niet op je weerzien met je ex
xJolien schreef:@Exitium, oh. mijn. god. Hoe groot was de spin?!! Daar ben ik dus altijd zo bang voor he. Dat er ineens zo'n monster over m'n stuur kruipt.
Beest liep op m'n been omhoog, wilde de ruitenkrabber uit het deurvak pakken om 'm weg te vegen dus lette een paar seconden niet op de weg, precies voor de enige bocht in de dijk. Reed keurig met 50 km/u naar beneden