Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMaxxiee schreef:Waarom honden jassen een capuchon hebben, hebben ze toch niet nodig![]()
Ik wil geen baby born van mijn hond maken, maar gewoon een functioneel jasje. Maar de een is nog "hipper" dan de ander
Shanna schreef:Waarom zou je een hond uberhaubt een jasje aan doen? Tenzij het een naakthond is zie ik daar het nut niet van in
amber15 schreef:Ik heb bij de Xenos zo'n stalen braadpannetje gekocht die ingebrand moet worden. Nu staat er in de handleiding dat ik de pan van binnen én van buiten moet invetten en vervolgens op het vuur moet zetten tot de olie walmt. Is dit serieus de bedoeling?? Dat is toch vragen om een vlam in de pan?
germie schreef:amber15 schreef:Ik heb bij de Xenos zo'n stalen braadpannetje gekocht die ingebrand moet worden. Nu staat er in de handleiding dat ik de pan van binnen én van buiten moet invetten en vervolgens op het vuur moet zetten tot de olie walmt. Is dit serieus de bedoeling?? Dat is toch vragen om een vlam in de pan?
Nee, en het beste is arachide olie. Een wok moet je ook inbranden.gaat goed walmen. En stinken. Maar dat is wel de manier.
amber15 schreef:germie"
[quote="amber15 schreef:Ik heb bij de Xenos zo'n stalen braadpannetje gekocht die ingebrand moet worden. Nu staat er in de handleiding dat ik de pan van binnen én van buiten moet invetten en vervolgens op het vuur moet zetten tot de olie walmt. Is dit serieus de bedoeling?? Dat is toch vragen om een vlam in de pan?
Nee, en het beste is arachide olie. Een wok moet je ook inbranden.gaat goed walmen. En stinken. Maar dat is wel de manier.