Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 16:26

Mijn date vind het juist leuk als ik make-up, haren en kleding helemaal netjes heb. Oftewel dat ik mijn best doe om er goed uit te zien (voor hem :') ). Heerlijk! Want ik ben daar best wel van. Ga ook gerust zonder de deur uit, maar kan wel zeggen dat make-up een hobby is.

En leuke plannen Colien!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 20:14

Colien schreef:
Afgekloven nageltjes inderdaad. Ik ben sinds 2 jaar spontaan gestopt met bijten. Laatst helaas 1 nagel afgebeten, maar voor de rest nagelbijtvrij!

Vriend en ik zijn plannen aan het maken voor de zomervakantie (nog heel globaal) maar ik vier bijna feest. Ik ben nog nooit ECHT op vakantie geweest met m'n vriend (ook niet met ex-vriend) dus ik sta al helemaal te stuiteren, dat hij met mij samen 3 weken op pad durft (roadtrip, dus je zit ook echt bij elkaar op de lip)

Zou je niet wachten met vieren tot hij na de vakantie weer met je op pad wil? :+ :')

Tinder gaat het even rustig krijgen.. geen tijd voor nu :P

Yvankaxx

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 20:30

Ik draag normaal eyeliner en mascara, en als ik op stap ga eens wat meer (Smokey eyes, lippenstift), maar ga ook wel eens zonder make-up de deur uit. Doordat ik 32u pw in een uniseks wit pak loop, vind ik het wel leuk om voor gelegenheden als een date wat extra moeite te doen om er leuk uit te zien, maar probeer mijn hoofd altijd zo naturel mogelijk te houden omdat ik merk dat mannen dat toch vaak mooier vinden.

Ik vond mijn ex-schoonouders vet lief, vind het wat dat betreft zonde dat het uit is :+
Verder mijn moeder vaak wel wanneer ik een date heb, en of het leuk was of niet, maar ze laat vaak wel aan mij over wat ik vertel en wat niet.

Ben benieuwd of mijn date van zaterdag doorgaat :roll: Hij reageert gewoon niet op appjes, terwijl hij wel de hele dag door online is. Daar kan ik niet zo goed tegen, want hij reageert ook later niet. Dus heb gevraagd wat ie nou wil.
Wel heb ik contact met die stapjongen van laatst,en hij gaat vrijdag ook weer op stap O:)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 20:47

Nou ja, er zit verschil in met make-up en met make-up... De ene doet net alsof ze een stucadoor in opleiding is, en de ander legt de finishing touches op een kunstwerk :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:56

Helaas, mijn date was een beetje teleurstellend.. Wel gelachen en was gezellig, maar voel verder gewoon niks..

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 00:06

Aah jammer! Maar dan ist niet anders :)

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 00:08

Ik ben helemaal geen make-upper maar heb permanente eyeliner (lekker makkelijk haha) en doe dan altijd war mascara op als ik de deur uitga. Voor gelegenheden dus wel wat foundation en lipstick ofzo, maargoed nu al bij de 3e date dus volledig make-uploos. Nouja zo zou die me dan dus wel vaker zien maar het voelt wel wat gek haha

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 02:45

Jester_ schreef:
linoleum schreef:
Ik vertel mijn ouders niks tot het echt dik aan is. Ze zien altijd gelijk veel meer voor zich dan nodig en sowieso heb ik niet echt een geweldige band met ze.

Kan begrijpen dat niet fijn is als je ouders zo onverschillig tegenover hun eventuele schoonkinderen staan.

Ik ken het andersom. Mijn ouders hebben letterlijk gezegd dat ze het belachelijk vinden dat mijn ex uit elkaar gingen en we maar gewoon bij elkaar moesten blijven. Dat bepalen we zelf wel..

Mijn oudes vonden het ook superjammer hoor dat het uitgingg, ze vonden mijn ex echt een hele leuke jongen. Dar maakt het dat na 1,5 jaar ze er nog steeds dagelijks contact mee hebben en mijn vader nog regelmatig met hem en zijn vrienden op stap gaat, voetbalwedstrijden en thuis op de bank. Das ook best lastig hoor := want ik spreek hem niet meer

hier is dat precies het zelfde, mijn ouders hadden het uiteindelijk nog moeilijker mee als ik, ik was opgelucht haha. na een paar maand heeft mn ex weer contact gezocht met mijn stiefvader, die hebben beide dezelfde hobby dus ze zijn regelmatig nog bij elkaar te vinden om te klussen :D vind het wel leuk mijn stiefvader heeft nu een zoon die hij nog nooit gehad heeft haha. Verder ben ik gelukkig niet met ruzie uit elkaar gegaan dus kan hem ook nog steeds normaal onder ogen komen zonder dat het awkward is :D

Mijn vriend vind het ook heerlijk dat ik ook niet z'n typisch meisje meisje ben, kan rustig met hem in de stad vrouwen gaan zitten kijken, ook al ben ik niet lesbisch of bi haha. krijg je erg leuke gesprekken van. hij vind het wel leuk als ik me netjes opmaak voor hem, maar alles blijft wel natuurlijk. zonder make up vind hij ook prima, en vaak draag ik gewoon niks want heb ik er geen zin in haha.
Mijn vriend heeft me nu ook laten inzien dat ik me niet zo druk hoef te maken over mijn lichaam en hoe ik eruit zie, was mijn ex nog niet helemaal gelukt na 3 jaar maar bij mijn vriend merkte ik het wel na een paar maanden dat ik me bij hem gewoon een stuk zekerder voel :o

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 07:32

Relaxed schreef:
Helaas, mijn date was een beetje teleurstellend.. Wel gelachen en was gezellig, maar voel verder gewoon niks..

Hoe kun je nou niks voelen met schoenenmaat 48?
Of is het toch een fabeltje van grote voeten staat gelijk aan groot geslachtsdeel?

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 07:49

Ralexed, balen!
Jester, is permanente make-up een aanrader?

De jongen die ruim een uur rijden verder weg woont heb ik laatst op een feestje weer gezien, hij is hardstikke lief maar te lief voor mij, ga er als een stoomwals overheen :')

Gister een 1e date gehad met een jongen uit de buurt, zijn naar Serious Request in Apeldoon geweest. Waarschijnlijk zie ik hem woensdag weer en oud en nieuw zijn we ook samen. Gaan samen stappen in Nijmegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 08:03

Alja schreef:
Relaxed schreef:

Of is het toch een fabeltje van grote voeten staat gelijk aan groot geslachtsdeel?

Wie zegt dat we sex hebben gehad? ;)

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 09:41

Ja permanente make up is ideaaaal!!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 09:52

Alja schreef:
Relaxed schreef:

Alsof een date altijd uitloopt of seks of dat seks het enige is wat teleurstellend kan zijn := :=

Jammer Relaxed!

Mijn date heeft nog steeds niet laten weten of hij wel of niet door wil gaan. Hebben verder wel contact. Zie het wel. Eerst deze hysterische werkweek zien te overleven en dan heb ik weer energie om me hier druk om te maken :))

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 09:55

Het leek mij gewoon een grapje van Alja?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:10

Nou, gezien ons verleden denk ik dat niet ;)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 10:14

Ik vatte het ook als grapje op..

Jammer Relaxed dat je het niet echt voelde verder, had hij hetzelfde of weet je dat nog niet?

Yvankaxx nog wat gehoord van hem? Als je iemand echt leuk vind dan reageer je toch wel lijkt me... beetje raar!

Tova leuk! en leuke plannen ook al samen!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:13

Tova schreef:
Ralexed, balen!
Jester, is permanente make-up een aanrader?

De jongen die ruim een uur rijden verder weg woont heb ik laatst op een feestje weer gezien, hij is hardstikke lief maar te lief voor mij, ga er als een stoomwals overheen :')

Gister een 1e date gehad met een jongen uit de buurt, zijn naar Serious Request in Apeldoon geweest. Waarschijnlijk zie ik hem woensdag weer en oud en nieuw zijn we ook samen. Gaan samen stappen in Nijmegen.

Ik ben ook in Nijmegen met oud en nieuw! Jouw date nog een leuke vriend ? :')

Nou ik heb weer wat nieuwe matches. Eens zien wat het is haha

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 12:12

Leek mij ook een grapje? Geen reden om meteen zo kattig te reageren :=

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 12:16

_Reneee schreef:
Leek mij ook een grapje? Geen reden om meteen zo kattig te reageren :=

Wat is er grappig aan? Begrijp Relaxed heel goed.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 12:40

Nou het is gewoon droge humor? Maar ja dat is ook lastig uitleggen als je het niet begrijpt :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 13:10

_Reneee schreef:
Nou het is gewoon droge humor? Maar ja dat is ook lastig uitleggen als je het niet begrijpt :')

Tsja als ik het jammer vind dat mijn date tegenviel en dat hier vertel hoef ik ook geen opmerkingen over hoe grote piemels voelen maar goed. Gewoon flauw.. Zeker in combinatie met eerdere opmerkingen van Alja binnen dit topic. Wat niet erg is want iedereen heeft andere humor maar om Relaxed dan kattig te noemen omdat zij het niet hilarisch vindt hoeft nou ook weer niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 13:20

Zo kattig reageerde ik niet, stelde alleen een vraag terug ;)

Anne, hij was nog wel heel enthousiast.. maar ik mis gewoon iets.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 13:41

Jildau schreef:
_Reneee schreef:

Tsja als ik het jammer vind dat mijn date tegenviel en dat hier vertel hoef ik ook geen opmerkingen over hoe grote piemels voelen maar goed. Gewoon flauw.. Zeker in combinatie met eerdere opmerkingen van Alja binnen dit topic. Wat niet erg is want iedereen heeft andere humor maar om Relaxed dan kattig te noemen omdat zij het niet hilarisch vindt hoeft nou ook weer niet.

Dan heb ik die opmerkingen van Alja gemist geloof ik... Ik vind het geen flauwe opmerking, kon er wel om lachen :') Maar goed.. niet iedere vrouw vindt een piemel even leuk geloof ik :Y)

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 13:42

Meid, calm your tits. Het is al opgelost :') Er ging iets mis, sorry.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 13:47

Calm your tits? :') :')