En leuke plannen Colien!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colien schreef:Afgekloven nageltjes inderdaad. Ik ben sinds 2 jaar spontaan gestopt met bijten. Laatst helaas 1 nagel afgebeten, maar voor de rest nagelbijtvrij!
Vriend en ik zijn plannen aan het maken voor de zomervakantie (nog heel globaal) maar ik vier bijna feest. Ik ben nog nooit ECHT op vakantie geweest met m'n vriend (ook niet met ex-vriend) dus ik sta al helemaal te stuiteren, dat hij met mij samen 3 weken op pad durft (roadtrip, dus je zit ook echt bij elkaar op de lip)
Jester_ schreef:linoleum schreef:Ik vertel mijn ouders niks tot het echt dik aan is. Ze zien altijd gelijk veel meer voor zich dan nodig en sowieso heb ik niet echt een geweldige band met ze.
Kan begrijpen dat niet fijn is als je ouders zo onverschillig tegenover hun eventuele schoonkinderen staan.
Ik ken het andersom. Mijn ouders hebben letterlijk gezegd dat ze het belachelijk vinden dat mijn ex uit elkaar gingen en we maar gewoon bij elkaar moesten blijven. Dat bepalen we zelf wel..
Mijn oudes vonden het ook superjammer hoor dat het uitgingg, ze vonden mijn ex echt een hele leuke jongen. Dar maakt het dat na 1,5 jaar ze er nog steeds dagelijks contact mee hebben en mijn vader nog regelmatig met hem en zijn vrienden op stap gaat, voetbalwedstrijden en thuis op de bank. Das ook best lastig hoorwant ik spreek hem niet meer
Alja schreef:Relaxed schreef:Helaas, mijn date was een beetje teleurstellend.. Wel gelachen en was gezellig, maar voel verder gewoon niks..
Hoe kun je nou niks voelen met schoenenmaat 48?
Of is het toch een fabeltje van grote voeten staat gelijk aan groot geslachtsdeel?
Alja schreef:Relaxed schreef:Helaas, mijn date was een beetje teleurstellend.. Wel gelachen en was gezellig, maar voel verder gewoon niks..
Hoe kun je nou niks voelen met schoenenmaat 48?
Of is het toch een fabeltje van grote voeten staat gelijk aan groot geslachtsdeel?
Tova schreef:Ralexed, balen!
Jester, is permanente make-up een aanrader?
De jongen die ruim een uur rijden verder weg woont heb ik laatst op een feestje weer gezien, hij is hardstikke lief maar te lief voor mij, ga er als een stoomwals overheen
Gister een 1e date gehad met een jongen uit de buurt, zijn naar Serious Request in Apeldoon geweest. Waarschijnlijk zie ik hem woensdag weer en oud en nieuw zijn we ook samen. Gaan samen stappen in Nijmegen.
_Reneee schreef:Nou het is gewoon droge humor? Maar ja dat is ook lastig uitleggen als je het niet begrijpt
Jildau schreef:_Reneee schreef:Nou het is gewoon droge humor? Maar ja dat is ook lastig uitleggen als je het niet begrijpt
Tsja als ik het jammer vind dat mijn date tegenviel en dat hier vertel hoef ik ook geen opmerkingen over hoe grote piemels voelen maar goed. Gewoon flauw.. Zeker in combinatie met eerdere opmerkingen van Alja binnen dit topic. Wat niet erg is want iedereen heeft andere humor maar om Relaxed dan kattig te noemen omdat zij het niet hilarisch vindt hoeft nou ook weer niet.