Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MerleSimone schreef:Zit nog steeds op Vlieland met 43 kinderen. We twijfelden of we uit de tent gaan
Edit: as we speak kinderen uit de tent getrokken en in het douchegebouw gaan zitten. Komt weer dichtbij over en dat is best heftig..
MerleSimone schreef:Zit nog steeds op Vlieland met 43 kinderen. We twijfelden of we uit de tent gaan
Edit: as we speak kinderen uit de tent getrokken en in het douchegebouw gaan zitten. Komt weer dichtbij over en dat is best heftig..
Pepperrr schreef:Ik vind het echt even helemaal niks nu. Gaat keihard hier. Heb muziek aan staan en durft de gordijnen niet meer open te doen..
Veulen84 schreef:Pepperrr schreef:Ik vind het echt even helemaal niks nu. Gaat keihard hier. Heb muziek aan staan en durft de gordijnen niet meer open te doen..
Wat mijn vriendin (met onweervrees) helpt is alles dicht en dan op lightning maps gaan kijken hoe ver of hoe dicht bij het is. Meestal lijkt het heel dicht bij, maar is het toch verder weg. Dat neemt een hoop stress weg.
poetser schreef:Dat doe ik ook inderdaad. Haast obsessief alles in de gaten houden. Alleen geeft hij regelmatig stipjes zonder dat er iets geweest is en nu zie ik iedere keer geen stipjes terwijl hier wel bezig is.