Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Zo ik ben weer in NL. Ben vlakbij Utrecht maar moest even stoppen hoor, even pauzeren. Vermoeidheid slaat toe.
Vanavond kan het weer zwaar weer worden, dit keer lijkt het zuiden en oosten hier het meest van mee te krijgen,aar ook elders in het land kunnen pittige buien voorkomen. Ik ga zo even snel slapen dn dan weer onderweg![]()
Ben net trouwens geïnterviewd door iemand van RTL nieuws. Ze maken een item over stormchasen en hebben me allerlei vragen gesteld. Super leuk. Ik snap nog steeds niet hoe ze iedere keer bij mij uit komen
Joaltijd schreef:MarjanB schreef:Heb ik wat gezien nu?Het lijken van die bubbels naar beneden, alleen zie je die diepte niet op mn telefoon
![]()
[ [url=m/xwFm4w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aa5Pms.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mKQ6bV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vergelijk het eens met mammatus!
Chasey schreef:Wat leuk van je intervieuw Jolien! Krijgen we dat ook te zien?Eerst rusten en dan verslag uitbrengen!
He Danzzz woon je in de bergen!??Lijkt wel alsof er ijsbergen op de achtergrond te zien zijn! Gave foto!
MArjanB, geen idee. Dat laat ik aan de experts over
EdkingEnzo, gaaf hoor!
Ik zie al een paar keer 'tetten' voorbij komen. Dus die rare dingen heten dus tetten?
MariaMaaike schreef:Chasey schreef:Wat leuk van je intervieuw Jolien! Krijgen we dat ook te zien?Eerst rusten en dan verslag uitbrengen!
He Danzzz woon je in de bergen!??Lijkt wel alsof er ijsbergen op de achtergrond te zien zijn! Gave foto!
MArjanB, geen idee. Dat laat ik aan de experts over
EdkingEnzo, gaaf hoor!
Ik zie al een paar keer 'tetten' voorbij komen. Dus die rare dingen heten dus tetten?
Met tetten wordt volgens mij Mammatus bedoelt