Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 20:52

Dat ik vanochtend door 1 van die knetterharde onweersbuien heb gefietst. Echt, ik kon alles uitknijpen thuis :')
Toen ik vervolgens wilde douchen en naar boven liep, kwam ik erachter dat er ramen open hadden gestaan. Dus ik mocht eerst gaan dweilen.
Hoeslaken was ook wat nat/vies geworden, dus die wilde ik gelijk in de wasmachine gooien, bleek de aardlekschakelaar er tijdens de onweersbui uitgeklapt te zijn. Dus dat kon ik ook eerst nog gaan fixen _O-
Kon bijna een uur later pas douchen..

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 21:22

Dat ik vanmorgen mn ov saldo gecheckt heb en toen niet mn portemonnee terug in mn tas gedaan heb. Ik moet natuurlijk straks met t ov -O-

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 23:32

Op het moment een beetje aan mijn broer. Begrijp me niet verkeerd, ik heb echt de liefste broer ooit.
Maar kom op. Deze week zijn one ouders op vakantie met opa en oma. Ik heb de taak gekregen om voor alle dieren te zorgen, samen met mijn broer of naja deels.
Maar nu is ie dus get meeste van de week weg geweest en verdomme nodigt zijn vrienden net uit om bij de vuurton te gaan zitten.
Dat kan dan wel.. en even je zusje vergezellen voor een midweek niet..?

vidya

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 23:37

Dazen.

Need I say more?

Marizi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 07:17

Aan dat ik voor de zoveelste keer, ondanks dat ik mezelf steeds beloof me wat te beteren := , 's avonds mijn zooi voor de volgende dag niet heb klaargelegd en er dus vanmorgen, 5 min voor ik weg moest, erachter kwam dat ik eigenlijk niet wist waar mn ov chip kaart was... uiteindelijk wel gevonden, hierdoor wel trein gemist en daarom later vrij vanmiddag :(

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 07:19

Opstaannn *\%/*

SG1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 07:32

Iejoorr schreef:
Dat ik vanochtend door 1 van die knetterharde onweersbuien heb gefietst. Echt, ik kon alles uitknijpen thuis :')
Toen ik vervolgens wilde douchen en naar boven liep, kwam ik erachter dat er ramen open hadden gestaan. Dus ik mocht eerst gaan dweilen.
Hoeslaken was ook wat nat/vies geworden, dus die wilde ik gelijk in de wasmachine gooien, bleek de aardlekschakelaar er tijdens de onweersbui uitgeklapt te zijn. Dus dat kon ik ook eerst nog gaan fixen _O-
Kon bijna een uur later pas douchen..

_O- :')

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 08:30

Dochter van de baas. Zoveelste actie met het lenen van de poolauto's op het werk. Ik rijd de garage binnen, zie ik de auto staan met 't raam wagenwijd open. Dure spullen die er nog in lagen, hup, voor de liefhebber. >;) Sleutel niet zoals afspraak achtergelaten en we hebben geen reserve.

-:(- -:(-

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:15

Dat ik geen kaartjes voor BTS heb weten te bemachtigen. Ik zou mijn broertje en zusje vergezellen; ze zijn echt bezeten van die band. Helaas... -O- Dat worden teleurgestelde gezichtjes vanavond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:16

Bhriseis schreef:
Dat ik geen kaartjes voor BTS heb weten te bemachtigen. Ik zou mijn broertje en zusje vergezellen; ze zijn echt bezeten van die band. Helaas... -O- Dat worden teleurgestelde gezichtjes vanavond.

Er is altijd nog ticketswap!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:20

Bedankt voor de tip! Ik houd het in de gaten, je weet nooit dat ik er vier te pakken krijg (al acht ik die kans niet zo groot). Schandalig, ze verkopen staanplaatsen voor 999 euro... >;)

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:31

Best wel grote kans hoor! Ticketswap heeft een maximale prijs (geloof 10 of 20% boven op de ticket max).

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:32

Bedankt! Ik geloof dat ik hier meer stress van heb dan mijn broer en zus :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:40

Aan Ticketmaster hun interne server fout -:(-

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:44

Aan de bus die al 16 minuten te laat is, en iedere keer zodra hij op 1min aangegeven staat op het bord, er weer 3 minuten staat. En dat al voor de 4e x :/

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:45

Bhriseis schreef:

Ik had kaartjes tot die stomme interne serverfout kwam en ik niet kon betalen. Einde verhaal -O-
Ben flink kwaad op Ticketmaster.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:46

Oh nee Fenna, wat erg! Ik kan me voorstellen dat je nu echt ontzettend pissed bent...

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:48

Ja vooral voor mijn vriendin die heel graag heen wil. Ben nu aan het klikken voor 1 kaartje. Het kan nog, ik had bij JB anderhalf uur later ook nog twee kaartjes ineens. En het is uitverkocht, nou einde verhaal -O-

Ticketmaster gaat nog wel van me horen hoor. Vind het echt niet leuk dat je iets reserveert en het alsnog kwijt raakt.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:52

Dat de wasmachine al een tijd kapot was (lekte water onderlangs). Kreeg een andere maar moest ik wel zelf ophalen, deur was alleen niet goed meer. Ik en vriend die machine van zolder gesleept, gevaar voor eigen leven, zo link.

Onze wasmachine in de auto laten zetten, ook twee trappen omlaag, en die andere neergezet. Wil ik hem aandoen, lekt ie water onderlangs!

Dus zeer waarschijnlijk heb ik onze goede wasmachine nu in de auto staan, en deze met slechte deursluiting (die het momenteel ook niet doet) voor niks gesleept..

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:55

Dat ticketmaster mij steeds in de BTS wachtrij gooide terwijl ik daar helemaal geen kaarten voor wilde :+

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 11:05

theadora99 schreef:
Dat ticketmaster mij steeds in de BTS wachtrij gooide terwijl ik daar helemaal geen kaarten voor wilde :+

Omgekeerde probleem :')

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 12:54

Hahah ja nogal, wilde tickets kopen voor 2 andere concerten maar heb ruim een halfuur in de wachtrij gestaan en nog steeds met gemak tickets kunnen kopen haha, ik hou van kleine bands.

Nu erger ik me aan t feit dat alle bands waar ik naar luister zo ongeveer in oktober en november komen. Als ik naar alle shows zou gaan zijnchet er denk ik minstens 10

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 13:58

Aan de hond van 5 huizen verderop die weer non stop aan het blaffen is, omdat hij in de tuin gedumpt is. Arme dier wordt ook nooit verder uit gelaten dan het hondenveldje bij ons tegenover, dus kan het hem niet kwalijk nemen, maar irritant is het wel

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 14:02

Ik erger me er kapot aan dat de tijd vandaag zo traag vooruit lijkt te gaan. }:0

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 14:32

Ik moet officieel nog 3 ton voer uitblazen. Maar euh ik wacht wel even tot de onweer niet meer boven ons hangt...
En ik had nu al vrij kunnen zijn ware het niet dat vanmorgen ook alles verkeerd ging waardoor mijn dag sws al 2 uur langer duurt en nu door onweer en regen nog langer....Afbeelding