Vanochtend wel wat bewolking, maar ook zon. Wind viel mee, maar het was wel fris. Nu helemaal bewolkt. Ik begreep dat de bewolking wegtrekt en dat we weer een zonovergoten dag gaan krijgen.
Het ziet er uit of er regen komt? het zou toch droog zijn vandaag?
PrizTwir
Geplaatst: 22-04-15 09:11
Gisteren prachtig weer, maar in de namiddag en avond wad het rete koud. Nu begint de zon er alweer wat door te komen, alleen de wolken zijn wat vervelend.
Zonnig..? Hier is het hartstikke grijs en het ziet er ook niet naar uit dat het open gaat breken
Rienn
Geplaatst: 22-04-15 11:17
Het wordt hier ook alleen maar grijzer en grijzer. Net even buiten geweest voor boodschappen en dan zo werken, eigenlijk vind ik het ook wel prima zo, zolang het maar droog is.
De weersverwachting is zijn belofte niet nagekomen... Het is nog steeds bewolkt. Ik heb heel even de zon er magertjes tussendoor zien piepen, maar dat was echt alles... Stom.
Ik heb mijn winterjas aan gehad met paard van het land halen, maar paard had het gelukkig niet koud. Haren stonden niet eens overeind en ze voelde behaaglijk aan. (Staat zonder deken). Voor haar is het gelukkig niet te koud.